Raste Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 3 mnd? Hvor står det hen? :O Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og en Paul scholes som sansynligvis er ute i 3 mnd Blir Anderson som må ta ansvar den sesongen her, det kan bli spennende. Svarte ..... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er ikke bekreftet men Scholes KO fear But there are serious fears that Scholes will be told he will be out for three months, leaving him looking at a return to fitness in February. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Håper at dette ikke er sant! :o Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mer enn god nok Backup. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mer enn god nok Backup. Enig. Er superhappy for at Anderson er i den formen han er no, etter ein litt shaky start på karrièren. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Blir nok kombinering mellom Owen og Michael også tenker jeg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Evra er lettere, mindre og dermed svakere i hodedueller. Henning Berg ble sendt opp på dødballer bare for å nevne en som har spilt på United. Nei er nok ikke så mange. Men som du insinuerer selv, de høye blir sendt frem. Siden de av naturlige årsaker er bedre på hode (skulle man tro Carew). Dermed skyter jo du din egen spenst teori om Evra litt i stykker. Men for all del, Evra er god. Bare ikke bedre enn O'Shea i duellspillet, både i luft og på bakken. Uansett to ulike spillere. Herregud. Og med det ordet avslutter jeg diskusjonen vår. Blir nok kombinering mellom Owen og Michael også tenker jeg. Garantert. Tror de to kan gjøre det veldig bra sammen sentralt på banen. Vi så jo hvor god Michael Carrick gjorde det i Scholes-rollen i 7-1 seieren mot AS Roma. Så det blir nok litt rullering om hvem som spiller på siden av Hargreaves. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Evra er lettere, mindre og dermed svakere i hodedueller. Henning Berg ble sendt opp på dødballer bare for å nevne en som har spilt på United. Nei er nok ikke så mange. Men som du insinuerer selv, de høye blir sendt frem. Siden de av naturlige årsaker er bedre på hode (skulle man tro Carew). Dermed skyter jo du din egen spenst teori om Evra litt i stykker. Men for all del, Evra er god. Bare ikke bedre enn O'Shea i duellspillet, både i luft og på bakken. Uansett to ulike spillere. Herregud du har rett. Og med det ordet avslutter jeg diskusjonen vår. fixed. Ja jeg vet jeg sliter. Anyway, hva med en liten formasjons endring mot Arsenal, 3-5-2 i angrep? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Scholes out for three months Paul Scholes has been ruled out until the end of January after scan results showed he has suffered knee ligament damage. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Scholes out for three months Paul Scholes has been ruled out until the end of January after scan results showed he has suffered knee ligament damage. faen! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Veldig synn. Han er absolutt en viktig spiller på midtbanen. Regner med at vi får se mer av Anderson pga. av dette, noe jeg ikke er i mot. Men vi kunne ha trengt runtine i viktige kamper. Det kommer vel til å bli Anderson Greaves Carrick comboer på midtbanen fremmover, og litt Fletcher også får vi håpe Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Veldig synn. Han er absolutt en viktig spiller på midtbanen. Regner med at vi får se mer av Anderson pga. av dette, noe jeg ikke er i mot. Men vi kunne ha trengt runtine i viktige kamper. Det kommer vel til å bli Anderson Greaves Carrick comboer på midtbanen fremmover, og litt Fletcher også får vi håpe enig, nani og ronaldo får vel hver sin side..så blir det nok Greaves, Carrick og Andersen som bytter på de to midtrollene.. Er fortsatt den beste midtbanen i PL Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Siste vi trengte nå, men det gir jo Anderson muligheten til å vende seg til spillestilen osv. Så det jo mulig å se litt positivt i det også, må kanskje myse litt men men... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Voldsom til Anderson hysteri da Joda han har spilt bra i det siste. Selv om han nå får en stor rolle å spille så tror jeg også vi bør være litt forsiktig. Han er 19 år og ny i engelsk fotball. Scholes er vel den på den sentrale midtbanen som har førstelags plass. Og det synest jeg han fortjener. Masse rutine. Sloss mye og vet hva som skal til i visse kamper. Vi kommer til å savne han. Utrolig viktig å få Hargreaves tilbake nå. Den andre plassen blir vel mye Giggs, Anderson, O'Shea og Fletcher, frem til Carrick er tilbake. Vi har en bred midtbane med gode spillere å sette inn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Scholes er vel den på den sentrale midtbanen som har førstelags plass. Og det synest jeg han fortjener. Masse rutine. Sloss mye og vet hva som skal til i visse kamper. Scholes har jo ikke brilijert i de store oppgjørene de siste årene. Ifjor var det F.eks Carrick som sto frem i Arsenal kampene. Mot Liverpool ble de begge ganske avkledd til tider. Å man har sett svakhetstegn hos Scholes den siste tiden, så dette er en skade jeg tror vi kommer godt ifra. Nå må bare Giggs holde seg skadefri, og Neville komme tilbake slik at vi i det minste har noe skikkelig rutine offensivt og sentralt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tror United vil klare seg bra uten Scholes, men vi vil nok savne rutinen blant annet mot Arsenal på lørdag. Man skal aldri undervurdere viktigheten av veteranene i laget, så vi får se hva som skjer. Synd med så mye som tre måneder, blir tøft uten Scholes i julekampene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Rio lyskeskadet! Ikke før har vi fordøyet nyheten om at Paul Scholes er ute de neste tre månedene, dukker det opp melding om at Rio Ferdinand er skadet i lysken og kan komme til å miste lørdagens toppoppgjør mot Arsenal. Uniteds elegante midtstopper frykter ifølge London Evening Standard at skaden er en oppblomstring av den som tvang ham ut av fire av forrige sesongs seks siste kamper. Selv om det skulle vise seg at skaden ikke er av det dyptsittende slaget, er det tvilsomt om Sir Alex vil ta sjansen på å slippe ham løs på Emirates Stadium om fire dager. Det kan føre til at vondt blir verre og at man dermed vil stå overfor et mer langvarig problem. Sakset frå united.no, dette var ikkje bra! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det var da i helvete så mye som skulle komme på en gang nå da Men Brown eller Pique vil kunne gå inn og ta plassen hans på en grei måte, så får vi satse på at Simpson går inn på høyrebacken hvis Brown blir flyttet inn. Men med Carric er på vei tilbake og Neville snart klare og Hargreaves er tilbake så ser det jo ikke så ille ut mer. Men jeg tror nok vi kommer til å savne Ferdinan til lørdagen... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Uff, uff og atter uff Håper forsvarsrekken ser slik ut på lørdag: Brown - Pique - Vidic - Evra Hvis i tillegg Evra ikke blir klar til lørdagens oppgjør sliter vi. Men regner med han er fit for fight. Skade i lysken.. kan være nokså alvorlig det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå