Manx Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Synd alder har så mye å si i Fergusons øyne. Er jo ikke på grunn av alderen på Berbatov at han blir solgt. Det er jo på grunn av at Ferguson vil ha mer fart i laget. Hvis alder har noe å si for Ferguson, da er jeg ikke helt sikker på at du vet hvem disse gutta er: Ryan Giggs, 38 (39 i november) Paul Scholes: 37 (38 i november) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Sir Alex Ferguson's stats in the league: - Played: 999. - Won: 598. - Drawn: 233. - Lost: 168. - Goals for: 1,863. - Goals against: 890. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Berbatov har ikke uventet gått ut i pressen med kritikk mot SAF. Fullt forståelig og rettferdig kritikk spør du meg. http://united.no/nyheter/nyheter/jeg_har_mistet_respekten_for_sir_alex 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Trodde ikke forholdet var så dårlig. Men jeg skjønner han godt! Spesielt etter CL-finalen. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Synes Dimitar er overdrevent grei her mot Ferguson.. Her er det bare å fyre løs mot den demente, alkoholiserte skotten, Dimi.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er ikke sikkert han føler og mener det samme om SAF som du gjør vettu. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Synes Dimitar er overdrevent grei her mot Ferguson.. Her er det bare å fyre løs mot den demente, alkoholiserte skotten, Dimi.. Så forskjellen på deg og han er at saf er skotte? Endret 3. september 2012 av Jotun 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Man kan noen ganger lure på om banansplitt har omdøpt ordlyden "har du ikke noe pent å si, kan du la vær å si det" til "har du ikke noe kontroversielt å si, kan du la vær å si det". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Synes Dimitar er overdrevent grei her mot Ferguson.. Her er det bare å fyre løs mot den demente, alkoholiserte skotten, Dimi.. Så forskjellen på deg og han er at saf er skotte? Vet ikke om det var stygt ment mot meg,det kan det godt være, jeg tar det med humor. Null stress. Endret 4. september 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Isj. Smiley virker dårlig fra mobilen ser eg. Gjelder forsåvidt rettskriving også.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Beklager for tullete innlegg i går. Man får i seg litt sånn væske man ikke bør få i seg, også blir alt tull. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Blitt bipolar, Points? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sånn i tilfelle noen var i tvil om hvor han hentet inspirasjon fra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Da var RVP trøya i hus Diggbart! 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) http://www.dagbladet...adrid/23288119/ Rykter såklart, men det verste er at det forundrer meg faan ikke om City gjorde dette. Endret 7. september 2012 av Apox Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/hvor_dum_har_du_egentlig_vaert_wayne Wayne Rooney. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ikke rart Rooney etterhvert likte hva han så i egen åker etter å ha dobla lønna. 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Gjennomført drittsekk. Over til noe annet, ser ut til at Nani ryker. Mulig han blir solgt til Zenit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 En som vet hva som er viktig her i livet..... http://www.nettavisen.no/m/?articleId=3468101 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Døråpning?! HHAHAHAHA! Men jeg vil tro at er du ung og spiller på Uniteds ungdomslag så drukner du vel i pussy før du kommer deg inn døra på utestedene uansett. Endret 8. september 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå