IcedInsanity Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fra Twitter: Det ville vært verre om han hadde tørket seg om munnen med drakten, det er tross alt der dritten kommer ut på Evra. Nå er eg HELT sikker på at det var/er Suarez in disguise Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fra Twitter: Det ville vært verre om han hadde tørket seg om munnen med drakten, det er tross alt der dritten kommer ut på Evra. Nå er eg HELT sikker på at det var/er Suarez in disguise Skeptisk.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hahaha, fy faen for noen innlegg det var i den artikkelen der. Supportere (uansett leir) er faen meg til tider stokk dumme. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hovedparten av mennesker generelt er vel stokk dumme Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hovedparten av mennesker generelt er vel stokk dumme “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” - Albert Einstein Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Spanande at den "Sanne Herskaren" vil bli å finne i PL til hausten. http://therepublikofmancunia.com/the-kagawa-kid-facts-and-videos-you-wont-have-seen/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-kagawa-kid-facts-and-videos-you-wont-have-seen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 For de som er oppe. United - City 4-3 på PL1 nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Sitter og ser på. Gud så glad jeg er vi kvittet oss med Foster, for en kløne. To kjempeblemmer første kvarteret. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Rio sto for den verste den kampen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Rio sto for den verste den kampen. Nei. Foster da han prøvde å drible Tevez tar kaka. Et dårlig tilslag er en tabbe som kan skje den beste, men å prøve å drible en spiss som keeper er så arrogant og dumt at det finnes ikke ord. Uansett hadde aldri kampen vært den samme uten de tabbene, så alt i alt er jeg glad for at de skjedde. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jo. Dårlig tilslag? Fyren prøvde jo å vippe ballen over nærmeste angriper. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jo. Nei Sånn for øvrig så tisser jeg lengre enn deg, så vi vet vel begge hvem som kommer seirende ut av denne debatten. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Nei. Selve tissen min er lengre enn distansen du tisser. 12 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hahaha, falt sammen av banansplittens comeback. All ære! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jo. Dårlig tilslag? Fyren prøvde jo å vippe ballen over nærmeste angriper. Jepp, så det første gangen også og har ikke akuratt skiftet mening etter å ha sett den kampen og den situasjonen X antall ganger. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Viss noen av dere er eksperter på Knut Hamsun hadde jeg elsket å fått litt hjelp her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1440631 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg gidder ikke mer folkens. Takk for følget Hyrlen out. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg gidder ikke mer folkens. Takk for følget Hyrlen out. Begynner å bli tynt i rekkene blant de som har vært her en stund nå, vemodig. Snart takker vel Jørgen og Niko for seg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå