Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, Arsenalsupporter siden 1970 her, men ikke av den dobbeltmoralske, hyklerske og aggressive sorten, tror jeg.

Jeg tviler på at det er mange Arsenalsupportere som sier at RvP er en drittspiller - men at mange nå synes han er en drittsekk, ja det er vel forståelig, er det ikke? Jeg tilhører ikke dem heller - har et langt mer pragmatisk syn på klubboverganger og klubblojalitet, så jeg blir ikke spesiellt opprørt eller sint. Men ManU's kjøp av RvP er et gigantisk sjansespill fra Glazer og Fergie's side. Prislappen inkludert lønn er i nærheten av €60 millioner .... for en 29 år gammel skadeutsatt spiss, som neppe har mer en toppen 2 gode sesonger igjen, hvis han forblir nogenlunde skadefri. Jeg er ikke sikker på at dette var det smarteste Fergie kunne gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan vet du at det ikke var rasisme inne i bildet? Mange omtaler det som en rasistisk bemerkning.

Regner meg jeg kan tippe hvor du vil hen, men er langt fra samme sak som Suarez-saken ifjor.

Terry derimot, han bør sone, ellers viser FA hvor elitiske og feige de er.

Bot i denne saken er helt greit.

Lenke til kommentar

Får ikke Terry minst samme straff som Suarez er det en skandale.

Bruker så mange mill på en spiller, og nummer 20?

Føler det blir litt rart :p

Dette er grunnen i følge United.no

- Jeg valgte drakt nummer 20 siden jeg er her for å vinne ligatittel nummer 20 med Manchester United.

Likte den!

Rafael får nr 2.

Ikke like god på historie som RvP kanskje...

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det ikke var rasisme inne i bildet? Mange omtaler det som en rasistisk bemerkning.

Regner meg jeg kan tippe hvor du vil hen, men er langt fra samme sak som Suarez-saken ifjor.

Bot i denne saken er helt greit.

Nei, er ikke samme sak. Men rasisme er rasisme. Hvis det ikke var noe rasistisk over det så var det jo utrolig merkelig at han skulle få bot og advarsel. Får han det da for drittslenging? :p Eventuelt å blande seg i en sak som ikke angår han, kanskje.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...