IcedInsanity Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei, eg tror ikke det. Halvparten av det..kanskje. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ferdinand wants ten more years Tror dere han klarer å holde nivået i ti år til? Ikke på toppnivå hvertfall. Han sliter vell såpass mye med skader nå, så ti år er å vere optimist. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Denne var så gøy at jeg bare måtte dele den med dere. Dette er da en facebook status av en kompis som i hele år har vært bombesikker på at City skulle vinne ligaen. Enjoy! "Hei. Jeg skriver dette til alle dere innkompetente baisene som har hjerte i feil klubb. For det første vil jeg beklage for måten jeg har oppført meg når det gjelder serien i år. Og gratulere dere med gull. Og de som sier det ennå ikke er avgjort, dere burde ta dere en pære. Når United leder med 8 poeng og seks kamper igjen da går nok ikke dette. For det andre vil jeg gi denne seieren, ikke til United og dere ymse supportere men til Ferguson som på en eller annen måte har fått det dritt laget til å klaffe. Samtidig vil jeg forberede dere på den dagen som kommer. Dere vil stå uten ham en dag, å når den dagen kommer blir dere som Rosenborg og Eggen. Da blir det oss andre som får slippe til. Så nyt det mens dere kan. For det tredje er det med bittert hjerte jeg legger meg flat og sier dere fortjener det. City har drepte seg loddrett ut og vi fortjener ikke dette i år. Med dette innlegget skal jeg for øvrig holde kjeft resten av sesongen og håper dere får en gullfest der dåkkar alle spyr så det synger. Jeg gleder meg til neste sesong og sier med ett brennende hjerte: CITY TILL I DIE ♥" 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Synes det var fint skrevet jeg 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Så det på "dåkkar" Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Men han har et poeng re: sammenligningen med RBK og Nils Arne Eggen. Kan bli et stygt fall når Ferguson gir seg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, det kan det absolutt. Blir spennende. Gru-gleder meg litt. Gruer meg fordi det er en umulig oppgave å kopiere det SAF har gjort, mao vil resultatene bli svakere. Gleder meg av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/det_tar_livet_av_meg Deilig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=owzhYNcd4OM 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Dagenskamp; Wigan Athletic - Manchester U Noen som kan gjette seg til stillinga? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Da kan vi vel bare gratulere hverandre. Vi kan rett og slett ikke tape dette, 20. Seriøst, hold kjeft! 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva sa jeg? Jævla horer. Snakk om kjedelige kamper og hva faen når vi vinner stødige 2-0 og 1-0 seiere? Det her er faen meg kjedelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Da kan vi vel bare gratulere hverandre. Vi kan rett og slett ikke tape dette, 20. Seriøst, hold kjeft! Kos og klem til deg. Deg og, Niko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Berbatov fra start neste kamp. Våkn opp, Fergie. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Berbatov som ikke har spilt en kamp på år og dag fra start i en superviktig kamp? Neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå