banansplitt™ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Ferdinand er Fant denne på NRK: Vet ikke om det stemmer. NRK har ingen innsikt i hva Fergusons tenker om line-up for morgendagen. Dessuten er Rio skadet. Endret 19. august 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 WTF? Ikke noe slikt piss på starten av sesongen igjen vel? Herregud. Trenger virkelig Rio akkurat nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Valencia på høyre, Young eller Nani på venstre, Kagawa i midten og Rooney på topp. Van Persie kommer inn i andre omgang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Valencia på høyre, Young eller Nani på venstre, Kagawa i midten og Rooney på topp. Van Persie kommer inn i andre omgang. This Og lenger bak: Rafael - Vidic - Carrick - Evra Anderson - Cleverly Endret 19. august 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Ferguson har vel som regel alltid tatt inn nye spillere i andre omgang, han var jo virkelig fornøyd med dette kjøpet så er jo mulig RVP begynner fra start. Endret 19. august 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Rykter tilsier at Ferdinand er skadet, men han postet selv på Twitter at han hadde vært på trening. Litt motstridende de to. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Arsenal nærmer seg M'Vila. Hvor er du Fergie? Stemmer. Du prøver å signere den tredje i rekken av unødvendige spillere for sommeren, Kaka. Det med Kaka er jo bare oppspinn. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Rykter tilsier at Ferdinand er skadet, men han postet selv på Twitter at han hadde vært på trening. Litt motstridende de to. Hmm. Står på VG at han definitivt er ute mot Everton, men at de er usikre på hvor lenge skaden varer, men kan vare opp til 2 mnder. Kilde: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10067872 Regner hvertfall med han er ute mot Everton og at Carrik blir flytta ned i midtforsvar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 To sek, jeg skal bare ringe Sir Alex og spørre, så kommer jeg tilbake til deg . Når er lagoppstillingen klar da? Rett før kampen? 1 time før eller noe slikt? 45minutter.. rundt der en plass. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 50 minutter før kamp regner jeg med at laget er offisielt. Uansett, angående Büttner: Alle som kan gi Evra konkurranse er bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Regner hvertfall med han er ute mot Everton og at Carrik blir flytta ned i midtforsvar. Er alle de andre skada? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Rio, Evans, Jones og Smalling er ute. So det blir vel Carrick med Keane som reserve. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 "Den lille gutten i meg har alltid drømt om å spille for ManU" Right... http://www.dagbladet.no/2012/08/19/sport/fotball/premier_league/robin_van_persie/manchester_united/23026395/ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 "Den lille gutten i meg har alltid drømt om å spille for ManU" Right... http://www.dagbladet...nited/23026395/ Har til salt i grøten for å si det slik. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Folk må slutte å feilsitere Robin van Persie. Det begynner å nå "Luke, I am your father"-tilstander. Det RvP sier er: "I always listen... in this situation, when you have to make a hard decision in life. I always listen to that little boy inside of me. What does he want? You know, and I... That boy was screaming for Man United." Det er ikke det samme som "Jeg har alltid ønsket å spille for United"/"Jeg har drømt om å spille for United siden jeg var liten gutt"/"Den lille gutten i meg har alltid ønsket å spille for United" Her er forresten en video der han sier det, men folk kommer vel til å fortsette å feilsitere som alltid. Det er ingen som orker å finne originalkildene lenger. La oss bare ta alt det som blir spydd ut av norske nettaviser for god fisk. Video: http://www.youtube.com/watch?v=F23wSNHuwNs Endret 20. august 2012 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 "Den lille gutten i meg har alltid drømt om å spille for ManU" Right... http://www.dagbladet...nited/23026395/ Hvis du tar lønnen + overgangssummen til "forsterkningene" liverpool kjøpte inn i fjor og da tenker jeg på Suarez, Carrol, Henderson, Adam og Downing. Hvordan tror du det regnestykket ser ut totalt i løpet av fire år? Her er vel bare overgangssummen på rundt 1 milliard kroner, vel verdt prisen for en 8 plass i ligaen vil jeg påstå... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Offisielle Facebook siden til Manchester United bekrefter bud på Kaka Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Offisielle Facebook siden til Manchester United bekrefter bud på Kaka Hmm, finner det ikke? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er ikke offisielt før det evt står på manutd.com. Håper og tror dette er bullshit fra ende til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå