Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke veldig imponert av United sitt spill i år, men poengfangsten er imponerende. Synes ikke det er så utrolig at City vinner serien - trodde på dette før seriestart, men det er uansett surt å "tape" gullet i løpet av overtidsminuttene siste serierunde.

 

For min del er det mer overraskende at Liverpool har vært i 2 CL-finaler med sitt lag de siste 7 årene. Chelsea hadde jeg heller aldri tippet skulle være i CL-finalen før seriestarten. Iallefall ikke om du hadde sagt at Torres fortsatt skulle vandre rundt i mørket denne sesongen også.

Lenke til kommentar

Godt med et spark i baken, ala 05-sesongen.. Ja ja SAF, nå er det "oss mot verden" igjen..

Takk for i år, gleder meg til neste sesong! :thumbup:

Får håpe at det blir gjort like gode og effektive grep som etter 05-sesongen, da har ikke City sjans.. Erfaring er jo det også flere som har fått, det var jo ikke planlagt at det skulle bli slik, men vi får kalle dette en "mellom-sesong", haha, med en kamp hvor Carrick stilte som midtstopper.. 5 milliarder og vinner ligagullet på målforskjell etter scoring 4. minutter på overtid..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

For min del er det mer overraskende at Liverpool har vært i 2 CL-finaler med sitt lag de siste 7 årene.

Tamt forsøk på å "ta igjen"...?

Nei? Jeg er vanligvis nøktern før seriestart, og ikke en gang har jeg vurdert Liverpool som en av favorittene til CL - to ganger har LFC vært i finalen. I år trodde jeg City skulle vinne PL, og jeg er nesten mer overrasket over hvor "overrasket" andre er når City vinner. "De har ingen vinnerkultur" er blant annet trukket frem som argument. City har vel kjøpt nok spillere med "vinnerkultur" til at dette argumentet etterhvert er ugyldig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...