PSV Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Spørsmålene er vel motivasjonen til nevnte lag. Vinner QPR hjemme mot Stoke neste runde tror jeg de er relativt sikker i divisjonen, og Stoke er vel ikke akkurat ligaens beste hjemmelag. Hvor motivert er da laget til å prøve å slå City? Newcastle på sin side har kamp på onsdag og får to dagers mindre hvile enn City foran den kampen. Legg da til at de spilte på lørdag (og i tillegg tapte stort) så har de tre kamper på åtte dager. Tror den største sjansen vår ligger i at enkelte ex-Reds må spille en real stinker i siste kamp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Sunderland blir nok ingen walkover nei. Huff, gruer meg. Dessverre skal jeg i konfirmasjon den dagen, men tenker jeg får lurt meg unna tidlig. Kjedelige greier uansett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Årh konfirmasjon. Weeey. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) *Ser for seg Lunatic knele foran presten med smartmobilen i hånda* Stoke er vel ikke akkurat ligaens beste hjemmelag. Nuvel, de skal alikevel ikke kimses av med den kyniske fotballen deres, samt den minst like kyniske supporterskaren som er mer opptatt av å bue på motstanderne enn å heie på eget lag. Endret 1. mai 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Haha, over 12 år siden eg gjorde det.. hadde ikke engang mobil på den tiden tror eg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Var den tiden mobilen hadde egen sveiv og man måtte bruke halve kroppen for å slå inn numre. Good times.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Sunderland blir nok ingen walkover nei. Huff, gruer meg. Dessverre skal jeg i konfirmasjon den dagen, men tenker jeg får lurt meg unna tidlig. Kjedelige greier uansett. Hah. Nice å droppe sin egen konfirmasjon for å se fotballkamp. 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Sunderland blir nok ingen walkover nei. Huff, gruer meg. Dessverre skal jeg i konfirmasjon den dagen, men tenker jeg får lurt meg unna tidlig. Kjedelige greier uansett. Hah. Nice å droppe sin egen konfirmasjon for å se fotballkamp. Hånei du gutten min, er nok konfirmert for godt over ti-år siden. Men lykke til med din, blir sikkert gøy å få mye penger mellom hendene. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Tenk om vi hadde hatt O'Shea isteden for Evra på venstreback... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Sunderland blir nok ingen walkover nei. Huff, gruer meg. Dessverre skal jeg i konfirmasjon den dagen, men tenker jeg får lurt meg unna tidlig. Kjedelige greier uansett. Hah. Nice å droppe sin egen konfirmasjon for å se fotballkamp. Hånei du gutten min, er nok konfirmert for godt over ti-år siden. Men lykke til med din, blir sikkert gøy å få mye penger mellom hendene. Haha! Der dumma du deg ut. Kloffsk var konfirmant i fjor! Fikk 50 000 av far sin. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Ny kamptråd mine venner https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1432432 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Noen som har noen gode tips om hvem jeg bør følge av folk i fotballverdenen på twitter? Gjerne godt informerte journalister osv innenfor både United og forsåvidt resten av PL. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kom igjen da forpulte Newcastle, jeg vet det bor i dere. Helvete, er mer nervøs enn jeg var sist helg. Blir ikke lest en dritt på eksamen idag vil jeg tippe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Blir ikke lest en dritt på eksamen idag vil jeg tippe. This. Og det trengs egentlig sårt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Eksamen.... Det var tider det. Ganske glad det blir lenge til neste! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ah, håpet, det fåfengte håpet. Hilsen poeten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Da kommer United til Norge i årets preseason. Kampen mot Enga spilles 5. august. Litta fact: Uten å antyde sammenheng: De tre siste gangene Manchester United har besøkt Norge i pre-season, ble de ligamester i selve sesongen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Er i Frankrike da.. Blir vel skikkelig kamp om billettene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Greit at United kommer til Norge, men betaler faen ikke 700 kr for å se en treningskamp. Tar mye heller en tur til Manchester utover høsten. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Enig med Latias. 700 er for mye. Mye bedre å smelle noen lapper i bordet og dra til Old Trafford. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå