olehenri Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 U19 spiller i Dallas Cup om noen minutter, kan sees på united.no Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Om det blir storseier nå på slutten, så vil jeg gjerne se Will Keane på banen, men da vil vel Berbatov føle seg helt utenfor.. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 http://live4liverpoo...-better-than-us De fleste har sikkert lest den før, men om det er noen som ikke har gjort det så anbefales det. Stor, stor underholdning. De karakterne der er mildt sagt herlige. Hahah, den som har satt opp den listen har ikke sett noen United kamper tror jeg Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 DAVID DE GEA ! For en mann <3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Kamptråd Quantium https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1425416 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 http://live4liverpoo...-better-than-us De fleste har sikkert lest den før, men om det er noen som ikke har gjort det så anbefales det. Stor, stor underholdning. De karakterne der er mildt sagt herlige. Hahah, den som har satt opp den listen har ikke sett noen United kamper tror jeg Haha, kjenner mange Liverpool-supportere som gjerne ser Carra ut døra, og så blir han rangert over Ferdinand. Greit at Rio ikke har hatt sin beste sesong, men sammenligne han med Carragher.. Virkelig? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Artikkelen har blitt diskutert for lenge siden. Bred enighet om at artikkelforfatter bommer totalt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Denne ble spurt på Twitter. Hypothetically, imagining we win the league, would you prefer 1. to win it at City 2. to have won it before and receive guard of honour? Jeg er faktisk litt usikker hva jeg ville valgt. Hadde jo vært episk med guard of honour fra City-spillerne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Helt klart nummer 1 for min del. Bortsett fra at hjertet mitt kommer til å ta kvelden om det skjer, så ville det vært det beste fotballøyeblikket i mitt liv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Dette likte jeg. www.twitvid.com/CJA8N EDIT: Hva faen har skjedd med linking av filmer osv etter oppdateringa? Funker jo faen ikke. Endret 3. april 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 [ media ] [ /media ] funker med youtubefilmer ihvertfall. Uten mellomrom så klart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) [ media ] [ /media ] funker med youtubefilmer ihvertfall. Uten mellomrom så klart. Den er jeg klar over, men den andre der ville ikke at all. tid for facts: Manchester United har aldri tapt ligaen når de har ledet med mer enn ett poeng sju kamper før slutt. Endret 3. april 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 At han blir intervjuet? Det eneste han sier er "fifty/fifty" på spørsmål om det var forsøk på skudd eller innlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Tenkte lenge på den, og fant ut at det må være det at han ler.... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Det er at han smiler og ler, for det er ikke noe man ser så veldig ofte.. Endret 3. april 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Den kan gå på timelinen vår, sammen med datoen for Anderson's første mål for klubben. Sjelden vare. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Apropos dritrævva og håpløse spillere. De Gea har vært nydelig i månedene etter Blackburn-matchen ved årsskifte. Faktisk blitt en matchvinner. Gutten har 4 strake clean sheets på rad nå. "Dogdy", hehe. Forresten. Verdens ærligste klem. DDG klemmer keepertrenern i klubben vår, Eric Steele etter kampen igår. 8 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 de Gea er en herlig type. Verdens beste skuddstopper. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Kom igjen nå kloffsk. Tid for din sedvanlige steretypiske kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå