Patrick123 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Berbie Å jeg som skulle få en tatovering og alt. "Berba" på den ene skinka og "love" på den andre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 TV2 vs United i sommer. Dato Kl. Motstander Sted Kanal 18. juli 20.00 AmaZulu Durban, Sør-Afrika PL HD1 21. juli 15.00 Ajax Cape Town CT, Sør-Afrika PL HD1 25. juli 14.00 Shanghai, Shenhua Shanghai, Kina PL HD1 5. aug. 16.00 Vålerenga Ullevål, Oslo TV2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Gøy at dere skal møte Shanghai. Får satse på et Drogba mål, selv om han sikkert blir ganske usynlig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Blæh, og jeg som tenkte jeg skulle spare en måned med Sumo. Red.: Faen, er jo på ferie jeg under første kampen, noen vet om utenlandske TV-kanaler sender denne, og evt. når? (Er i Spania) Endret 11. juli 2012 av PSV Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 https://twitter.com/RobDawsonMEN/status/223379961631875072/photo/1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Kagawa er Hollywood-heit Endret 12. juli 2012 av Alastor Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Opta Sports @OptaJoe 21 - Shinji Kagawa scored or assisted 21 (26%) of Borussia Dortmund's 80 Bundesliga goals in 2011-12. Key. @nickcoppack #askopta Må vel kunne kalle det en godkjent sesong. Gleder meg sykt til å se han spille i United. Kanskje har jeg litt for store forventninger. Men jeg tror han kommer til å bli en av våre beste spillere allerede i debutsesongen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kjenner jeg må moderere forventningene mine som er skyhøye. Er tross alt en viss sjanse for flopp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Sannsynligvis vil han vise lovende takter i begynnelsen før han vil bli skadet. Dere leste det her først. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jammen det er jo en selvfølge det da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 @ManUtdStuff: Joao Paulo (Sao Paulo VP): "We have offers for Lucas Moura from Manchester United & Real Madrid, we are studying them internally." Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Virkelig ingen kommentarer ang det Berbatov har skrevet på facebook? http://www.facebook.com/berbatov.bg Because i am tired of speculation,i am talling you this. I read the papers and i see they say 10 million pounds is my price. I go and talk with Sir Alex, and he says to me 5 million..So who is talling the truth, what do you think??..And the truth is, I love this club, but i am not going to be useful to anyone, if i am not playing. And i want to play, i want to help. But for unknown reasons its not going to happen, or my chances will be limited, so it's better for everyone if we say goodbay. If not, i am professional and i will keep doing everything i can, to help my team and my teammates, whenever i have opportunity to do so. Du vil bli faen så savnet Berba . Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Kanskje ikke så passende å fortelle om prisen manager har sagt, men er vel ikke så farlig uansett nå. Hvorfor har han ikke fått spilletid egentlig? Passer ikke inn i spillestilen eller noe? Endret 15. juli 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Mest sannsynlig langsiktig tankegang fra Ferguson, med ønske om å matche Chicharito og Wellbeck mest mulig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Åja, forstålig nok. Men kjipt for Berbatov. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Virkelig ingen kommentarer ang det Berbatov har skrevet på facebook? http://www.facebook.com/berbatov.bg Because i am tired of speculation,i am talling you this. I read the papers and i see they say 10 million pounds is my price. I go and talk with Sir Alex, and he says to me 5 million..So who is talling the truth, what do you think??..And the truth is, I love this club, but i am not going to be useful to anyone, if i am not playing. And i want to play, i want to help. But for unknown reasons its not going to happen, or my chances will be limited, so it's better for everyone if we say goodbay. If not, i am professional and i will keep doing everything i can, to help my team and my teammates, whenever i have opportunity to do so. Du vil bli faen så savnet Berba . det er jo ikke så mye å si om det, mannen vil forståelig vekk fordi han ikke får spille. for min del håper jeg vi satser på Hernadez/Rooney/Welbeck Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 You will read dis in strong russian accent. Men seriøst, for en fyr. Det ser virkelig ut som han mener fra hjertet det han skriver, og sånne folk finnes det faen ikke mange av igjen. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg har seriøst mancrush på fyren. Håper virkelig han holder seg i PL og hjelper oss i kampen mot russerne og araberne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå