Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Berbatov som ikke har spilt en kamp på år og dag fra start i en superviktig kamp? Neppe.

Er jo for dumt at en så dårlig spiller som Hernandez(bare se idag, herregud for et talentløst stykke fotballspiller han er), skal ta plassen til Berbatov, som faktisk kan bidra med annet enn å stå på riktig plass til riktig tid. Det hjelper ikke en dritt når vi ikke får ballen inn dit. Da må vi heller ha spillere på banen som evner å gjøre noe fornuftig også utenom å stå å loke på bakerste stolpe og vente på ballen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henning Berg om situasjonen der Welbeck blir holdt igjen med begge armer:

"Welbeck blir holdt på vei igjennom men faller ikke så dommern slipper å vurdere om det er straffe".

 

Er det virkeleg slik det skal være? Må man havne på bakken for at det skal bli frispark/straffe på holding, so er det noko gale. Rart vi har so mange som legger seg på fotballbana.

 

The system is broken.

 

Karma's a bitch.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dommerene i england er jo helt kølle, mot alt og alle. Selv om De Gea ble hindret så var det første målet til Wigan helt a-okay etter mitt syn og derfor syntes jeg det var helt greit at Wigan scoret på en corner som aldri skulle vært corner. Litt bittert at tidenes hands aldri ble sett (av den samme linjedommeren) men sånt skjer, noen ganger blir vi bortdømt, andre ganger får vi dommerhjelp. Name of the game, dessverre.

 

Eneste jeg er forbanna på i dag er MUFC, amatører. Dette gav City blod på tann, ergo kommer de til å gjøre det spennende. Hadde vi bare vunnet i dag så hadde det vært gjort. Fordelen av å ryke på målstreken er at vi kanskje får se et bedre United neste år, med litt nye spillere.

Lenke til kommentar

Evans skulle vel vært utvist ca. 60 minutter ut i kampen i tillegg. Masse grove dommerfeil, men de var heldigvis rimelig jevnt fordelt.

 

Jeg gidder ikke analysere denne kampen i stykker. En håpløs kamp av United mot et Wigan som fortjente seieren. Men dette var bare én kamp, og i uniteds foregående PL-kamper har resultatene vært rimelig greie. Når man har gått så lenge uten tap, med så mange seire på rad så kommer tapet til slutt, og Wigan var faktisk veldig gode i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Evans skulle vel vært utvist ca. 60 minutter ut i kampen i tillegg. Masse grove dommerfeil, men de var heldigvis rimelig jevnt fordelt.

etter at di santo kastet seg i kjent stil på det første gule? Ikke traff han skikkelig på den andre taklingen heller. Helt på sin plass å la det gå.

Lenke til kommentar

Evans var uansett som en dårlig hodeløs kylling i går, likevel var han vel bestemann i forsvaret. Forferdelig dag på jobben for dem bak hos United.

 

Skjønte ingenting da Young ble tatt ut - jeg var sikker på at det var Giggs som skulle ut da Cleverly stod klar etter pause.

Rooney var dårlig i går, men han jobbet i det minste litt - tok det som et tegn på at Fergie hadde gitt opp kampen når han ble tatt av banen.

 

Det De Gea gjør på corneren må han ha lært som basketspiller. I fotball får man ikke frispark om man faller når man har begge bena plantet i bakken - eller vanligvis får man ikke frispark for slikt tull. Headingen var uansett ikke "fantomheading" som det ble ropt i studio, den var midt i mål - der De Gea skulle vært.

Lenke til kommentar

Samme fyr som uttalte at Wigan er et bunnlag i Tippeligaen.

 

Jeg mener topplagene i Tippeligaen kunne holdt bottom half-nivå i Premier League. Dvs RBK, Molde, Brann, Tromsø kunne vært på ca-nivå som Stoke. Tippeligaen som helhet holder upper half i Championship.

 

Ellers blir det spennende nå. Jeg tror Man Utd kan snuble og tape poeng i alle de 5 kampene dere har igjen (jeg sier ikke at det skjer i ALLE kampene, men at dere kan tape poeng i NOEN av de 5 kampene). Neste kamp (Villa på OT) er den som er sikrest 3 poeng. Everton og Swansea er tøffe lag å møte, selv på OT. City borte regner jeg som 0 poeng for Man Utd. Sunderland borte i siste serierunde kan bli en jokerkamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo bare å se på at et lag som Fulham var i EL finale, mens norske lag ikke har vært i nærheten av det nivået. Et par norske lag hadde nok overlevd i Championship, kanskje Molde på sitt aller beste kunne overlevd i PL, men generelt tror jeg de fleste norske lag ville rykket ned fra Championship.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...