Prusk Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Det ser man vel også litt på spillere som "dominerer" i eliteserien, men som knapt får spille i CC. Tenker da på Petter Vaagan Moen før han dro fra Brann, Steffen Iversen som nettopp var i Palace, Huseklepp, Brann. BH Riise, Lillestrøm osv. For ikke 15 år siden gikk norske spillere rett fra TL til PL og gjorde en grei figur. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Vi prøver igjen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1428515 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Det ser man vel også litt på spillere som "dominerer" i eliteserien, men som knapt får spille i CC. Tenker da på Petter Vaagan Moen før han dro fra Brann, Steffen Iversen som nettopp var i Palace, Huseklepp, Brann. BH Riise, Lillestrøm osv. For ikke 15 år siden gikk norske spillere rett fra TL til PL og gjorde en grei figur. Blant annet Steffen Iversen. Ang. TL i PL så mener jeg RBK for 15 år siden ville klart seg på midten av tabellen i PL. Jeg er derimot høyst uenig med hansoen om at Molde nå er like gode som RBK var på den tiden. Pdd. er tippeligaen på et jævla labert nivå. Så CC er nok det mest sannsynligvis, evt bunnen av PL på topplagene i TL. Nå har det seg slik at det er langt sprik mellom topp og bunn i TL. Så bunnen av TL ville muligens også godt inn i nPower 2. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 nPower 2, altså fjerde nivå? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Trolling + kommentarer til dette er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 nPower 2, altså fjerde nivå? Ja. Engelske divisjonene holder høyere nivå. Det er mindre forskjell mellom CC og nP1 enn det er mellom AL og 2div Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Vanskelig å ikke få med seg hvor mye Dæhli blir rost av folk som følger United for tiden. Og da mener jeg ikke wannabe-sensasjonsartikler fra db.no pga han er norsk, men fra utenlandske medier. Spilte etter sigende en knallgod rolle i turneringen nå (fikk 2. plass som "dagens spiller" hvertfall en av dagene, i konkurranse med alle spillerne fra blant annet United, Ajax og Barca). Spiller mot Chelsea nå. Pause i matchen og 1-0 til Utd. 2-2 aggr. United can still improve on that first-half display - no surprise Dæhli was involved in the goal, need to get him on the ball more. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Er du sikker på at det ikke bare er Truls Dæhlie som jobber flere steder? 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Moromann, eller forreal? Som sagt, flere utenlandske medier og siteringen min kommer fra en Utd-supporter med 37.000 tweets. Får da inderlig ikke håpe at de 36.999 første var et 3 år langt skalkesjul for å endelig rose sønnen opp når han har en assist. Jeg antar at du er moromann. Snakk med Jotun, jeg veit ikke om det er plass til to av dere her. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Truls Dæhlie vil vel egentlig ikke ha så mye styr rundt sønnen etter hva jeg forstår? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Truls Dæhlie vil vel egentlig ikke ha så mye styr rundt sønnen etter hva jeg forstår? Korrekt. Har tatt i bruk 100% innskudd-bonus hos ComeOn! i dag. Satte inn maksbeløp 1111kr og fikk da 2222kr credit. Skal jeg kjøre alt på City sånn at vi vinner Premier League? Skjebnen vil aldri tillate meg å vinne penger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Snakk med Jotun Ikke vær så gretten pus, det kler deg dårlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Å være gretten kler meg utmerket, Jotun, og det vet du godt. banan: Skal sette et par tusen på City på Etihad selv. Endret 13. april 2012 av niko. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/mancini-manchester-united-er-perfekte-vi-er-det-motsatte-3755196.html - Manchester United er perfekte, vi er det motsatte, sier Mancini.. Fikk plutselig mye positivt han skulle ha sagt om United, etter Wigan-kampen, før den var jo Richards ute og sa at den tapte gullkampen fikk ham på gråten.. Mind games.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Neppe. Mancini vil bare legge inn et godt ord til den dagen SAF gir seg. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Portugisisk politi har innledet en etterforskning av overgangen til Bébé fra Vitória Guimarães til Manchester United for 7,4 millioner pund i august 2010. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ut i fra det jeg leste i går på twitter skal ikke klubben ha gjort noe galt. Endret 14. april 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Hmm, det ser virkelig ut som City er i slaget om dagen.. Håper på en overbevisende forestilling imorgen, men jeg sitter uheldigvis på flyet under kampen.. Får satse på at det er Wi-Fi der. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Herlig kamp i dag. Mange spillere som hevet seg fra sist. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Berbatov må spille ut sesongen, kanskje ikke på eithad, men resten av kampene. Faktisk savnet bulgareren en god stund nå, mest grunnet Hernandez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå