Jotun Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hmmm... Skjønte ikke helt fruktfatet og salt stengene....? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Du ser på blikket til Gill at han har forhåpninger om noe mer etter at han har "wined and dined" Kagawa. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Frukten og det der var jævli dårlig photoshoppet inn. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja, dårlig shoppet, men jeg skjønner ikke poenget? Fruktfat og saltstenger? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Er jo bare for å forsterke bordduk-inntrykket. Er forøvrig ikke min photoshop, men jeg synes det var gøy. Endret 22. juni 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Shinji, wherever you may be, glad you fancy history, could be worse, could be French, joining Nasri on City's bench! Endret 22. juni 2012 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er jo bare for å forsterke bordduk-inntrykket. Er forøvrig ikke min photoshop, men jeg synes det var gøy. Ah, da tok jeg den. Lurer forøvrig hvilket trøyenr han får. Mulig det blir kjøp på meg Lenke til kommentar
Populært innlegg Manx Skrevet 22. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2012 Manx: nytt brukernavn til deg: så godt som retired. Det er veldig in i tiden. Der har jeg vært i et par år ja... Men må si at jeg satt å små flira her om dagen når den ene etter den andre kastet inn hånkle. Det som gjorde det enda mer moro var jo at det var snakk om et par av de gutta som gjorde at jeg ga f... og stort sett sluttet å skrive innlegg i denne delen av forumet. Sikkert noen som husker at på kvelds og nattestid når denne tråden plutselig ble en del av off-topic delen av forumet for noen år siden. Når man sjekket tråden dagen etter så lå det x antall sider med bare piss. Prøve man å kommentere dette så fikk man bare dritt i retur. Så når de samme gutta nå gir seg og klager på kvaliteten postene så må jeg bare flire. 18 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Valencia har fått nr. 7 Kagawa tar 26 etter hva jeg kan forstå, Powell 25 http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Jul/new-squad-numbers-for-valencia-and-new-signings.aspx Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 7 Valencia er jo konge, sykt potensial i han foran neste sesong! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hadde nesten håpa på nummer syv på Kagawa. Har klokketro på han av en eller annen grunn. Pluss at det hadde blitt det oppstyret rundt nummeret hans i Japan Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) http://www.vg.no/spo...?artid=10058614 Aksjer for 100 mill. dollar er lagt ut for salg på den amerikanske børsen, noen som vet hva dette vil ha av betydning? Om det er én som kjøper alle, kan han da få litt rettigheter..? Og Glazers kan da ikke hente ut like mye, iogmed at han er også medeier og kan la mye av inntektene bli i klubben..? Og hvis han sprøyter inn, så kan vel ikke de ta ut like grådig, for da har han investert såpass for å få hjulene til å gå rundt og står dermed for mer av fortjenesten.. Endret 3. juli 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Disclaimer: Det du leser under har jeg lest på twitter. Glazers legger ut et sett med "type A"-aksjer for salg, men beholder selv 100 % av "type B"-aksjene. 1 "B"-aksje gir 10 ganger så mange stemmer i generalforsamlingen som en "A"-aksjer, mao. vil sannsynligvis all/mesteparten av makten fortsatt være hos Glazers. Forhåpentligvis går størsteparten av pengene som kommer inn rett til nedbetaling av gjeld. Men bli ikke overrasket hvis en liten del av grunkene går til Glazers lommebok, er jo tross alt vaskeekte forretningsmenn det dreier seg om. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 All eventuell fortjeneste er øremerket gjelden, det står i prospektet (er dette riktig? "Prospectus" på engelsk) som er gjort tilgjengelig. USD 100m er vel også bare et foreløpig beløp, det kan bli langt høyere alt etter etterspørselen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Selv om det står det der er det klart det kan være enkelt for Glazers å hente ut penger fra andre steder i driften. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Selv om det står det der er det klart det kan være enkelt for Glazers å hente ut penger fra andre steder i driften. Hvordan? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Selv om det står det der er det klart det kan være enkelt for Glazers å hente ut penger fra andre steder i driften. Hvordan? Nå har ikke jeg inngående kjennskap til økonomien, men jeg går ut fra at Glazers tar ut profitt med jevne mellomrom fra før. Da er det vel ikke umulig å skru opp krana til seg selv litt til vil jeg tro. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg aner ikke, jeg bare synser. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) En liten avskjedspost til Berbatov fra meg. Her er link til denne tråden 1. september 08. Dagen da hele d.no går amok, united.no's servere kneler etc etc. Alle så at han var en superstjerne unntatt en person. Det er kun under Ferguson du kan være så god men fortsatt sitte på benken. Supahstar. Endret 11. juli 2012 av banansplitt™ 5 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Målet mot Blackburn (er det vel?) hvor han vinner ballen i forsvar og sammen med Evra bygger opp angrepet hele veien for så å avslutte angrepet selv med mål er bare så sinnssykt orgasmisk. Elsker fyren. Men nå har det vel vært prat på at han skal fortsette i United likevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå