Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fordi Evra så forferdelig. Greit han gjør shit her og der, men han er faen meg god. Er det noen her som helt ærlig vil si at Evra er DÅRLIG? At Evra er en dårlig spiller? Dårlig venstreback å ha? Han har kontroll med ballen, har ikke panikk, hjelper offensivt (kanskje ikke alltid med direkte innlegg), holder ballen i kontroll, har fin teknikk med ballen, close control, smarte kjappe pasninger og hjelper oss på venstresiden ved å holde tempo med pasningen og overlapping runs osv. Og han har mye erfaring også. Ærlig talt, han gjør posisjonsfeil defensivt og han er ikke perfekt, nei, men fy faen altså, han er IKKE dårlig. Slite benk kan han gjøre et par ganger, men fy faen, at han ikke skal være fast for oss er det dummeste jeg har hørt noen gang.

Jeg sier helt ærlig at Evra er dårlig. Posisjoneringsfeil 9/10 ganger, og jogger hjemover. Buttner virker lovende og rett og slett bedre enn det Evra er pdd. Hvor god han var for 3 år sia driter jeg i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enig der. Arsenal sliter jo med det samme og for og være ærlig tror jeg ikke at både oss og United har et så fryktelig dårlig physio team. Inter & Milan har slet jo noe enormt i fjor når de spilte på den møkkabanen deres mtp strekkskader og slikt pga underlaget, men tror heller ikke det er det som er vårt og United sitt problem.

Lenke til kommentar

Hva skal de gjøre da? Skade City-spillere når vi møter dem? :)

Som Alt og Big Tone sier, så er det snakk om et vedvarende problem. Av og til kan du ha uflaks, men når du har det samme problemet i år etter år, er det noe som ikke stemmer.

 

Jeg tipper problemet ligger i hvordan United trener. Jeg tror ikke at en klubb på Uniteds størrelse kan ha ansatt en gjeng idioter som fysioterapeuter.

Lenke til kommentar

Tror det er treningsprogrammet som har grunnleggende feil, altså. Josimar hadde en artikkel om en nederlender som visstnok hadde blitt ansatt av bl.a. City for en tid tilbake. Hans filosofi var at eksplosive spillere bør ha mer intense økter på trening, eller noe i den dur.

 

Hadde helt klart vært interessant å se på hva som skjer på Carrington. De trener garantert masse på viktige områder, men det å være godt trent og riktig trent er ikke det samme.

Lenke til kommentar

Snakker du om denne?

 

http://gammel.josima...ende-hollender/

 

Nå har jeg riktignok ikke fått lest mer enn ett av årets utgivelser, men dette var den siste leste.

 

Det er artikkelen, ja.

 

Nå skal det riktignok nevnes at skadene til Fletcher og Vidic i fjor ikke er på grunn av treningen. Avrevne leddbånd og virus har ikke noe med trening å gjøre. Det er belastningsskadene som eventuelt vil gå ned med riktig trening. Regner med at Vidic sin skade nå er relatert til skaden han har slitt med i mesteparten av det siste året.

Lenke til kommentar
Hva skal de gjøre da? Skade City-spillere når vi møter dem? :)
Jeg tipper problemet ligger i hvordan United trener. Jeg tror ikke at en klubb på Uniteds størrelse kan ha ansatt en gjeng idioter som fysioterapeuter.

 

Men de kan ha ansatt en gjeng idioter som trenere?

 

Jeg tror mye av problemet ligger i at det er for mange erkebritiske personer i trener- og støtteapparatet. England er i bunn og grunn ikke en ledende fotballnasjon, både på det å fostre opp egne spillere og det å utvikle nye spillemåter, treningsmetoder og andre metodikker. Savner Queiroz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...