Tåkefyrste Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Også får man fort med seg mye mer i england enn kun en slapp oppvisningskamp da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Selvsagt selvsagt. Sier ikke noe på det. Men siden du vurderer kost/nytte var eg nysgjerrig. Eg reiser ikke til oslo for å se treningskamp for 700. Hadde nok dratt hadde eg bodd der borte... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvor mange måneder er det med fotball på tv'n for å reise til england og se kamp? Man vurderer hva ting koster uavhengig. Det som er dyrt for deg er sikkert ikke like dyrt for meg. Det har med hva man prioriterer og hva man har av penger. En båt til 4 mill synest eg er dyrt. Men det gjør tydeligvis ikke svigerfar som vil ha en enda dyrere. Bra det ikke koster 4 mill å gå på treningskamp enda. Men uansett, hvis folk betaler 700 kr for billetten er det ikke dyrt. Husk hvem som bestemmer hva billettene er verdt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skulle veldig gjerne kommet meg på VIF-Man Utd, men fikk avslag på lån fra banken 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hehe, neida prisen er grei den, er jo tross alt United. Sier bare at det er bra det ikke koster det samme å se tippeligaen her hjemme. Dog det begynner å nærme seg. Endret 22. mai 2012 av Apox Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Småpenger for enhver nordmann. Men dyrt okke som. Er du ikke litt uenig med deg selv i denne posten? 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kuriositet: http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=35045800 Jeg husker faktisk at en kompis hadde noen slike en gang. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har en slik en av David Beckham stående i kjelleren, er faktisk så gammel at det er nr. 10 på han Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde en god del av de der, nå vet jeg ikke hvor de er. Sikkert havna på loftet->søpla. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 http://united.no/united/nyheter/nyheter/sommerens_viktigste Et veldig godt poeng, dette her. Det blir utrolig viktig å få tilbake Vida i godt gammelt slag, det har vært utrolig pusete baki der til tider Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ryktes at Ferguson gir seg etter neste sesong. Har visst vært på sykehus nå nylig og pga blødninger i nesen, måtte stå over jubileumstale for Rangers pga hendelsen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 En venn av meg har også vært på sykehus pga blødninger i nesen, det er helt standard når et blodkar har sprengt inni der - det må svis igjen . Tror ikke det er akkurat tidenes tegn på sviktende helse altså . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Skulle gjort det eg også. Blør neseblod av ingenting.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Bedøvelsen er bare at du får en væske opp i nesen, etter det føler du kun at noen presser i nesen din. Anbefales sterkt av en som blødde opptil flere ganger daglig . Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) En noe kortere versjon av 2-3 kampen på Anfield 99/00-sesongen går på TV2 BPL 1, lenge siden sist jeg så den.. Carragher Endret 3. juni 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er på hjemlige trakter og rydder (les: kaster) gamle klær som støver ned i skapet, men jeg får meg til ikke å kaste den gamle United-drakten som jeg hadde da jeg var 6 år Men den tar opp verdifull plass! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvor verdifull er plassen din egentlig? Det er snakk om en drakt i barnestørrelse. Med mindre du bor i et bøttekott, så bør det være fullt mulig å finne plass til den. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå