Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valencia gjorde rent bord under Manchester Uniteds player awards. Fansens og spillernes player of the season samt årets mål (mot Blackburn). Michael Keane årets reservelagsspiller mens Dæhlie som nevnt ble årets akademispiller.

Lenke til kommentar

Usikker på hvor enig jeg er i at den går til Giggs. Shearer, Henry og Cantona (og kanskje Ronaldo?) var bedre spillere, selv om de ikke holdt på like lenge. Tror jeg ville gitt den til Shearer selv.

Man skal derimot mangle rimelig mye gangsyn om man gir manager-prisen til noen andre enn SAF.

Lenke til kommentar

haha, romkameraten min som er Unitedsupporter tapte et veddemål om hvem som vant ligaen med en kompis av seg og må bruke Citydrakt idag.

Kødder du? Noe så sinnsykt drittfett! Totalt lættis, skal fortelle dette til alle vennene mine, dude!

Lenke til kommentar

Flere som ser at Downing er inne på englands EM-tropp, og Carrick ikke er på reservene engang? Er det rart England aldri vinner noenting...

Edit: Henderson er blant reservene. Blir jo faktisk for dumt.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Regner med de fleste sitter og følger med på at tallene for Q3 legges frem?

@andersred

Don't need to be Einstein to see net debt at #MUFC has RISEN £26m in last 12 mths despite £71m spent on bond buybacks + interest.

Jikes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...