Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Welbeck roper ikke etter straffe og man kan da heller ikke kalle det filming,

 

Dette er jo bare tull og tøys. Man trenger da ikke å rope etter straffe for at noe skal være filming.

Du vet jo ikke om han mistet balansen, strakk noe, osv.. med mindre han roper på straffe og mener at det var obstruksjon.. Hadde han filmet, så hadde han latet som om det var obstruksjon og ropt etter straffe om dommeren var usikker, noe han ikke gjorde.. Du kan ikke fastslå at det er formålet med mindre du ikke ser kontakt óg at han roper på straffe.

Lenke til kommentar

Jeg synes Welbeck filmer, og er jævlig glad for at vi klarte å vinne med god margin på redelig vis, at straffen ikke fikk store konsekvenser.

 

 

Enig her, og satt å håpte på straffebom.

Ekstra pinlig er det at han diver etter 4-5 minutter. Det hadde vært mer forståelig (men fortsatt ikke greit) om det var mot slutten av kampen og man MÅTTE ha mål. I så måte er diven til Søderlund mer forståelig.

Lenke til kommentar

Fin lesing dette her.

 

http://www.bbc.co.uk...otball/19613631

 

Now the torchbearers of United's next generation must watch, listen and learn from those who still tread the turf. It was typical of Scholes to drift into the box just when his team needed him to relieve the pressure on what was threatening to turn into a tricky afternoon.

Ferguson is harnessing the past to shape the future. Tom Cleverley and others are being given the chance to learn from a man Zinedine Zidane, no less, described as "undoubtedly the greatest midfielder of his generation".

 

Elsker hvordan Scholes fikk så mye ros forrige uke. Av Fergie og RVP også som at han rett og slett bare er "utrolig" og at "han forandret kampen"; samtidig som han sa at "han visste akkurat hvilke pasninger han skulle spille for å finne meg". Deiligste følelsen i verden å se Scholes få så mye ros, han fortjener det så jævlig. Aldri noe bullshit, ikke noe. Elsker Giggs og men pga. utroskap med Imogen og alt så har han også vært i dårlig lys. Scholes, nothing, nada.

 

 

 

What a motheruckin legend.

 

Headline på BBC Sport i dag:

 

http://bbc.co.uk/sport

 

Last week:

 

http://www.sportsmol...pact_43486.html

 

http://www.manutd.co...32-35E866A66898

 

Super-sub Scholes

“Of course everybody worked hard, but I have to say a big thank you to Paul Scholes because everything started to tick when he came on.”

- Robin van Persie

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fordi Evra så forferdelig. Greit han gjør shit her og der, men han er faen meg god. Er det noen her som helt ærlig vil si at Evra er DÅRLIG? At Evra er en dårlig spiller? Dårlig venstreback å ha? Han har kontroll med ballen, har ikke panikk, hjelper offensivt (kanskje ikke alltid med direkte innlegg), holder ballen i kontroll, har fin teknikk med ballen, close control, smarte kjappe pasninger og hjelper oss på venstresiden ved å holde tempo med pasningen og overlapping runs osv. Og han har mye erfaring også. Ærlig talt, han gjør posisjonsfeil defensivt og han er ikke perfekt, nei, men fy faen altså, han er IKKE dårlig. Slite benk kan han gjøre et par ganger, men fy faen, at han ikke skal være fast for oss er det dummeste jeg har hørt noen gang.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvorfor skal han være fast for dere om det viser seg at denne nye nederlenderen over tid kan levere bedre enn Evra? Og nei, det er neppe mange som blir veldig imponert over Evra om dagen... og de siste par sesongene.

 

Denne nye unggutten er også farlig nær ved å ta igjen Evra hva mål angår.

Endret av Video Girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Evra har kostet oss flere mål enn noen andre forsvarspillere de siste sesongene. Det bør være grunn nok til å gi mannen konkurranse. Buttner var bedre enn Evra pleier å være offensivt i dag, i tillegg hadde han vel bare en "feil" bakover. Jeg tenker da på situasjonen hvor han blir driblet og får gult kort...

Lenke til kommentar

Det viktigste er disse 2 tingene:

 

1: Vi må ha konkurranse i alle posisjonene, slik at våre faste alltid presser seg til å bli bedre.

 

2: Evra begynner å passere toppen, selv om han er knallgod. Vi må ha gode alternativer til å ta over mens han fortsatt er flink nok til å være mentorer for disse.

 

Dette innlegget er jeg helt enig i. Er ikke noe feil i det du sier. Greien er at han får jævlig mye overdrevet drittslenging mot ham på dette forumet. Hver gang et mål kommer fra venstresiden vår f.eks, er det Evra sin feil. Få sa det var Rafael sin feil når Fulham scorte 3-2 målet på OT når det fortsatt var 20-25 min igjen, når det tabbe av de Gea etter han crashet inn i Vida. Bare f.eks.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ganske drøy, synes jeg. Hvert fall drøyere enn Suarez sin nå nettopp.

Forskjellen mellom dem er at Suarez roper på straffe og forventer å få det, Welbeck roper ikke etter straffe og man kan da heller ikke kalle det filming, han krever ikke at det skal bli dømt i hans favør. Når du faller for ingenting og skriker for å få noe, det er filming. Det er en personlig sak for Welbeck, han forventer ingen straffe..

 

Det kaller jeg bare helgardering. Han faller, og du ser på måten han gjør det på at han veit akkurat hva han driver med. De vet at å rope på straffe ikke nødvendigvis påvirker dommeren så veldig, så det er en lett måte å kunne bortforklare en dive på. Og hvorfor skal han grine så fælt når han faktisk får straffe? Kan du si for sikkert at Welbeck ikke hadde protestert hvis det ikke hadde blitt blåst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...