IcedInsanity Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 RvP får nummer 20. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Nå må vi ikke være slemme mot disse stakkars Arsenal supporterene vi vet jo akkurat hvordan de har det. Det er surt å miste en spiller til rivalen: 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg tok meg fem minutter til å sette meg litt inn i saken. __________________________________________________ Betyr dette nå at svarte ikke kan bruke N-ordet imot hverandre? Det er jo et rasistisk ord Jeg synes dette var en bra tekst om saken: Is choc ice the new N-word? http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/jul/17/choc-ice-rio-ferdinand-ashley-cole Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Heisann, Arsenalsupporter siden 1970 her, men ikke av den dobbeltmoralske, hyklerske og aggressive sorten, tror jeg. Jeg tviler på at det er mange Arsenalsupportere som sier at RvP er en drittspiller - men at mange nå synes han er en drittsekk, ja det er vel forståelig, er det ikke? Jeg tilhører ikke dem heller - har et langt mer pragmatisk syn på klubboverganger og klubblojalitet, så jeg blir ikke spesiellt opprørt eller sint. Men ManU's kjøp av RvP er et gigantisk sjansespill fra Glazer og Fergie's side. Prislappen inkludert lønn er i nærheten av €60 millioner .... for en 29 år gammel skadeutsatt spiss, som neppe har mer en toppen 2 gode sesonger igjen, hvis han forblir nogenlunde skadefri. Jeg er ikke sikker på at dette var det smarteste Fergie kunne gjøre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Nå har vi spisser med nr. 9, 10, 19 og 20. Har det skjedd før? Oh yes. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg tviler på at det er mange Arsenalsupportere som sier at RvP er en drittspiller - men at mange nå synes han er en drittsekk, ja det er vel forståelig, er det ikke? Selvsagt. Hadde følt det samme selv. Gjort det flere ganger faktisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Bruker så mange mill på en spiller, og nummer 20? Føler det blir litt rart Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvor mange kamper må Rio sone for å ha kommet med sin rasistiske bemerkning? Kan vel ikke ha sluppet unna med bare bot og advarsel? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Fordi det var en rasistisk bemerkning? Var jo derfor han fikk bot og advarsel? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ja. Er ikke det latterlig nok i seg selv? At en kommentar som ikke er rasisme skal føre til bot og advarsel? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvordan vet du at det ikke var rasisme inne i bildet? Mange omtaler det som en rasistisk bemerkning. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Bruker så mange mill på en spiller, og nummer 20? Føler det blir litt rart Dette er grunnen i følge United.no - Jeg valgte drakt nummer 20 siden jeg er her for å vinne ligatittel nummer 20 med Manchester United. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Han burde vel ha sagt at han velger 20 fordi han håper å en gang bli like god som Solskjær? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvordan vet du at det ikke var rasisme inne i bildet? Mange omtaler det som en rasistisk bemerkning. Regner meg jeg kan tippe hvor du vil hen, men er langt fra samme sak som Suarez-saken ifjor. Terry derimot, han bør sone, ellers viser FA hvor elitiske og feige de er. Bot i denne saken er helt greit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Terry derimot, han bør sone, ellers viser FA hvor elitiske og feige de er. Får ikke Terry minst samme straff som Suarez er det en skandale. Bruker så mange mill på en spiller, og nummer 20? Føler det blir litt rart Dette er grunnen i følge United.no - Jeg valgte drakt nummer 20 siden jeg er her for å vinne ligatittel nummer 20 med Manchester United. Likte den! Rafael får nr 2. Ikke like god på historie som RvP kanskje... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Hvordan vet du at det ikke var rasisme inne i bildet? Mange omtaler det som en rasistisk bemerkning. Regner meg jeg kan tippe hvor du vil hen, men er langt fra samme sak som Suarez-saken ifjor. Terry derimot, han bør sone, ellers viser FA hvor elitiske og feige de er. Bot i denne saken er helt greit. Nei, er ikke samme sak. Men rasisme er rasisme. Hvis det ikke var noe rasistisk over det så var det jo utrolig merkelig at han skulle få bot og advarsel. Får han det da for drittslenging? Eventuelt å blande seg i en sak som ikke angår han, kanskje. Endret 17. august 2012 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå