Hansoen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Fordi Evra så forferdelig. Greit han gjør shit her og der, men han er faen meg god. Er det noen her som helt ærlig vil si at Evra er DÅRLIG? At Evra er en dårlig spiller? Dårlig venstreback å ha? Han har kontroll med ballen, har ikke panikk, hjelper offensivt (kanskje ikke alltid med direkte innlegg), holder ballen i kontroll, har fin teknikk med ballen, close control, smarte kjappe pasninger og hjelper oss på venstresiden ved å holde tempo med pasningen og overlapping runs osv. Og han har mye erfaring også. Ærlig talt, han gjør posisjonsfeil defensivt og han er ikke perfekt, nei, men fy faen altså, han er IKKE dårlig. Slite benk kan han gjøre et par ganger, men fy faen, at han ikke skal være fast for oss er det dummeste jeg har hørt noen gang. Jeg sier helt ærlig at Evra er dårlig. Posisjoneringsfeil 9/10 ganger, og jogger hjemover. Buttner virker lovende og rett og slett bedre enn det Evra er pdd. Hvor god han var for 3 år sia driter jeg i. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ser nå at Suarez er oppe med armene ja. Uansett, bra at filmingen til Welbeck ikke får skikkelige konsekvenser slik den fikk mot Chelsea. Merk at mister United dømte mot Chelsea. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Utrolig spent nå. En fantastisk ramme og "oppladning" til kampen. Frykter tap (som vanlig på Anfield)... Endret 23. september 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det skal ikke være mulig!? Steve Bartram @stevebartram1 #MUFC confirms that Nemanja Vidic will be sidelined for two months after undergoing an operation on his right knee - http://tinyurl.com/brask5w Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Fornøyd om vi klarer å holde én stopper (Evans) skadefri hele sesongen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva faen er dette tullet med at Rio kanskje er aktuell for landslaget? Han spiller jo knapt for oss - han får ikke lov til å ta på seg landslagstrøya igjen! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) United har flest skader av samtlige PL-lag. City er blant de som har færrest. På tide at United tar grep. Hadde vi hatt like få skader som City i fjor, hadde vi vunnet ligagullet med god margin. Endret 25. september 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva skal de gjøre da? Skade City-spillere når vi møter dem? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er jo merkverdig at vi år etter år er blant lagene i toppen når det gjelder skader. Årets sesong ser ikke ut til å være noe unntak så langt i hvert fall. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ganske enig der. Arsenal sliter jo med det samme og for og være ærlig tror jeg ikke at både oss og United har et så fryktelig dårlig physio team. Inter & Milan har slet jo noe enormt i fjor når de spilte på den møkkabanen deres mtp strekkskader og slikt pga underlaget, men tror heller ikke det er det som er vårt og United sitt problem. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva skal de gjøre da? Skade City-spillere når vi møter dem? Som Alt og Big Tone sier, så er det snakk om et vedvarende problem. Av og til kan du ha uflaks, men når du har det samme problemet i år etter år, er det noe som ikke stemmer. Jeg tipper problemet ligger i hvordan United trener. Jeg tror ikke at en klubb på Uniteds størrelse kan ha ansatt en gjeng idioter som fysioterapeuter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 ManShitty tapte 2-4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tror det er treningsprogrammet som har grunnleggende feil, altså. Josimar hadde en artikkel om en nederlender som visstnok hadde blitt ansatt av bl.a. City for en tid tilbake. Hans filosofi var at eksplosive spillere bør ha mer intense økter på trening, eller noe i den dur. Hadde helt klart vært interessant å se på hva som skjer på Carrington. De trener garantert masse på viktige områder, men det å være godt trent og riktig trent er ikke det samme. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Du tenker nok på Verheijhen. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Raymond_Verheijen#section_1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Snakker du om denne? http://gammel.josimar.no/2011/09/30/den-twittrende-hollender/ Nå har jeg riktignok ikke fått lest mer enn ett av årets utgivelser, men dette var den siste leste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er det ikke samme duden som skulle hjelpe Vålerenga til gull denne sesongen? Uten at jeg har sett noen resultater på den fronten... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Vidic Dette her går jo ikke. Not again! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Snakker du om denne? http://gammel.josima...ende-hollender/ Nå har jeg riktignok ikke fått lest mer enn ett av årets utgivelser, men dette var den siste leste. Det er artikkelen, ja. Nå skal det riktignok nevnes at skadene til Fletcher og Vidic i fjor ikke er på grunn av treningen. Avrevne leddbånd og virus har ikke noe med trening å gjøre. Det er belastningsskadene som eventuelt vil gå ned med riktig trening. Regner med at Vidic sin skade nå er relatert til skaden han har slitt med i mesteparten av det siste året. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hva skal de gjøre da? Skade City-spillere når vi møter dem? Jeg tipper problemet ligger i hvordan United trener. Jeg tror ikke at en klubb på Uniteds størrelse kan ha ansatt en gjeng idioter som fysioterapeuter. Men de kan ha ansatt en gjeng idioter som trenere? Jeg tror mye av problemet ligger i at det er for mange erkebritiske personer i trener- og støtteapparatet. England er i bunn og grunn ikke en ledende fotballnasjon, både på det å fostre opp egne spillere og det å utvikle nye spillemåter, treningsmetoder og andre metodikker. Savner Queiroz. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/ogsaa_valencia_skadet Akuratt det vi trengte nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå