Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Boss denies Lucas deal is done

Sir Alex Ferguson has denied reports that United have agreed a deal to sign Sao Paulo winger Lucas Moura, but confirmed that he is interested in signing the Brazilian international.

 

The 19-year-old trickster, who is in Brazil's Olympics squad, has been tipped to move to Old Trafford for several weeks, but the boss batted back Sunday night's reports that the move was tied up.

 

"It's not correct," the United manager told a press conference in Shanghai. "We haven't reached an agreement for the player. We've shown an interest but until such time a we get a deal agreed we can't say he's our player."

 

Sir Alex confirmed that the club are exploring a variety of options, with a view to bringing in more than one player before the start of the 2012/13 season proper.

 

"We've signed two players in the summer: Kagawa and Powell," he said. "We think they both have fantastic potential.

 

"At this moment we're looking at other options in terms of bringing other players in. We're not lying on our backsides doing nothing. We're trying hard to bring other players to the club."

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært konge om vi signerte Moura. Selv om vi har gode vinger fra før, og selv om vi har Kagawa som offensiv midtbanespiller. Det er aldri feil å signere et av fotballens største talenter.

 

Men vi trenger en midtbanespiller med gode defensive fibre også. Og helst en venstreback. Da tror jeg vi er i mål. Håper virkelig ikke at vi signerer Persie.

Lenke til kommentar

Som sagt så fikk visst Chelsea et bud på 32m pund avvist, og hvis Fergie slår til med en slik sum etter at uttalelsene om at Hazard var overpriset må jeg bare le enda mer.

Det finnes flere måter å være overpriset på...

 

Men eg har ikke sett disse uttalelsene så eg vet ikke ka saf evt legger i de....

Lenke til kommentar

Fergie nevnte det med agenter ja, men sa også at han mente at Hazard ikke var verdt prisen. Uansett:

 

Transfer Market Feed ‏@Signings_TDD

Lucas Moura agent: "There is no possibility he leaves now. #MUFC made an offer, which was rejected and they won’t make another one" #mufc

Lenke til kommentar

Jo det gjør han. Kilden hans er uttalelsene til agenten, som med et enkelt søk viser seg å være korrekte. Det er begrenset hva man får plass til i en melding, og om man greier å se litt rundt selv så ser man hva som er mer pålitelig enn annet. Fortsett gjerne og kverulere, men det endrer ikke det faktum at alt som står i den tweeten er helt rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...