Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det ser man vel også litt på spillere som "dominerer" i eliteserien, men som knapt får spille i CC. Tenker da på Petter Vaagan Moen før han dro fra Brann, Steffen Iversen som nettopp var i Palace, Huseklepp, Brann. BH Riise, Lillestrøm osv.

 

For ikke 15 år siden gikk norske spillere rett fra TL til PL og gjorde en grei figur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser man vel også litt på spillere som "dominerer" i eliteserien, men som knapt får spille i CC. Tenker da på Petter Vaagan Moen før han dro fra Brann, Steffen Iversen som nettopp var i Palace, Huseklepp, Brann. BH Riise, Lillestrøm osv.

 

For ikke 15 år siden gikk norske spillere rett fra TL til PL og gjorde en grei figur.

 

Blant annet Steffen Iversen.

 

Ang. TL i PL så mener jeg RBK for 15 år siden ville klart seg på midten av tabellen i PL. Jeg er derimot høyst uenig med hansoen om at Molde nå er like gode som RBK var på den tiden. Pdd. er tippeligaen på et jævla labert nivå. Så CC er nok det mest sannsynligvis, evt bunnen av PL på topplagene i TL. Nå har det seg slik at det er langt sprik mellom topp og bunn i TL. Så bunnen av TL ville muligens også godt inn i nPower 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å ikke få med seg hvor mye Dæhli blir rost av folk som følger United for tiden. Og da mener jeg ikke wannabe-sensasjonsartikler fra db.no pga han er norsk, men fra utenlandske medier. Spilte etter sigende en knallgod rolle i turneringen nå (fikk 2. plass som "dagens spiller" hvertfall en av dagene, i konkurranse med alle spillerne fra blant annet United, Ajax og Barca).

 

Spiller mot Chelsea nå. Pause i matchen og 1-0 til Utd. 2-2 aggr.

 

United can still improve on that first-half display - no surprise Dæhli was involved in the goal, need to get him on the ball more.
Lenke til kommentar

Moromann, eller forreal? Som sagt, flere utenlandske medier og siteringen min kommer fra en Utd-supporter med 37.000 tweets. Får da inderlig ikke håpe at de 36.999 første var et 3 år langt skalkesjul for å endelig rose sønnen opp når han har en assist.

 

Jeg antar at du er moromann. Snakk med Jotun, jeg veit ikke om det er plass til to av dere her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...