Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Spørsmålene er vel motivasjonen til nevnte lag. Vinner QPR hjemme mot Stoke neste runde tror jeg de er relativt sikker i divisjonen, og Stoke er vel ikke akkurat ligaens beste hjemmelag. Hvor motivert er da laget til å prøve å slå City?

Newcastle på sin side har kamp på onsdag og får to dagers mindre hvile enn City foran den kampen. Legg da til at de spilte på lørdag (og i tillegg tapte stort) så har de tre kamper på åtte dager.

Tror den største sjansen vår ligger i at enkelte ex-Reds må spille en real stinker i siste kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Ser for seg Lunatic knele foran presten med smartmobilen i hånda*

Stoke er vel ikke akkurat ligaens beste hjemmelag.

Nuvel, de skal alikevel ikke kimses av med den kyniske fotballen deres, samt den minst like kyniske supporterskaren som er mer opptatt av å bue på motstanderne enn å heie på eget lag.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Sunderland blir nok ingen walkover nei. Huff, gruer meg. Dessverre skal jeg i konfirmasjon den dagen, men tenker jeg får lurt meg unna tidlig. Kjedelige greier uansett.

Hah. Nice å droppe sin egen konfirmasjon for å se fotballkamp.

Hånei du gutten min, er nok konfirmert for godt over ti-år siden. Men lykke til med din, blir sikkert gøy å få mye penger mellom hendene. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sunderland blir nok ingen walkover nei. Huff, gruer meg. Dessverre skal jeg i konfirmasjon den dagen, men tenker jeg får lurt meg unna tidlig. Kjedelige greier uansett.

Hah. Nice å droppe sin egen konfirmasjon for å se fotballkamp.

Hånei du gutten min, er nok konfirmert for godt over ti-år siden. Men lykke til med din, blir sikkert gøy å få mye penger mellom hendene. :)

Haha! Der dumma du deg ut. Kloffsk var konfirmant i fjor!

Fikk 50 000 av far sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...