DJ_Dark Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Boss denies Lucas deal is done Sir Alex Ferguson has denied reports that United have agreed a deal to sign Sao Paulo winger Lucas Moura, but confirmed that he is interested in signing the Brazilian international. The 19-year-old trickster, who is in Brazil's Olympics squad, has been tipped to move to Old Trafford for several weeks, but the boss batted back Sunday night's reports that the move was tied up. "It's not correct," the United manager told a press conference in Shanghai. "We haven't reached an agreement for the player. We've shown an interest but until such time a we get a deal agreed we can't say he's our player." Sir Alex confirmed that the club are exploring a variety of options, with a view to bringing in more than one player before the start of the 2012/13 season proper. "We've signed two players in the summer: Kagawa and Powell," he said. "We think they both have fantastic potential. "At this moment we're looking at other options in terms of bringing other players in. We're not lying on our backsides doing nothing. We're trying hard to bring other players to the club." Endret 23. juli 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hadde vært konge om vi signerte Moura. Selv om vi har gode vinger fra før, og selv om vi har Kagawa som offensiv midtbanespiller. Det er aldri feil å signere et av fotballens største talenter. Men vi trenger en midtbanespiller med gode defensive fibre også. Og helst en venstreback. Da tror jeg vi er i mål. Håper virkelig ikke at vi signerer Persie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Som sagt så fikk visst Chelsea et bud på 32m pund avvist, og hvis Fergie slår til med en slik sum etter at uttalelsene om at Hazard var overpriset må jeg bare le enda mer. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Vi hadde en og annen ving når vi kjøpte Ronaldo også 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Som sagt så fikk visst Chelsea et bud på 32m pund avvist, og hvis Fergie slår til med en slik sum etter at uttalelsene om at Hazard var overpriset må jeg bare le enda mer. Det finnes flere måter å være overpriset på... Men eg har ikke sett disse uttalelsene så eg vet ikke ka saf evt legger i de.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har vel litt med honorar til agenter osv, agenten til Hazard skulle vel ha £6 mill for å "hjelpe" til med overgangen. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Off topic; Vet det er 18 års grense på Bishops Blaize, men er det vanskelig/Umulig for en 17 åring å komme seg inn, eller er det ikke så strengt?? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Verdt et forsøk uansett. De sjekker vanligvis ikke leg, men du må vise kampbillett eller sesongkort i døra. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Når er treningskampen i dag? Går den på PL-kanalene? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Mot Shanghai? Den spilles i morgen kl. 1400 (norsk tid). 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 I morgen... gah. Takker. =) Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Mulig jeg er litt misunnelig bare, men synes dere ikke han (Moura) ser litt vel egoistisk ut? Trenger dere en sånn type i United? Endret 24. juli 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fergie nevnte det med agenter ja, men sa også at han mente at Hazard ikke var verdt prisen. Uansett: Transfer Market Feed @Signings_TDD Lucas Moura agent: "There is no possibility he leaves now. #MUFC made an offer, which was rejected and they won’t make another one" #mufc Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Blir for dumt, jeg kan da lage meg en tilsvarende twitterboguskonto på 2 sekunder og spre sånt piss. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Da burde du lage en bogusnettside også. En som dette: http://www1.skysports.com/football/news/11667/7929693/ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kan du få over 15 000 followers på to sekunder? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nei, men det gjør ikke kontoen mer legit. Viser jo ikke kilder engang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jo det gjør han. Kilden hans er uttalelsene til agenten, som med et enkelt søk viser seg å være korrekte. Det er begrenset hva man får plass til i en melding, og om man greier å se litt rundt selv så ser man hva som er mer pålitelig enn annet. Fortsett gjerne og kverulere, men det endrer ikke det faktum at alt som står i den tweeten er helt rett. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 "Alt som står i den tweeten er helt rett". Dagens lærdom fra The Hoff: Aldri tro på noe du leser på internett angående spilleroverganger. Alt er taktikker, løgner og oppdiktede sitater. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Eden hazard @hazardeden10I'm signing for the champion's league winner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå