Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Liten bismak var det ikkje snakk om, for den var svært tydelig resten av kampen. Uansett om det er Young, De Gea, ein av junior-spelarane eller Ferguson sjølv som filmar så er og blir det feil, og noko eg verkeleg kunne tenkt meg at FIFA ville ta tak i. Straff til spelaren i ettertid for å filme er nok den einaste måten ein kan få gjort noko med problemet på, men eg tvilar på at dei vil ha ballar nok til å kome fram til noko slikt. I såfall må nok ei VM-finale eller liknande verte avgjort på grunn av ei horribel filming. Slikt juks er blant det aller verste med moderne fotball.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt ja, helt enig. Men mitt inntrykk er at flere legger det frem som om vi aldri ville vunnet denne kampen uten dommerhjelp. QPR hjemme er en kamp United vinner 99 av 100 ganger, og mtp. hvor overlegne United var frem til utvisningen (og forsåvidt etter også), så er det ingenting som skulle tilsi at utfallet ville bli noe annerledes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En annen ting jeg mener burde blitt mer straffet er det å legge seg ned å ta ballen med hendene, bare for å få frispark. Er så jævlig irriterende og dommerne gir jo da frispark til dem uansett. Burde konsekvent vært gult kort til de som lå seg ned og tok ballen med hendene, selv om de skal ha ett frispark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aaalt for tidlig å snakke om gull. Skal ikke mer til enn et poengtap nå i disse kampene vi skal vinne, så er usikkerheten tilstede. Kampen på Etihad har jeg i mitt regnestykke regnet med som et tap.

 

Uten noen relevans til dagens hendelse med Young, men jeg må bare nevne at jeg hater uttrykket "dommeravgjørelser utgjevner seg ila sesongen". Hvor er logikken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi skal jo heller ikke si at Welbeck har vært så dødelig effektiv, han har brent en del store.. Han blir vel bra etterhvert, men til nå så har han vært en "nesten"-spiller, som nesten klarer å drible seg gjennom forsvaret, og nesten scorer..

 

EDIT: Innlegget virker veldig kritisk og negativt, men jeg ser så absolutt på ham som en kommende storspiller og er glad for å ha han i laget.

 

For å være positiv så kan man nevne Jonny Evans, igjen. Han ser VIRKELIG ut til å blomstre for tiden, gjør svært få feil, og jeg anser ham som den mest solide parten av forsvaret for tiden, noe som hadde vært helt utenkelig for 1år siden. Dagens kamp var intet unntak, til tross for en meget rolig dag på jobb for ham.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...