Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan pleier det å være i forhold til billetter til Old Trafford?

Jeg og en kamerat er gira på QPR-kampen 24. november, på Uniteds hjemmeside selger de kun til de som er medlemmer av klubben - hvor tett opp til kampen åpner de for hvem som helst?

Hvor ellers kan man skaffe billetter (helst ikke til en pris hvor jeg må selge organer for å få råd)? Er ikke medlem av MUSCSB, forresten.

Lenke til kommentar

Helt klart. Han har sånn ca. 20 PL-kamper. Hadde han vært på det engelske landslaget allerede om han hadde spilt for en mindre klubb? Aldri i verden.

Nå ja, hadde han vært i en mindre klubb hadde han nok hatt flere PL-kamper og ikke vært så langt unna en landskamp eller to uansett. Poenget mitt er at han er ikke akkurat messias gjenoppstått. En god og talentfull spiller, men jeg blir overrasket hvis han noensinne blir en dominerende faktor på midtbanen til United over tid. Han mangler imo ekstremferdigheter. God på det meste (mindre god defensivt), men sjelden noe ekstraordinært. Det er vel ingen som tror på han at det målet sist var noe annet enn et ræva innlegg?

Lenke til kommentar

Apropos, Manchester United may lose Federico Macheda in January.

http://www.youtube.com/watch?v=YEjU3uhO9YQ

Glemmer aldri den kampen og kampen etter der han nok en gang scoret vinnermålet. Gutten sikret oss 4p på kort tid, den samme marginen vi slo Liverpool med den sesongen. Han har dessverre ikke hatt den utviklingen mange hadde håpet på, så det er helt greit om han flytter på seg i januar.

Lenke til kommentar

Blir personlig ikke overrasket. Beinhardt for en 19-årig spanjol å flytte fra vakre og varme Madrid til kjipe og kalde Manchester. Når han ikke kan språket, ikke opplever sportslig sukess og ikke får seg noe med jevne mellomrom (gitt at han ikke tar en Giggs), er jeg ikke overrasket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...