tc47 Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Legend. Fuckin' pure living legend. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Scholes ass. Legende. Regner med at han er med neste sesong også. Utrolig fornøyd med comebacket hans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Virker som pausen har gjort han svæææært godt ja! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Så gjennom noe gamle saker idag som eg har hatt liggende i barndomshjemmet. Fant blandt annet ett United blad med Beckham (veldig ung) sådan på forsiden, samt en "The Treble" plakat og en popout sak med Scholes på. Fantastisk å finne slikt og tenke tilbake på alt som har skjedd siden den gang... Skal se om eg får til et bilde eller to. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Apropos gamle saker: Henholdsvis United-supporteren og GOAL foran 98/99-sesongen: 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Skal vi se, For en mnd! Becks fra 97 Gingerprince! 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Hahaha, nostalgi <3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Nydelig nyhet eg snappet opp nå. Ferguson sa på pressekonferansen at han hadde snakket med Young og forklart han hvordan klubben såg på slike ting som han gjorde mot Villa. Bra SAF. Skjer ikke ofte i dagens fotball! - Jeg har hatt et ord med Ashley. Han forsto hva jeg ville frem til, så jeg håper det blir med det, sa Ferguson om den saken. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/dette-er-verdens-mest-verdifulle-fotballklubber-barcelona-oeker-mest-3760362.html Rimelig rått. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Herlig av Ferguson. Bra gjort. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Nydelig nyhet eg snappet opp nå. Ferguson sa på pressekonferansen at han hadde snakket med Young og forklart han hvordan klubben såg på slike ting som han gjorde mot Villa. Bra SAF. Skjer ikke ofte i dagens fotball! - Jeg har hatt et ord med Ashley. Han forsto hva jeg ville frem til, så jeg håper det blir med det, sa Ferguson om den saken. http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Apr/sir-alex-had-a-word-with-ashley-young.aspx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Scholes og crossbar challenge.... Har han vært med på det? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Nei. Jeg har i alle fall aldri funnet noen challenge-video der han har vært med. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Det ville vært urettferdig overfor resten av menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Nettopp derfor eg ville sett det før han la opp igjen.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Ryan Giggs has won just 5 penalties in his 20 years at United Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Han har holdt seg unna nyhetsbildet i flere dager, men nå er Roberto Mancini tilbake.Ifølge nyhetsbyrået Reuters antyder City-manageren at "dårlige dommeravgjørelser" har gitt Manchester United fordeler i ligainnspurten, og at "reglene ikke er de samme for alle." Han vil imidlertid ikke si noe om det er straffesparkene mot QPR og Aston Villa som ligger til grunn for uttalelsen. Derimot antyder han at "enkelte situasjoner" har gjort Citys ambisjoner om å vinne ligamesterskapet for første gang på 44 år "veldig vanskelig". Da han ble spurt om å forklare nærmere, lød svaret: - Jeg er ikke frustrert. Det er det samme overalt. Men hva er det egentlig du vil frem til? - At reglene ikke er lik for alle. Da spørsmålsstiller ville vite om Mancini mener at det gjelder ett sett regler for City og et annet for United, svarte han: - Det er ikke det jeg sier, det er ikke det jeg har lyst til å si. Jeg sier bare at reglene - av og til kanskje - er forskjellige. - Da jeg drev i Italia mente jeg alltid at dommerne her var de beste, men den tanken har jeg gått i fra, antakeligvis. Lurer på om dette blir noen sak rundt... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Han sier jo det alle tenker - ikke nødvendigvis at United får hjelp (ikke det jeg sikter til nå) - men at dommerne i PL er elendige. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Stemmer det, men det er jo ikke lov å si sannheten og det man mener i Engelsk fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå