Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vel heier verken på Arsenal eller ManU men jeg tror etter det offensive spillet jeg har sett hos Arsenal så klarer de å åpne alle forsvar i verden. Men slikt spill får de garantert 2,3,4 sjanser mot ManU og tar de vare på i hvertfall noen av dem så tror jeg de vinner

Men ja løpsmaskinene til ManU kan bli vanskelige å takle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel heier verken på Arsenal eller ManU men jeg tror etter det offensive spillet jeg har sett hos Arsenal så klarer de å åpne alle forsvar i verden. Men slikt spill får de garantert 2,3,4 sjanser mot ManU og tar de vare på i hvertfall noen av dem så tror jeg de vinner

Vi får se hvor bra Arsenal klarer å gjøre det mot PLs beste forsvar. Jeg tror United vinner, men tipper det blir jevnt. Rooney kommer til å fortsette å score.

Lenke til kommentar

Vi får se hvor bra Arsenal klarer å gjøre det mot PLs beste forsvar. Jeg tror United vinner, men tipper det blir jevnt. Rooney kommer til å fortsette å score.

for ikke å snakke om kanskje PL's mest hardtarbeidende midtbane, og kanskje PL's beste spisser(i å jobbe i lag)

Lenke til kommentar
Trur me stiller ganske likt på lørdag. Begge lag er i fly-sonen og scorer mange mål og produserer vakker fotball. Arsenal er meget samspelt, men det er også vi, så kan bli ein meget spennande kamp.Håper Evra blir klar, for O'Shea er eit klart svakt ledd..

O'shea er minst like sikker som Evra defensivt.

Lenke til kommentar

1-1 er helt greit. Begge lag avga poeng og det ble delt ut 2 i stedet for 3 poeng.

Ikke så redd for O'Shea forsvarsmessig. tror han kan klare seg greit jeg.

Angående neste helg så må forsvaret spille bedre enn i de siste kampene. Offangsivt er vi gode nok til å lage mål. Det er antallet vi slipper inn jeg er redd for. Tror heller ikke det er så dumt at vi er ute av ligacup. Håper også vi får en god dommerjobb og ungår stygge episoder.

Hargreaves blir veldig viktig. Carrick er vel også muligens klar. Gary? Vi må ut å sloss.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Tja, det er da et stykke fra sannheten, vil jeg påstå. Jeg synes ikke O'Shea er like god defensivt som Evra. Som du sier gjør O'Shea som regel jobben sin. Men tror for eksempel han vil slite mot Arsenal, hvis han må spille venstreback da. O'Shea er veldig god til å plassere seg, det skal han ha. Men hvis han må i noen løpedueller med noen av Arsenal-spillerne, da tror jeg han hadde hatt godt av farten til Evra.

Jeg tviler ikke på at O'Shea kan gjøre en god jobb på venstrebacken mot Arsenal. Men jeg kommer til å føle meg mye tryggere om Patrice Evra spiller der istedenfor.

Hargreaves blir veldig viktig. Carrick er vel også muligens klar. Gary? Vi må ut å sloss.

Er vel ikke mer enn 2-3 uker siden Carrick knakk albuen. Tror nok han trenger litt lenger tid på å komme seg tilbake fra den skaden. Ifølge physioroom er han ikke tilbake før 24. november.

Lenke til kommentar

<Er vel ikke mer enn 2-3 uker siden Carrick knakk albuen. Tror nok han trenger litt lenger tid på å komme seg tilbake fra den skaden. Ifølge physioroom er han ikke tilbake før 24. november.

Ikke bra, men vi har alternativer. Anderson/Fletcher/O'Shea/Giggs sammen med Hargreaves. Vi skulle hatt kaptein Keane :roll:

Lenke til kommentar
O'shea er minst like sikker som Evra defensivt.

Morsom du...

Herlig argumentering. Evra er i mine øyne litt hypet.

O'Shea er mye bedre på hode og i rene dueller. Taper litt på fart, ellers tar han Evra. Plasseringsevnen er også like god. I oppbyggning av det offensive bidrar han, men har ikke de samme kvalitetene som Evra har. Men er farligere på dødball i tillegg til at han har en merkelig evne til å være der ballen havner foran kassa. Hadde en stor sjanse mot Dynamo, i tillegg til at han var med opp et par ganger mot Boro der han godt kunne fått avsluttet. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg O'Shea isteden for Brown på høyre hvis Evra skal spille, siden Brown er håpløs offensivt. Defensivt er han kanskje den mest solide spilleren vi har når han spiller sitt beste, aldri noe tull med han. Gjelder forøvrig det samme med O'Shea, stoler 100% på disse gutta.

Men ja Evra er et førstevalg for O'Shea grunnet at han har mer og bidra med offensivt.

Lenke til kommentar

Å komme og si at Wes Brown er håpløs offensivt er dumt synes jeg. Hvor mange ganger kombinerer ikke Brown og Ronaldo på flanken, og Wes kommer på overlapp og får lagt innlegg. Jeg har ikke telt assists denne sesongen, men han har nok noen nå. Wes Brown er en herlig spiller som jeg gjerne skulle sett spilt hver eneste kamp, men det kan nok hende jeg sier fordi jeg er en liten fan av Wesley.

Lenke til kommentar
Herlig argumentering. Evra er i mine øyne litt hypet.

O'Shea er mye bedre på hode og i rene dueller. Taper litt på fart, ellers tar han Evra. Plasseringsevnen er også like god. I oppbyggning av det offensive bidrar han, men har ikke de samme kvalitetene som Evra har. Men er farligere på dødball i tillegg til at han har en merkelig evne til å være der ballen havner foran kassa. Hadde en stor sjanse mot Dynamo, i tillegg til at han var med opp et par ganger mot Boro der han godt kunne fått avsluttet. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg O'Shea isteden for Brown på høyre hvis Evra skal spille, siden Brown er håpløs offensivt. Defensivt er han kanskje den mest solide spilleren vi har når han spiller sitt beste, aldri noe tull med han. Gjelder forøvrig det samme med O'Shea, stoler 100% på disse gutta.

Men ja Evra er et førstevalg for O'Shea grunnet at han har mer og bidra med offensivt.

O'Shea bedre enn Evra på hode og i rene dueller? Der må jeg si meg uenig. I hvert fall når det gjelder hodedueller. Har du sett spensten til Evra? Ikke mange på United som har bedre spenst, tør jeg påstå. Forstår ikke hvorfor du synes Evra er hypet..

Og Brown er da ikke håpløs offensiv, det er bare innleggsfoten hans som er håpløs. Men noen gode innlegg kan han jo komme med. Brown er ofte en trussel for motstanderlaget når han kommer på overlapp. Det er ikke bestandig han får ballen, men at han gidder å løpe slike overlapp er veldig bra.

Lenke til kommentar

Mannen kan jo ikke slå innlegg. Han er jo G.Neville for 10 år siden, treffer førsteforsvarer hver gang eller dunker den for langt. Om han treffer på 1 av 10 hjelper ikke når 9 angrep blir ødelagt av den grunn. Så etter United standard er han håpløs offensiv ja. Å komme på overlapp når du spiller med en mann som Ronaldo som opptar 2 om ikke 3 forsvarere er ikke akkurat krevende. Men ja det er da Brown kan bidra offensivt. Men jeg ser heller at Rio kommer mer frem som anker offensivt lik han gjorde i Leeds, så kan Brown trekke sentralt der bak når han går opp.

edit: Evra tar O'Shea på hodet? Er jo en grunn til at Evra ikke blir sendt inn i boksen på Corner mens O'Shea blir det. Samt at O'Shea og Vidic alltid tar motstanderlagets største trusler på hodet når det kommer dødballer. Mens Evra blir skyvd ut i periferien.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

<O'Shea på midten? Med den stallen vi har no håper eg å sleppe å sjå han der meir.. Står eit halvt lag forran han på lista i midten nesten, og godt er det.

Jeg mener O'Shea er en av de viktigste spillerene vi har pga anvendeligheten hans. Han har spilt bra på midten mange ganger.

Lenke til kommentar
edit: Evra tar O'Shea på hodet? Er jo en grunn til at Evra ikke blir sendt inn i boksen på Corner mens O'Shea blir det. Samt at O'Shea og Vidic alltid tar motstanderlagets største trusler på hodet når det kommer dødballer. Mens Evra blir skyvd ut i periferien.

Nå trodde faktisk jeg vi pratet om vanlige dueller, ikke dueller foran motstander-laget sitt mål. Vi snakker faktisk om forsvarsspillere/midtbanespillere. At O'Shea er bedre enn Evra foran kassa vet da vel jeg også.

Lenke til kommentar
<O'Shea på midten? Med den stallen vi har no håper eg å sleppe å sjå han der meir.. Står eit halvt lag forran han på lista i midten nesten, og godt er det.

Jeg mener O'Shea er en av de viktigste spillerene vi har pga anvendeligheten hans. Han har spilt bra på midten mange ganger.

Enig, han er en sånn typisk "kjekt å ha" spiller, fordi han kan spille så mange forskjellige posisjoner på en helt grei måte. Han er ikke genial i noen av dem, men fungerer som backup i nesten alle posisjoner.

[edit] Spillte han ikke deler av en kamp som keeper og holdt nullen også?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...