TomWhittaker Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Liker ikke de røde strømpene. Strømpene var ikkje riktige på Arsenal si drakt, så kanskje dei ikkje er det på ManUtd si heller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Alex Ferguson nektet Javier Hernández deltakelse i OL. Han mener at Javier har spilt under pari denne sesongen og han trenger ferie ifølge Ferguson. Personlig har jeg aldri brydd meg om fotball i OL-sammenheng. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Mexico sier han ble nektet, United sier de kom til enighet om at han trengte hvile. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hadde mareritt i natt om at QPR slo City 1-0, men United klarte å tape 2-5 mot sunderland etter å ha ledet 2-0, lol... Det hadde vært forferdelig om QPR skulle slå City, men at United klarte å rote bort muligheten. Blir spennende i morgen, håper på uavgjort i Citykampen, men jeg tror nok desverre City haler dette i land :/ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det beste resultatet idag må vel være at city taper mens utd taper på en feilaktig straffe imot på overtid av overtiden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det beste resultatet idag må vel være at United vinner mens City taper på en feilaktig straffe imot på overtid av overtiden. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 I natt drømte jeg at jeg spilte poker. Jeg gikk all-in med JJ i en monsterpot og fikk syn av AA. Total underdog naturligvis, men håpte inderlig på en av de to siste knektene på river. Så våknet jeg. Når jeg tenker meg om er ikke det så dum sammenligning til dagens kampsituasjon. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 I could go on forever... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 http://united.no/nyheter/nyheter/hva_skal_vi_med_en_slik_spillertype In your face til alle nisser og Limbeck som har hevdet at vi har spilt med anker eller at vi i det hele tatt trenger et jævla anker. Til idag, null håp, bare et sterkt ønske. Håper Sparky gjør jobben sin og havner tilbake på vår godside, jeg liker ikke å mislike den mannen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Utdyp gjerne. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hadde mareritt i natt om at QPR slo City 1-0, men United klarte å tape 2-5 mot sunderland etter å ha ledet 2-0, lol... Det hadde vært forferdelig om QPR skulle slå City, men at United klarte å rote bort muligheten. Blir spennende i morgen, håper på uavgjort i Citykampen, men jeg tror nok desverre City haler dette i land :/ Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Pft, det mest opplagte er jo at Jones gjør en kjempetabbe som midtstopper. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Resultatet som best oppsummerer sesongen er De Gea roter bort alt med en kjempetabbe. Zzz. PLs tredje beste keeper i år. Hart > Krul > DDG 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bare united holder ledelsen nå! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har en hjertestarter. Jeg har 145 i hvilepuls! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Som å være hos tannlegen når jeg vet jeg har hull. Jeg vet hva som kommer, likevel gjør det vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå