Manx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Der var resultatet jeg ville ha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, nå er det bare å se fram til Lørdag mot Arsenal Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jepp. Da er det bare å gjøre jobben mot Arsenal på Emirates, noe som jeg tror vi gjør. Så topper vi tabellen igjen! Forresten, hvilket lag er det Arsenal skulle spilt mot i kampen som ble utsatt? Og når skal denne kampen bli spilt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror ikke kampen har blitt utsatt. Kampoppsettet bare er slik. Noen lag får hengekamper, som Arsenal og Liverpool. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror ikke kampen har blitt utsatt. Kampoppsettet bare er slik. Noen lag får hengekamper, som Arsenal og Liverpool. Var vel CL-kvalikk som gjorde at Arsenal og Liverpool fikk hengekamper... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ok. Trodde kampene deres ble utsatt på grunn av CL kvalikk jeg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror ikke kampen har blitt utsatt. Kampoppsettet bare er slik. Noen lag får hengekamper, som Arsenal og Liverpool. Mao. den har blitt utsatt pga. CL-kvalikk for Pool og Arsenal. Kanskje de ikke var satt opp allerede fra starten av, men jeg vil allikevel se på dem som utsatte Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hadde helst sett et par benbrudd, ellers er jeg ganske fornøyd. Tydelige svakheter i begge lag. At Liverpool hadde så store ambisjoner før sesongen skjønner jeg ikke, med det spillet de har for tiden er CL-plass det høyeste de kan sikte etter. Arsenal skremte meg de siste 20 offensivt, defensivt blir det litt bingo til tider. I tillegg mister begge lag ballen forbausende lett, får mer og mer tro på Ligagull. Selv om jeg vet at Arsenal alltid har marginene mot United, så om vi får uavgjort neste kamp er jeg veldig fornøyd. Blir hvertfall ikke 0-0 neste lørdag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Raste, jeg også.. Det blir en spennende, jevnt kamp. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var flott resultat dette for oss. Er ikkje det Carling cup te uka og for gunners? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, men det er forventet at Wenger skal bruke de unge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, men det er forventet at Wenger skal bruke de unge. De unge? Altså han setter Gallas og Almunia på benken? Ja jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hyrlen, moroklump De yngre er nok et mer riktig ord å bruke Endret 28. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var flott resultat dette for oss. Er ikkje det Carling cup te uka og for gunners? Hadde vært bedre om Liverpool hadde vunnet men men. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Man skal jo ikke klage på uavgjort heller da. Men hadde jo seff vært best om L'Pool vant. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Raste, riktig. For deres del er det bedre at Liverpool vant , men det skjedde ikke. Jeg TROR at Arsenal vinner(naturligvis, jeg er jo gooner), men ManU er også god. Det kan fort bli jevnt og umulig å si hvem kommer til å vinne. En ting som jeg er sikker på, det blir en spennende kamp! Jeg forventer av begge lagene skal underholde meg skikkelig idag, ikke som Liverpool gjorde idag. De kjedet meg i hjel Endret 28. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror Arsenal vinner, men jeg håper nesten at United vinner, sånn at ting jevner seg litt ut. Plasseringsmessig så konkurrerer ikke vi med United, men Arsenal. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 På Emirates er jeg fornøyd med uavgjort, selv om tror at rutinen og den defensive tryggheten til United bikker ting til vår fordel. I tillegg vitner 16mål på 4 kamper om at laget er iform, å som regel har det vært motsatt når vi møter Arsenal. En annen ting er at United har fleste spillere som vet hva dette dreier seg om, dermed tror jeg viljen er enorm. Å med løpsmaskiner som Tevez, Rooney, Hargreaves og Anderson skal de slite hardt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes vel ikke vanskeligere kamp enn Arsenal på Emirates for øyeblikket, men er det ett lag som kan takle den utfordingen så er det United. Jeg garanterer scoring for United, så bare vi holder relativt tett bakover, så blir det nok litt å feire på lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå