Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan jeg være den første til å gratulere med nok et VELFORTJENT PL-GULL! Dere spiller en fantastisk fotball som er en nyyyyyyytelse å se på. Det er nesten som å se på Barcelona, dere har noe helt spesielt på gang med dette laget.

Det er selvsagt fortjent. De har jo vært best i en liga med toppnivå på linje med sveitsisk fotball.

Ah, der slo bullshit-detektoren som er stilt inn på Kloffyboy-innlegg inn igjen. Nok et tøvete innlegg fra deg mister, kan du virkelig ikke bedre?

Lenke til kommentar

Da kan vi vel bare gratulere hverandre. Vi kan rett og slett ikke tape dette,

20.

Er du mongo?

Forøvrig en forferdelig nydelig dag. Er varmt i hjertet mitt nå. Helt sinnsykt. Tenk om vi vinner serien på Etihad, eller eventuelt at vi vinner den runden før og det blir Guard of Honour. Hahaha. UNITED!!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Alt for tidleg å konkludere med noko som helst ang. ligaen. Vi bør klare å ta nok poeng til å sikre serien på eiga hand, men for min del er ingenting i boks før vi har nok poeng til å vere sikre. Eg har verkeleg trua på at laget skal klare å ta heim poenga som trengs, men det er litt vel arrogant å ta det såpass på forskot.

Lenke til kommentar

Bismak uten tvil der og da. Hele situasjonen (og da dommeren og linjemann først og fremst, dernest Ashley) ødelegger potensielt matchen. Klarte såvidt å juble da Rooney satt straffen. Det eneste som gjør det "ok" at the end of the day er at slike ting jevner seg ut over en hel sesong. Diven er kvalm og unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...