Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen her og hos tannlegen er at når tannlegen påfører deg smerte, så er det for ditt eget beste.

Nå er det å se fram mot silly season hvor vi rydder opp på benken. Berbatov, Park, Owen med flere.

Hva faen er det Schau snakker om? "Folk som holder med lag som *blablabla* - det er dette de drømmer om!" City har blitt kjøpt og og noen har pøst milliarder inn for å lage et topplag.

Joey Barton burde blitt henrettet på åpen gate.

Med 40-3 i skuddstatistikken spilte det nok neppe ingen rolle at Barton ble utvist.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg hadde ikke stor tro på gull før kampen i dag. Men fra kl 1700 så hadde jeg virkelig håp, og det er helt utrolig at QPR ga fra seg dette. 2 mål på under 3 minutter? Jeg nekter å tro det... Lukter nesten korrupsjon lang vei.

Lenke til kommentar

I dag er det digg å være fotballsupporter. Det var en fantastisk dag. Synd Liverpool tapte.

Men alt i alt så vant Man City fortjent. De spilte best fotball, scoret mest og slo United 7-1 over to kamper.

Dessuten har jo United og City brukt ca like mye penger på de to elleverne som spilte mot hverandre her om dagen. Så ikke kom med penge diskusjonen heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...