Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mistenker at overgangen er knyttet til børsnoteringen.. Ulikt Uniteds offisielle sider å gå ut slik, noe som er åpenbart for å skape overskrifter i de store avisene og hva er da en mer troverdig kilde enn klubbens hjemmesider? Nei, er vel ikke sikkert at overgangen fullføres, bare oppspinn for å øke aksjenes verdi.

 

Strider jo litt imot kjøpene..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg er enig i at håndteringen til manutd.com er kritikkverdig, men altså... investorer er generelt sett litt smartere folk enn mye av stemmekveget vi ellers finner rundtom i verden, så jeg tror de fort tenker "£70M for a crook" istedenfor "World Class player".

Lenke til kommentar

Helt enig at det som er viktigst her er Kagawa. Vi må ikke ødelegge ham. RvP er unødvendig. Men nå som vi har kjøpt ham så må vi jo bare håpe på det beste. Vet virkelig ikke hva vi skal gjøre nå. Kagawa i sentral midtbane og Rooney - RvP på topp høres dumt ut. Og hva skjer egentlig med vår kjære Welbeck nå? Dette ødelegger alt for ham. Og egentlig bare generelt for Utd. Teit.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å være negativ til et RvP-kjøp. I utgangspunktet følte jeg at det ikke var nødvendig, men vi snakker om en mann som bøtter inn mål. 37 mål og 15 assist på 48 kamper forrige sesong, 22 mål og 7 assist på 33 kamper sesongen før det. Hvis man legger følelser til side (Welbeck) så ser man at dette er en enorm forsterkning. Jeg ser riktignok ikke hvordan vi kan utnytte Kagawa, Rooney og Van Persie optimalt sammen, men har troen på at SAF klarer å få laget til å fungere. Jeg tror Kagawa kan blomstre i en offensiv midtbanerolle, men det forutsetter at en annen midtbanespiller (f.eks. Carrick) tar større defensivt ansvar. Vi signerte en av fjorårets aller beste spillere i verden, og folk stiller seg negative til det. Personlig ser jeg på oss som favorittene til gullet nå.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å være negativ til et RvP-kjøp. I utgangspunktet følte jeg at det ikke var nødvendig, men vi snakker om en mann som bøtter inn mål. 37 mål og 15 assist på 48 kamper forrige sesong, 22 mål og 7 assist på 33 kamper sesongen før det. Hvis man legger følelser til side (Welbeck) så ser man at dette er en enorm forsterkning. Jeg ser riktignok ikke hvordan vi kan utnytte Kagawa, Rooney og Van Persie optimalt sammen, men har troen på at SAF klarer å få laget til å fungere. Jeg tror Kagawa kan blomstre i en offensiv midtbanerolle, men det forutsetter at en annen midtbanespiller (f.eks. Carrick) tar større defensivt ansvar. Vi signerte en av fjorårets aller beste spillere i verden, og folk stiller seg negative til det. Personlig ser jeg på oss som favorittene til gullet nå.

 

 

TAKK!!!

Lenke til kommentar

Hvorfor tror dere Glazers/United bryr seg om prisen på aksjen? Med mindre Glazers har tenkt å selge flere aksjer har det ingen hensikt å skulle snakke opp prisen slik det spekuleres i. Glazers har solgt en andel av aksjene sine og får ikke mer penger for dem nå.

ser heller ikke helt hvordan dette fungerer.

 

Å svi av 65mill inkl lønn på en såpass usikker signering kan eg ikke skjønne at skal få opp tilliten til aksjene.

 

Dette kjøpet er av sportslige årsaker. Og det er ikke uten grunn at flere i media mente det stod på rvp mtp plasseringen til United i årets sesong.

 

Fortsetter han skadefri og slik som o fjor blir det hvertfall å kjempe i toppen.

Lenke til kommentar

Tror ikke signeringen av RvP gjør så mye fra eller til når det gjelder kampen om tittelen, tror det skal bli enda vanskeligere å ta City enn i fjor. Gullet går nok til Mancini og gjengen for andre gang på rad.

Vel, ikke uenig i at city blir enda tøffere i år, men det blir da jamen united også må?

 

Spørsmålet er hvem har blitt mest tøffere.

City har jo ikke gjort de store sprellene i år og virker å ha en mye mer langsiktig tilnærming som kjøpe klubb enn mange av de andre. Så gjenstår det å se resten av overgangsvinduet....

Lenke til kommentar

Cole, York, Solskjær & Sheringham.

v

RVP, Rooney, Welbeck & Hernandez(/Berbatov).

 

Hvilke og hvorfor.

 

Første, rett og slett bare på grunn av samarbeidet mellom Cole og Yorke. Et av tidenes radarpar på topp. Solskjær er også mye bedre enn Hernandez.

 

Med forbehold om at dette kan endres på hvis van Persie finner tonen med makkeren sin så det spruter.

Lenke til kommentar

37 mål og 15 assist på 48 kamper forrige sesong

Blir vanskelig å toppe dette. Kan gå bare én vei - nedover...

 

Sannsynligvis, men jeg ser ikke på det som helt utenkelig at RvP kan gjøre en sterkere sesong i United, og til den prisen det er snakk om får vi uansett en mann som leverer når han er skadefri. Det har han vist de fem siste sesongene. 0,9 målpoeng i snitt per kamp er imponerende. De eneste ankepunktene er skadehistorikken og at han "fratar" Welbeck spilletid. Det vil forhåpentlig bli rotert så Welbeck får den spilletiden han trenger, for jeg ønsker virkelig at han lykkes i United.

Lenke til kommentar

Satt å kikka litt på gamle Unitedkamper på youtube. Kom over denne hvor United desverre tapte 3-6, men det var morsomt å mimre litt uansett.

 

3 Mål av Østenstad for Southampton

2 Nydelige frispark fra silkefoten til en ung Beckham (1 mål 1 assist)

Sinnsyke mål av Le Tissier og Berkovic

Rødt kort på Keane, lol

 

Gode gamle tider

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...