Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må slutte å feilsitere Robin van Persie. Det begynner å nå "Luke, I am your father"-tilstander. Det RvP sier er: "I always listen... in this situation, when you have to make a hard decision in life. I always listen to that little boy inside of me. What does he want? You know, and I... That boy was screaming for Man United."

 

Det er ikke det samme som "Jeg har alltid ønsket å spille for United"/"Jeg har drømt om å spille for United siden jeg var liten gutt"/"Den lille gutten i meg har alltid ønsket å spille for United"

Regnet med den ville komme... Jeg orket bare ikke finne det faktiske sitatet. Poenget mitt blir ikke noe mindre av den grunn.

 

Hvis du tar lønnen + overgangssummen til "forsterkningene" liverpool kjøpte inn i fjor og da tenker jeg på Suarez, Carrol, Henderson, Adam og Downing. Hvordan tror du det regnestykket ser ut totalt i løpet av fire år?

Her er vel bare overgangssummen på rundt 1 milliard kroner, vel verdt prisen for en 8 plass i ligaen vil jeg påstå...

Ikke en del av mitt poeng. Jeg er ikke imot at RVP får godt betalt, men gå ikke ut da å si at det har vært "drømmen" eller "jeg hørte på den lille gutten" eller what ever.

 

PS: Vi har betalt ALT for mye for flere av våre spillere de siste årene (og gitt de for mye lønn). Ingen kan vel nekte for det.. Ser heldigvis ut til at det forandrer seg litt. Den som lever får se..

Lenke til kommentar

Du har kanskje litt tungt for det?

 

Han sier ikke noe om at det har vært drømmen. Han sier han spør "den lille gutten inni seg" og da skreik han United.

 

Om denne gutten har lyst å tjene gress med penger, ha Rooney og Bestemora som elskere eller alltid har drømt om å spille i en fin, ikke utvasket, rødfarge sier han faktisk ikke noe om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

A0vi3kDCEAEzVLv.jpg

 

Tar det som ganske klart bevis på at han signerer.

 

Det er Alexander Büttner, by the way.

 

Han har i hvertfall fått ei treningstrøye ifm medisinsk test? ;)

 

Uansett positivt med ett alternativ på venstre back!

Og når Evra er "ferdig" har vi jo Fabio tilbake ;)

 

Edit: 5-år iflg Daily Mail http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2190961/Alexander-Buttner-medical-Manchester-United.html

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Ja. Det var jo et spørsmål siden du åpenbart ikke forstod hva som ble skrevet.

Et spørsmål med en undertone som legger en demper på at det kan komme noe konstruktivt ut av en videre dialog.. Hvis det ikke var ment på den måten fra din side beklager jeg.

 

Og det var jo tydeligvis god nok start til at du ikke hadde noe mer svar enn det du presterte over her....

Min mening er at RVP gikk til ManU for pengene. Store penger. Han tjente nok ikke glansbilder i Arsenal heller, men betydelig mindre enn det han tjener nå. Å si at den lille gutten inni meg "skrek" ManU blir for klisje.. Han skal ha for å ha funnet en god tekstforfatter til å skrive talene sine.

Lenke til kommentar

Første eg tenker når eg ser bilder av han: Høy på seg selv....

 

Men det kan selvsagt være feil.

 

Min mening er at RVP gikk til ManU for pengene. Store penger.

 

Og dette avviser han ikke. Han sier ingenting om det. Hva skulle han sagt?

 

Eg har aldri hatt lyst å spille for United, men så kom de med pengene.............

Lenke til kommentar

Hvis det han lirte av seg er skrevet av en tekstforfatter bør han finne en ny snarest.

 

Jeg tror van Persie har et vanvittig ego. Han ønsker å vinne troféer og bli husket som en stor spiller, ikke en stor klubbspiller, men en stor spiller. Han ville nok heller ikke godtatt gjennomsnittslønnen i United. Tror du at grunnen til at store fotballspillere, idrettsfolk og også skuespillere ønsker mer bare fordi de er grådige? Jeg tror at de i større grad handler om status (være best betalt) enn £50K mer i uka.

Lenke til kommentar

Tror du at grunnen til at store fotballspillere, idrettsfolk og også skuespillere ønsker mer bare fordi de er grådige? Jeg tror at de i større grad handler om status (være best betalt) enn £50K mer i uka.

 

Der er du nok inne på noe. I tillegg handler det også om spillerens markedsverdi, hvorfor godta noe lavere enn hva man "har gjort seg fortjent til"?

 

Nå er jo spillerlønningene generelt sett alt for høye og ingen "fortjener" de summene det snakkes om, men ettersom det allerede har blitt sinnsykt mye penger i fotballen synes jeg det er bedre at penger brukes på spillerlønninger enn f.eks på eierutbytte.

 

Lenke til kommentar

Ah, den norske supportklubben ja - det blir noe annet. I tillegg er dette ett rykte, som også ManUtd.com rapporterer i sin "From the papers"-artikkel.

 

Ikke noe håndfast (ennå?).

 

Hva er egentlig greia med at den offisielle siden til Manchester United (går utifra at manutd.com er den offisielle), har en egen ryktespalte. Virker utrolig rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...