Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/spo...?artid=10045585

United-fansen har hatt som vane å synge om den tragiske ulykken på Hillsborough i oppgjørene mot Liverpool.

Som svar har Merseyside-supporterne sunget om flyulykken i München i 1958, der mistet 23 mennesker livet - 11 av disse var spillere og ansatte i Manchester United.

Javel? Det er så enkelt?

Det er nok heller omvendt. Men greit nok, det er VG så kan ikke forvente bedre.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spo...?artid=10045585

United-fansen har hatt som vane å synge om den tragiske ulykken på Hillsborough i oppgjørene mot Liverpool.

Som svar har Merseyside-supporterne sunget om flyulykken i München i 1958, der mistet 23 mennesker livet - 11 av disse var spillere og ansatte i Manchester United.

Javel? Det er så enkelt?

Det er nok heller omvendt. Men greit nok, det er VG så kan ikke forvente bedre.

Var igrunn det eg trodde, men har ikke kunnskap om de sakene. Åsså var det jo en veldig enkel konklusjon....

Lenke til kommentar

Var vel omtrent like mye filming som Søderlund mot Slovenia. Altså en overspilling til tusen til trosd for kontakt men som i 99% av alle tilfellene er bedre enn å få en elendig vinkel og avslutte i nettveggen. Kynisk vil noen si, patetisk vil andre si.

Lenke til kommentar

Er imot filming, men noe som irriterer meg også veldig mye er hvordan spillere som prøver å holde seg på føttene og får ødelagt hele muligheten ikke får en ting.

Nå synes jeg Welbeck sin såg litt drøy ut, men kan også forstå hvorfor han gjør det pga sjansen blir ødelagt av en mini obstruksjon som gjør at han må løpe rundt, ikke rett frem.

I den optimale verden hadde ingen filmet, men siden noen gjør det og får iblandt store fordeler har jeg større forståelser, selv om jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar

Ganske drøy, synes jeg. Hvert fall drøyere enn Suarez sin nå nettopp.

Forskjellen mellom dem er at Suarez roper på straffe og forventer å få det, Welbeck roper ikke etter straffe og man kan da heller ikke kalle det filming, han krever ikke at det skal bli dømt i hans favør. Når du faller for ingenting og skriker for å få noe, det er filming. Det er en personlig sak for Welbeck, han forventer ingen straffe..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...