Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De Gea har imponert i det siste ja. Var jævlig skeptisk etter han starta sesongen svakt, fryktet at vi skulle gå årevis uten en toppkeeper igjen slik vi gjorde etter Schmeichel, men nå som han har fått etablert seg litt bedre så virker det faktisk som om vi kanskje har en keeper for fremtiden her. (Hvis ikke han vil til Barcelona etterhvert da, slik alle andre spanske spillere)

Lenke til kommentar

Årevis uten toppkeeper? Da De Gea tøyset i starten, stod Lindegaard som en konge. Jeg har hatt tro på De Gea, men trodde Lindegaard ville være første keeper denne sesongen etter den sterke starten. Lindegaard var vel også i ferd med å ta over plassen som førstekeeper før han ble skadet.

Lenke til kommentar

Da kan jeg være den første til å gratulere med nok et VELFORTJENT PL-GULL! Dere spiller en fantastisk fotball som er en nyyyyyyytelse å se på. Det er nesten som å se på Barcelona, dere har noe helt spesielt på gang med dette laget.

Det er selvsagt fortjent. De har jo vært best i en liga med toppnivå på linje med sveitsisk fotball.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Da kan jeg være den første til å gratulere med nok et VELFORTJENT PL-GULL! Dere spiller en fantastisk fotball som er en nyyyyyyytelse å se på. Det er nesten som å se på Barcelona, dere har noe helt spesielt på gang med dette laget.

Haha, værsåsnill å kom med mer. Gleden over bitre grinebitere som har apekatten "King" Kenny på ryggen gjør bare dette om mulig, enda herligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...