Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://live4liverpoo...-better-than-us

 

De fleste har sikkert lest den før, men om det er noen som ikke har gjort det så anbefales det. Stor, stor underholdning. De karakterne der er mildt sagt herlige. :D

 

Hahah, den som har satt opp den listen har ikke sett noen United kamper tror jeg :)

Haha, kjenner mange Liverpool-supportere som gjerne ser Carra ut døra, og så blir han rangert over Ferdinand. Greit at Rio ikke har hatt sin beste sesong, men sammenligne han med Carragher.. Virkelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne ble spurt på Twitter.

 

Hypothetically, imagining we win the league, would you prefer 1. to win it at City 2. to have won it before and receive guard of honour?

 

Jeg er faktisk litt usikker hva jeg ville valgt. Hadde jo vært episk med guard of honour fra City-spillerne.

Lenke til kommentar

[ media ] [ /media ] funker med youtubefilmer ihvertfall. Uten mellomrom så klart.

Den er jeg klar over, men den andre der ville ikke at all.

 

 

tid for facts:

 

Manchester United har aldri tapt ligaen når de har ledet med mer enn ett poeng sju kamper før slutt.
Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Apropos dritrævva og håpløse spillere. De Gea har vært nydelig i månedene etter Blackburn-matchen ved årsskifte. Faktisk blitt en matchvinner. Gutten har 4 strake clean sheets på rad nå. "Dogdy", hehe.

 

Forresten. Verdens ærligste klem. DDG klemmer keepertrenern i klubben vår, Eric Steele etter kampen igår.

 

f0o.gif

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...