Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Bare kødder litt med deg fox. Siden du skrev noe til og med eg hadde fått med meg ;-) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) ........ Endret 15. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nydelig med Chelsea poengtap i dag. Tipper en viss Ferdinand er tilfreds med den skalken! Hoho Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vi får gloate i Arsenal-tråden når RvP scorer neste gang Jotun. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 http://www.vg.no/spo...?artid=10045585 United-fansen har hatt som vane å synge om den tragiske ulykken på Hillsborough i oppgjørene mot Liverpool. Som svar har Merseyside-supporterne sunget om flyulykken i München i 1958, der mistet 23 mennesker livet - 11 av disse var spillere og ansatte i Manchester United. Javel? Det er så enkelt? Det er nok heller omvendt. Men greit nok, det er VG så kan ikke forvente bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 http://www.vg.no/spo...?artid=10045585 United-fansen har hatt som vane å synge om den tragiske ulykken på Hillsborough i oppgjørene mot Liverpool. Som svar har Merseyside-supporterne sunget om flyulykken i München i 1958, der mistet 23 mennesker livet - 11 av disse var spillere og ansatte i Manchester United. Javel? Det er så enkelt? Det er nok heller omvendt. Men greit nok, det er VG så kan ikke forvente bedre. Var igrunn det eg trodde, men har ikke kunnskap om de sakene. Åsså var det jo en veldig enkel konklusjon.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg vet ikke hva som er best; at vi vinner eller at City og Chelsea går på snørra Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Helt klart united sin seier. Det andre er bonus. Deilig deilig bonus. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Den diven til Welbeck var drøy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Elsker når spillere setter laget foran sitt eget rykte!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Irriterende at United stiller likt med Pool inbyrdes. Har aldri sett Liverpool så dårlige som de er nå. Allikevel kommer vi til å få juling på Anfield neste helg. Endret 15. september 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Elsker når spillere setter laget foran sitt eget rykte!! Haha, du kødder nå, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Eg hadde ikke sett situasjonen heller. Var nå virkelig ikke den drøyeste filmingen. Men ja, selvsagt. Hater filming. Patetisk. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ganske drøy, synes jeg. Hvert fall drøyere enn Suarez sin nå nettopp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Synst det såg klønete ut eg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 ER vel ikke spesielt drøy. Han roper ikke på straffe, det er kontakt, han må hoppe, og det er vel ikke utenkelig at han mistet balansen. Ikek straffe, men ikke noe å skrike om heller hva filming angår. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Var vel omtrent like mye filming som Søderlund mot Slovenia. Altså en overspilling til tusen til trosd for kontakt men som i 99% av alle tilfellene er bedre enn å få en elendig vinkel og avslutte i nettveggen. Kynisk vil noen si, patetisk vil andre si. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Straffe, men overspillingen er pinlig. Bare å shippe ut disse spillerne som holder på sånn. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Er imot filming, men noe som irriterer meg også veldig mye er hvordan spillere som prøver å holde seg på føttene og får ødelagt hele muligheten ikke får en ting. Nå synes jeg Welbeck sin såg litt drøy ut, men kan også forstå hvorfor han gjør det pga sjansen blir ødelagt av en mini obstruksjon som gjør at han må løpe rundt, ikke rett frem. I den optimale verden hadde ingen filmet, men siden noen gjør det og får iblandt store fordeler har jeg større forståelser, selv om jeg ikke liker det. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Ganske drøy, synes jeg. Hvert fall drøyere enn Suarez sin nå nettopp. Forskjellen mellom dem er at Suarez roper på straffe og forventer å få det, Welbeck roper ikke etter straffe og man kan da heller ikke kalle det filming, han krever ikke at det skal bli dømt i hans favør. Når du faller for ingenting og skriker for å få noe, det er filming. Det er en personlig sak for Welbeck, han forventer ingen straffe.. Endret 15. september 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå