Alt-Ctrl Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Enig med fyren over her. Kanskje SAF har sett det samme som oss de siste ukene siden Berba fikk prøve seg fremfor den vandrende offside-gutten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Young er faenmeg en ekkel spiller. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Young er faenmeg en ekkel spiller. Han er ikke i mine øyne ekkel. Han er bare kort og godt en idiot. Ekle spillere er etter mine øyne mer Suarez, Pepe, Drogba på sitt verste. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Ikke glem Sergio Busquets og Michael Ballack 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Og mange mange fler........ eksempler. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Wigan i slaget for tiden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Manchester United-reservene ble ligamestre i sin avdeling, lå under med tre mål mot Newcastle-reservene men vant 6-0. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ol'H Skrevet 17. april 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Manchester United-reservene ble ligamestre i sin avdeling, lå under med tre mål mot Newcastle-reservene men vant 6-0. DET er imponerende. 12 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Manchester United-reservene ble ligamestre i sin avdeling, lå under med tre mål mot Newcastle-reservene men vant 6-0. Særs imponerende. Edit: Æsj! For sein. Endret 17. april 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Manchester United-reservene ble ligamestre i sin avdeling, lå under med tre mål mot Newcastle-reservene men vant 6-0. DET er imponerende. Tsk tsk, det er tross alt United det er snakk om her 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Er det nå YNWA skal komme og si at det hverken er imponerende eller umulig. Og sannsynligheten for at denne kampen kan ende 6-0 fremdeles går an å spille på? 2 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 http://united.no/united/nyheter/nyheter/young_gjoer_det_alle_spillere_har_gjort Interessante poeng frå Neville her som eg har sagt lenge. Legger man seg ikkje får man ikkje straffe. Derimot slik konstruksjon av situasjoner som Young m. fleire driver med har eg ikkje sansen for. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Var vel omtrent nøyaktig det jeg sa i kamptråden. Edit: Det neville snakker om altså. Endret 17. april 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Neville har blåst meg av banen som pundit. Objektiviteten, sakligheten og forståelsen han har av spillet er simpelthen det enkleste, rett på sak, ærligste jeg har hørt fra en "ekspert". Utrolig bra. Det han sier i videoen over er fasit. Ferdig diskutert. 4 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Enig med Nico og Neville. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Neville har blåst meg av banen som pundit. Objektiviteten, sakligheten og forståelsen han har av spillet er simpelthen det enkleste, rett på sak, ærligste jeg har hørt fra en "ekspert". Utrolig bra. Det han sier i videoen over er fasit. Ferdig diskutert. Enig. Lest denne? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2123328/Titles-won-head-stage-season-Gary-Neville.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Trodde det var en kjent sak at man må falle for å få frispark og straffe i det moderne spillet. Et eksempel fra det norske landslaget da vi spilte mot Italia: http://www.nrk.no/sport/fotball/1.1172691 Dette var en situasjon hvor John Carew valgte å skyte istedenfor å falle, og dermed ikke fikk straffen. Skal sies at Norge tapte denne kampen. Fotballen har blitt en sport hvor man må "jukse" seg til dødballer, fordi dommerne overser det ellers. Man må overdrive for å få det regelboka sier man har rett til. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Neville har blåst meg av banen som pundit. Objektiviteten, sakligheten og forståelsen han har av spillet er simpelthen det enkleste, rett på sak, ærligste jeg har hørt fra en "ekspert". Utrolig bra. Det han sier i videoen over er fasit. Ferdig diskutert. Helt enig, kommer vel ikke som noen overraskelse at jeg aldri har hatt spesielt sansen for Neville tidligere, og var meget skeptisk da jeg hørte at han skulle begynne som ekspert. Følger jo det meste av fotball på Sky her borte, og jeg må si at han har vært en positiv overraskelse. Han er faktisk irriterende flink, uten tvil den beste punditen Sky har, og det med god margin. Er forøvrig også helt enig i det han sier i videoen over, 15 min med fornuftig snakk som de fleste med interesser og meninger om PL bør ta seg tid til å se. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg DJ_Dark Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå