Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV2 vs United i sommer.

Dato Kl. Motstander Sted Kanal

18. juli 20.00 AmaZulu Durban, Sør-Afrika PL HD1

21. juli 15.00 Ajax Cape Town CT, Sør-Afrika PL HD1

25. juli 14.00 Shanghai, Shenhua Shanghai, Kina PL HD1

5. aug. 16.00 Vålerenga Ullevål, Oslo TV2

Lenke til kommentar

Blæh, og jeg som tenkte jeg skulle spare en måned med Sumo. :wee:

Red.: Faen, er jo på ferie jeg under første kampen, noen vet om utenlandske TV-kanaler sender denne, og evt. når? (Er i Spania)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opta Sports ‏@OptaJoe

21 - Shinji Kagawa scored or assisted 21 (26%) of Borussia Dortmund's 80 Bundesliga goals in 2011-12. Key. @nickcoppack #askopta

Må vel kunne kalle det en godkjent sesong.

Gleder meg sykt til å se han spille i United. Kanskje har jeg litt for store forventninger. Men jeg tror han kommer til å bli en av våre beste spillere allerede i debutsesongen.

Lenke til kommentar

Virkelig ingen kommentarer ang det Berbatov har skrevet på facebook?

http://www.facebook.com/berbatov.bg

Because i am tired of speculation,i am talling you this. I read the papers and i see they say 10 million pounds is my price. I go and talk with Sir Alex, and he says to me 5 million..So who is talling the truth, what do you think??..And the truth is, I love this club, but i am not going to be useful to anyone, if i am not playing. And i want to play, i want to help. But for unknown reasons its not going to happen, or my chances will be limited, so it's better for everyone if we say goodbay. If not, i am professional and i will keep doing everything i can, to help my team and my teammates, whenever i have opportunity to do so.

Du vil bli faen så savnet Berba :(.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så passende å fortelle om prisen manager har sagt, men er vel ikke så farlig uansett nå. Hvorfor har han ikke fått spilletid egentlig? Passer ikke inn i spillestilen eller noe?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Virkelig ingen kommentarer ang det Berbatov har skrevet på facebook?

http://www.facebook.com/berbatov.bg

Because i am tired of speculation,i am talling you this. I read the papers and i see they say 10 million pounds is my price. I go and talk with Sir Alex, and he says to me 5 million..So who is talling the truth, what do you think??..And the truth is, I love this club, but i am not going to be useful to anyone, if i am not playing. And i want to play, i want to help. But for unknown reasons its not going to happen, or my chances will be limited, so it's better for everyone if we say goodbay. If not, i am professional and i will keep doing everything i can, to help my team and my teammates, whenever i have opportunity to do so.

Du vil bli faen så savnet Berba :(.

det er jo ikke så mye å si om det, mannen vil forståelig vekk fordi han ikke får spille. for min del håper jeg vi satser på Hernadez/Rooney/Welbeck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...