Patrick123 Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Da kan jeg være den første til å gratulere med nok et VELFORTJENT PL-GULL! Dere spiller en fantastisk fotball som er en nyyyyyyytelse å se på. Det er nesten som å se på Barcelona, dere har noe helt spesielt på gang med dette laget. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Hvorfor kan dere ikke bare godta en gratulasjon? Må dere alltid være frekke? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Da kan jeg være den første til å gratulere med nok et VELFORTJENT PL-GULL! Dere spiller en fantastisk fotball som er en nyyyyyyytelse å se på. Det er nesten som å se på Barcelona, dere har noe helt spesielt på gang med dette laget. Det er selvsagt fortjent. De har jo vært best i en liga med toppnivå på linje med sveitsisk fotball. Ah, der slo bullshit-detektoren som er stilt inn på Kloffyboy-innlegg inn igjen. Nok et tøvete innlegg fra deg mister, kan du virkelig ikke bedre? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Joda, selvsagt kan jeg bedre, men det er ikke nødvendig for å få enkle mennesker som deg til å bite på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Da kan vi vel bare gratulere hverandre. Vi kan rett og slett ikke tape dette, 20. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Gratulerer med tittelen! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg LER! av city, fy faen for en tragisk drittklubb. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Champions Again! Gratulerer folkens!!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Tar vi like mange poeng som city neste ukene er vi seriemestere med uavgjort på etihad. Dæven. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Da kan vi vel bare gratulere hverandre. Vi kan rett og slett ikke tape dette, 20. Er du mongo? Forøvrig en forferdelig nydelig dag. Er varmt i hjertet mitt nå. Helt sinnsykt. Tenk om vi vinner serien på Etihad, eller eventuelt at vi vinner den runden før og det blir Guard of Honour. Hahaha. UNITED!! 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 I hope the best for him (Mario), but if he doesn't understand this, he will lose his talent in 2 years. - Mancini. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Understand what? At han må gå på anger management-kurs? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Jaja, liker egentlig ikke å si det her - men gratulerer med et seriegull dere egentlig har i boks nå. Hilsen en Arsenal-supporter som i øyeblikket er utrolig glad i Arteta! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Følger opp med ny kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427640&view=findpost&p=19133490 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Alt for tidleg å konkludere med noko som helst ang. ligaen. Vi bør klare å ta nok poeng til å sikre serien på eiga hand, men for min del er ingenting i boks før vi har nok poeng til å vere sikre. Eg har verkeleg trua på at laget skal klare å ta heim poenga som trengs, men det er litt vel arrogant å ta det såpass på forskot. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Hva tenker dere om Ashleys "dive"? For meg gir det en liten bismak. (Sorry om det er diskutert i kamptråd eller andre steder. Så nettopp kampen i opptak). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Det er trist og utrolig unødvendig. Han får en push, men den unaturlige teatervridningen han får blir så kvalmende at eg har ikke ord. Som eg sa i kamptråden: Dattera på 1,5 år når hu såg reprisen: Feil! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Han har vært hos oss et halvt år. Han vil lære. Om vi ser på holdningene til feks Solskjær ang filming, så tviler jeg på at Ferguson er noe mer tilgivelig ovenfor slik atferd, han får nok høre det! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Bismak uten tvil der og da. Hele situasjonen (og da dommeren og linjemann først og fremst, dernest Ashley) ødelegger potensielt matchen. Klarte såvidt å juble da Rooney satt straffen. Det eneste som gjør det "ok" at the end of the day er at slike ting jevner seg ut over en hel sesong. Diven er kvalm og unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå