Corporal Jenkinson Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Mats Møller Dæhl kåret til årets juniorspiller hos Man Utd. Imponerende! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Uttalelser fra faren på side 1, 3-9 og 15-22 i morgensdagens avis, da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Uttalelser fra faren på side 1, 3-9 og 15-22 i morgensdagens avis, da? Nå har vel faren knapt nevnt eller snakket om eller kommentert noe som helst om sønnen... Så... 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Valencia gjorde rent bord under Manchester Uniteds player awards. Fansens og spillernes player of the season samt årets mål (mot Blackburn). Michael Keane årets reservelagsspiller mens Dæhlie som nevnt ble årets akademispiller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18074986 - Gratulerer til de begge Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Usikker på hvor enig jeg er i at den går til Giggs. Shearer, Henry og Cantona (og kanskje Ronaldo?) var bedre spillere, selv om de ikke holdt på like lenge. Tror jeg ville gitt den til Shearer selv. Man skal derimot mangle rimelig mye gangsyn om man gir manager-prisen til noen andre enn SAF. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 haha, romkameraten min som er Unitedsupporter tapte et veddemål om hvem som vant ligaen med en kompis av seg og må bruke Citydrakt idag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 HAHAHA! Fy faen, helt vilt! 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Kom inn her og så alle kommentarene, "Sykt ass" HAHAHAH helt vilt" "Fantastisk" og gledet meg mer og mer til å se hva det dreide seg om. Eg ble så skuffet.... Endret 16. mai 2012 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 haha, romkameraten min som er Unitedsupporter tapte et veddemål om hvem som vant ligaen med en kompis av seg og må bruke Citydrakt idag. Kødder du? Noe så sinnsykt drittfett! Totalt lættis, skal fortelle dette til alle vennene mine, dude! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Flere som ser at Downing er inne på englands EM-tropp, og Carrick ikke er på reservene engang? Er det rart England aldri vinner noenting... Edit: Henderson er blant reservene. Blir jo faktisk for dumt. Endret 16. mai 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Woy har tatt ut spillere etter hva de ble kjøpt for. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/det_tyngste_aaret_i_mitt_liv - Patrice Evra 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Trist det der, kanskje SAF burde sagt at han skulle ta seg litt fri og dratt hjem til Frankrike en stund for å være med familie og bearbeide. Unnskylder dog ikke prestasjonene de siste sesongene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Synd sterkere ikke nødvendigvis betyr bedre.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Regner med de fleste sitter og følger med på at tallene for Q3 legges frem? @andersred Don't need to be Einstein to see net debt at #MUFC has RISEN £26m in last 12 mths despite £71m spent on bond buybacks + interest. Jikes.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Flere som ser at Downing er inne på englands EM-tropp, og Carrick ikke er på reservene engang? Er det rart England aldri vinner noenting... Edit: Henderson er blant reservene. Blir jo faktisk for dumt. Carrick har gjort det klart for landslagsledelsen at han ikke ønsket å bli tatt ut om han ikke var mer eller mindre sikret plass i startoppstillingen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Så hodgson setter Downing foran en av årets beste på midten? Fyren må ha fått slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå