Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var så gøy at jeg bare måtte dele den med dere. Dette er da en facebook status av en kompis som i hele år har vært bombesikker på at City skulle vinne ligaen. Enjoy!

 

"Hei. Jeg skriver dette til alle dere innkompetente baisene som har hjerte i feil klubb. For det første vil jeg beklage for måten jeg har oppført meg når det gjelder serien i år. Og gratulere dere med gull. Og de som sier det ennå ikke er avgjort, dere burde ta dere en pære. Når United leder med 8 poeng og seks kamper igjen da går nok ikke dette. For det andre vil jeg gi denne seieren, ikke til United og dere ymse supportere men til Ferguson som på en eller annen måte har fått det dritt laget til å klaffe. Samtidig vil jeg forberede dere på den dagen som kommer. Dere vil stå uten ham en dag, å når den dagen kommer blir dere som Rosenborg og Eggen. Da blir det oss andre som får slippe til. Så nyt det mens dere kan. For det tredje er det med bittert hjerte jeg legger meg flat og sier dere fortjener det. City har drepte seg loddrett ut og vi fortjener ikke dette i år. Med dette innlegget skal jeg for øvrig holde kjeft resten av sesongen og håper dere får en gullfest der dåkkar alle spyr så det synger. Jeg gleder meg til neste sesong og sier med ett brennende hjerte: CITY TILL I DIE ♥"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...