Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United kjem altså i det som på papiret skal vere ei heilt overkommeleg gruppe, dessverre. Hadde nesten vore betre med ei tøffare gruppe der laget må toppast for å ha noko slags mogelegheit, for eg ser for meg at vi kan kome til å la ein del spelarar kvile og då spesielt i bortekampar i Tyrkia og Romania. Potensialet for å gå på nokre bananskal er alltid størst når motstandarane er forventa å vere enkle.

 

Får vel berre håpe at ein har lært noko av mellom anna fjoråret og gjer jobben solid frå start.

Lenke til kommentar

Hva er det med ManU og lett gruppe? :p Misunner dere gitt!

 

Misunner oss? Hadde jeg fått velge hadde jeg tatt Real, Barca og City som motstandere i CL-gruppespillet uten å nøle. CL-gruppespillet skal kun være en formalitet for en klubb som United, selv om det ikke var det i fjor. Jeg setter LC høyere enn CL-gruppespill. Kan ikke beskrive hvor bedritent kjedelig det er.

 

Men vi stiller vel med reserver igjen, Ferguson er jo ikke interessert i å lære av feil. Husker når jeg gikk på barneskolen at jeg prøvde å forklare de andre at United hadde sendt utpå reservelaget sitt etter et pinlig tap mot et veldig, veldig dårlig lag. Det fungerte ikke.

 

Veldig mange sier at når Ferguson legger opp, så kommer United til å oppleve en down-period. Kanskje riktig. Men jeg vil heller at United tar risken på å oppleve den down-perioden framfor å ikke ville være med å kjempe om å være verdens beste lag. Fordi United har potensialet til å være nettopp det, vi har bare en selvgod, sær, sta skotte som ikke tillater oss å være det. Det er så åpenbart at han ikke gidder å signere en sentral midtbane nettopp fordi resten av fotball-verdenen ser det. Ingen skal fortelle han hva han skal gjøre.

 

Btw, hva er gjennomsnittlig levealder for mannlige skotter?

Lenke til kommentar

Hakk i plata.

 

For 4 år siden var United verdens beste lag. helt normalt at slikt går i sykluser. Ingen storlag i historien har holdt seg i det øvre sjiktet over en lengre periode, ikke engang Barca. Før 2008, når var sist gang United var helt i toppen? 99? Det er 9 år i mellom det. Ikke at jeg er gammel nok til å huske det (i hvertfall hadde jeg ikke profil på et online syte-forum den gangen), men satt folk og bitcha og gledet seg til SAFs avgang i perioden 99 - 2008? Neppe.

Lenke til kommentar

Nei, men fotballen utvikler seg og det virker som om Ferguson enten ikke skj;nner det eller vil v're med p[ utviklinga ut av eget prinsipp. Med det laget vi har kunne vi kanskje v'rt verdens beste for 5 [r sia. N[ er vi i 2012, fotball*;konomi(en har hatt en enorm utvikling siden det. Ferguson lever mye p[ class of 94.

 

Beklager at jeg tydeligvis ikke har de 3 siste bokstavene i alfabetet, takker windows 8 for det.

Lenke til kommentar

Nei, men fotballen utvikler seg og det virker som om Ferguson enten ikke skj;nner det eller vil v're med p[ utviklinga ut av eget prinsipp. Med det laget vi har kunne vi kanskje v'rt verdens beste for 5 [r sia. N[ er vi i 2012, fotball*;konomi(en har hatt en enorm utvikling siden det. Ferguson lever mye p[ class of 94.

 

Beklager at jeg tydeligvis ikke har de 3 siste bokstavene i alfabetet, takker windows 8 for det.

 

Prøv alt + shift.

Lenke til kommentar

Smått utrolig at Hernandez og Welbeck blir prioritert over Berbatov, da de ikke har ferdigheter som er i nærheten en gang. Synd alder har så mye å si i Fergusons øyne.

 

Welbeck må forresten begynne å bevise noe snart, han blir ikke yngre og har ikke bevist at han er god nok til å spille fast enda. Hernandez mista jeg troa på for lenge siden.

 

Berbatov har ikke spilt fordi vi har lagt om systemet. Jeg ser tankegangen, selv om jeg ikke har ønsket annet enn å se Berbatov. Du finner ingen som blir gladere enn meg når mannen får et par minutter på banen. Jeg fortsetter forresten korstoget mitt mot det her pisset om at 21-åringer blir omtalt på denne måten: "han blir ikke yngre". Det er trist at nærmest alle i 2012 forventer at 21-åringer skal være et ferdig produkt. Det er interessant å sammenligne en 21 år gammel Berbatov med Welbeck (Mål/kamper altså). Bulgareren var langt ifra et ferdig produkt på den tiden. Jeg tror Hernández får denne (og muligens neste) sesongen til å spille seg inn, men han er avhengig av å løfte spillet sitt et par hakk.

 

@Banan: Det samme gamle. Rent tullball å si at SAF ikke er interessert i lære av egne feil. Hvis det er en ting mannen har gjort så er det og ta lærdom. Hvor mange ganger har skotten forresten "vært ferdig"? Du er ikke den første til å komme med påstanden, men SAF har motbevist påstanden gang på gang. Jeg er enig med Hoff i at det går i sykluser. Vi kjemper om ligagull hvert eneste år, og har også gjort det svært godt i CL. Fjorårets skrell i CL var en skrell. De kommer fra tid til annen. Det ser ikke ut til at det skal forandre seg i år. Siste linje i det første innlegget ditt er regelrett smakløs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hakk i plata.

 

For 4 år siden var United verdens beste lag. helt normalt at slikt går i sykluser. Ingen storlag i historien har holdt seg i det øvre sjiktet over en lengre periode, ikke engang Barca. Før 2008, når var sist gang United var helt i toppen? 99? Det er 9 år i mellom det. Ikke at jeg er gammel nok til å huske det (i hvertfall hadde jeg ikke profil på et online syte-forum den gangen), men satt folk og bitcha og gledet seg til SAFs avgang i perioden 99 - 2008? Neppe.

Det var mange som ville at SAF skulle få sparken rundt 2004-2005. Folk meinte han var for gammal og alle "ekspertane" sa at han var ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...