Raste Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Liverpool vinner imorgen, og vi vinner neste Lørdag imorgen, da ligger vi på 1 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Litt paradoksalt at når angripet er fortreffelig så blir forsvaret litt dårligere, akkurat som vi husker at det var motsatt i starten av sesongen. Men utrolig bra uansett av Manchester United om dagen . så lenge me vinn kampar me sånne siffer skal me vere drit glad Ja, skjønner ikke hva vi klager for . Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så lenge vi kan klare å luke vekk dei feila vi gjer bakover, så vil det her bli fantastisk bra. Offensivt er det så mykje som er fantastisk at eg håpar det varer heile sesongen, og i såfall så er det få som kan ta oss. Nani og Anderson har gjort sine ting veldig bra til no. Mtp at Anderson var mykje skadd i pre-season og er berre 19 år, så vil han komme til å blir noke av det største vi har sett. Overblikket og pasningane er til tider heilt fantastiske, men han har noken småfeil som er naturlig for en så ung spelar. Nani gjer innimellom endel småfeil og slurvete greier som han heilt sikkert vil luke vekk etterkvart, akkurat slik som Ron har gjort det etterkvart. Han har i det minste vist et fantastisk skudd, og når han får det til så er han heilt fantastisk. Laget ser rett og slett heilt fantastisk og mtp alle dei unge spelarane så vil dette kunne utvikle seg til kanskje det største laget vi nokensinne har hatt. Hadde vore digg om Arsenal gjekk på ein liten smell i morgon og at vi kan ta dei neste kamp. Alltid godt å ligge øverst på tabellen. Håpar også vi fortsetter på samme måte i Cl og knuser Kiev heime, såpass at vi er heilt klare for vidare spel.. Så kan vi senke skuldrane enda meir mot Roma og Sporting og satse på at det går bra der også. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Absolutt ingenting å klage på i denne kampen nei. Angrepet var veldig bra, midtbanen var veldig bra og forsvaret var bra. Hvem var det som tippa 3-1 egentlig? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Herlig at vi har ein spelar som Nani som kan pluttselig finne på å gjøre mål på den måten. Blei heilt satt ut! Har som nevnt litt mangler ved spelet sitt, men er ung og vil lære. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tevez og Rooney det er et nyttsuper par! fy fasan! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Herlig at vi har ein spelar som Nani som kan pluttselig finne på å gjøre mål på den måten. Blei heilt satt ut! Har som nevnt litt mangler ved spelet sitt, men er ung og vil lære. Ja, endelig skjer det! Rooney og Tevez spiller utrolig bra sammen! Håper at Nani får mer spilletid slik at han kan score flere vakre mål Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det virker ut som Anderson har vist seg mer frem enn Nani generelt, utenom at Nani har scort 2 praktfulle mål Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Anderson har vært god han ja, synd at han ikke har scort enda. Han er god til å jobbe offensivt og defensivt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Trur Anderson blir ein viktig mann framover. Mulig at Scholes er ute i bortimot 3 mnd. Skal ha scan nummer 2 på mandag, håper på gode nyheter. Endret 27. oktober 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Angående klaging så lurer jeg litt på hva folk her inne foretrekker av 1-0 og 4-3? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Angående klaging så lurer jeg litt på hva folk her inne foretrekker av 1-0 og 4-3? Det kan jeg ikke svare på egentlig. Blir glad det blir mange mål men er litt kjipt å sleppe inn like mye da. Anderson har vært god han ja, synd at han ikke har scort enda.Han er god til å jobbe offensivt og defensivt. Håper på gode nyheter ja, glad vi har Anderson! Han har litt tid til å vise seg frem og nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Angående klaging så lurer jeg litt på hva folk her inne foretrekker av 1-0 og 4-3? 4-3 helt klart. Fotball skal være underholdende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Angående klaging så lurer jeg litt på hva folk her inne foretrekker av 1-0 og 4-3? 4-3 helt klart. Fotball skal være underholdende. Antall mål sier jo egentlig ingen ting om underholdningsnivået på en fotball kamp, men det kan være en god indikasjon. Jeg tar heller en underholdene 0-0 kamp enn en drit kjedelig 7-0 kamp (Tyskland - Saudi Arabia, vm 2002) for å si det sånn... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Personlig hadde jeg valgt 1-0. Jeg føler laget er mere stabilt da, om man trekker beslutninger bare av resultatet. 4-3 vitner om godt angrepsspill men et veldig ustabilt lag. Angående underholdning så er 4-3 mere morsomt for nøytrale men for min egen del så er jeg underholdt under Manchester United kamper samme hva resultatet er. Jeg er ihvertfall glad for at vi fant nettmaskene på samme tid som forsvaret sviktet litt. Jeg må vel bøye hodet veldig langt ned og si jeg holder med Liverpool i dag. Pest eller kolera osv. Angående neste helg så er jeg veldig nervøs. Det forsvars spillet vi har vist de siste kampene kan bli veldig stygt mot Arsenal som bøtter inn mål for tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Angående klaging så lurer jeg litt på hva folk her inne foretrekker av 1-0 og 4-3? 4-3 helt klart. Fotball skal være underholdende. Antall mål sier jo egentlig ingen ting om underholdningsnivået på en fotball kamp, men det kan være en god indikasjon. Jeg tar heller en underholdene 0-0 kamp enn en drit kjedelig 7-0 kamp (Tyskland - Saudi Arabia, vm 2002) for å si det sånn... Enig i det. Men antall mål er som du sier en god indikasjon. Å så lenge vi scorer mer en motstanderen gir jeg litt blanke i hvor mange vi slipper inn. Oppofrende og offensivt spill slår defensivt orientert og organisert anyday når det kommer til underholdning. Selv om jeg helst vil ha 4-0 da Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Angående klaging så lurer jeg litt på hva folk her inne foretrekker av 1-0 og 4-3? Underholdningsmessig er jo selvfølgelig 4-3 det beste. Et resultat jeg gjerne ser neste helg i favør av United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ved første blikk vil kanskje et 1-0 resultat se bedre ut, spillmessig, men ved litt ettertanke må jeg si at 4-3 er et bedre resultat. Det er selvsagt avhengig av den spesifikke kampen og hvordan kampbildet så ut, men et scorende lag er som regel et vinnende lag. På de fleste lag så skal det mer grep til for å score mål enn å unngå å slippe inn mål. Et 1-0-resultat kan bety at laget ikke er spesielt god til å score mål, men det slipper heller ikke inn noen. Et lag som spiller 4-3 kan score mål, men sliter også litt hjemover. Likevel skal et topplag være i stand til å gjøre de grepene som skal til for å gjøre forsvaret mer vanntett. Ergo vil et lag som scorer mange mål og slipper inn mange mål ha et problem som er forholdsvis enkelt å løse, mens et lag som sliter med å score har et litt vanskeligere problem å løse. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ikkje heilt enig med det med at lag som berre scorer ett har et problem som er vanskelig å løse. Berre å sjå på sesongstarten til united.. Mange kampar med 1-0 sjølv om at spelet og mykje av angrepsspelet var veldig bra. I dei fleste tilfella var dei etter mi meining såpass mykje bedre enn motstandarane burde blitt slått meir. (fins sjølvsagt unntak) Og mange kritiserte jo då united for å ikkje score, men på grunn av kvaliteten i laget så måtte jo måla komme, og vi har jo ikkje avgitt poeng på aldri så lenge, så eg ser ikkje på den perioda med berre eit mål som noko stort problem. Er faktisk nesten meir bekymra no på grunn av at vi slepp inn en del mål, for mot arsenal blir det vanvittig viktig med eit solid forsvarsspel. Såg forresten måla til Chelsea mot City i går og for meg ser det ut som at alle måla blir scora på omtrent akkurat samme måte, og at forsvaret til city rett og slett ikkje heng sammen i det heile tatt. Gjennombruddspasningar mot hjørnet på 16-meteren på fem av seks mål, og merkelig at ikkje mr. Eriksson ikkje klarar å ta grep mot det. (Ikkje at det ikkje er ein bra prestasjon av Che og score 6 mot city... dessverre) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Drømmeresultat mellom pool og arsenal nå (1-1). Nå må vi bare vinne kampen vår mot Arsenal til neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå