Alastor Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Flere enn meg som tydeligvis blir voksne her..skremmende lesning . Samme årsaker som flere nevner for min labre aktivitet siste 2 årene vs tidligere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Slapp av Alastor, jeg er ikke og kommer aldri til å bli voksen. 3 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Folk snakker om andre forum. Hvilke andre forum er det folk trakterer egentlig? Jeg har profil på united.no,men kun noen få innlegg. Det forumet gir meg lite, alt for mange overpositive fanboys der. Dog ingen Kloffsk, enda Ta det med ro. Gutta kommer tilbake når de innser at det virkelig liv ikke var noe for dem. Eller hva Hyrlen og Game? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Flere enn meg som tydeligvis blir voksne her..skremmende lesning . Samme årsaker som flere nevner for min labre aktivitet siste 2 årene vs tidligere. Gjelder meg også, vært lite aktiv her på noen år nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Takker også for meg etter 6 år på denne siden. Kan hende jeg kommer om noen år, men først venter jeg på å bli far og flytte. På gjensyn folkens! Junispøk! Endret 19. juni 2012 av Raste Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Den var jeg veldig nærme å gå rett på! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Den var jeg veldig nærme å gå rett på! Som om noen her inne på United-forumet virker oppegående nok til å bli/være far.. ? Hei Jotun, og evt. andre fedre! @Lunatic: Tror ikke akkurat sauer blir rette måten å beskrive Hyrlen/Game på, om noe så liker jo de å frastå fra mengden, ikke blende seg inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ikke tenk så mye på dyrene, er mer hva bildet forteller. Når en gir seg, følger det som regel flere etter Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hehe, jeg har i så måte "gitt" meg for lenge siden. Burde følgelig ikke fortsatt stå på fjellskrenten Nei, jeg tror nok ikke jeg trapper ned mer enn jeg har gjort. Med mindre det blir for dødt inne her. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Diskusjonen dør uansett i ferien. Spesielt etter man flyttet transferrykter ut i egen tråd. Apropos rykter - Fryers har fortsatt ikke signert en ny kontrakt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Den var jeg veldig nærme å gå rett på! Som om noen her inne på United-forumet virker oppegående nok til å bli/være far.. ? Jeg er oppestående nok ihvertfall! Høhøhøhø, tog du 'an??? Endret 19. juni 2012 av The Hoff 5 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Apropos rykter - Fryers har fortsatt ikke signert en ny kontrakt. Om han ikke er fornøyd så kan han bare dra.. Luke Giverin er minst like god! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Faren som går der bak eller? Skulle vel nesten prioritert han framfor Kagawa om vi skal følge japansk etikette, så vidt jeg vet . Jaja, welcome to the land of eternal rain, Kagawa Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Godt å se den signeringen i boks Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Manx: nytt brukernavn til deg: så godt som retired. Det er veldig in i tiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå