Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som at jeg bugget litt i det inlegget, beklager det.

 

Jeg bryr meg veldig mye om antall poeng. For meg er det det beste tegnet på hvor gode vi er i forhold til de andre, også i utenlandske ligaer. Cuper blir så tilfeldige

 

Og så er det et "haha, jeg hadde rett" til kritikerene mine her inne

 

Trodde ikke du skulle komme tilbake jeg? Som sagt: "Ulv, ulv!".

 

Jeg ser heller ikke hvordan du har rett, men du kan vel kanskje forklare det.

Lenke til kommentar

Based on physioroom.com, one player injured for one week = one point.

 

It's been updated.

 

Manchester United 261

Arsenal 236

Bolton 218

Tottenham 204

Newcastle 169

Sunderland 166

QPR 157

Fulham 141

Norwich 133

Blackburn 122

Aston Villa 116

Everton 110

Wolves 110

West Brom 109

Swansea 101

Chelsea 93

Stoke 76

Liverpool 76

Wigan 64

Manchester City 44

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var det ikke city som hadde fått tak i han legen som hadde en mye lurere filosofi ang treningsmengde og skader og slikt?

Du tenker kanskje på Citys tidligere fysiske trener som mener at nesten alle fotballspillere er overtrente? Han har fått sparken av City for lengst. Men det virker som han hadde mye fornuftig for seg.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Mener han fikk sparken etter at Mancini kom, men er ikke helt sikker. De gjør ihvertfall noe riktig, selv om det selvsagt har mye med den gigantiske stallen og at det ikke er noe problem å hvile spilleren. Man Utd (resten av klubbene på topp der) gjør noe veldig feil, selv om det nok også er mye flaks og uflaks i bildet. Newcastle pleide å være der Man Utd ligger nå når det gjelder skader, og oppryddingen som ble kjørt der funket tydeligvis, selv om jeg synes det fremdeles er alt for mange skader.

Lenke til kommentar

Idiotisk å tenke slik. Kan man gjøre noe for å få slutt på skadehelvetet gjør man selvfølgelig det. Jeg er meget skeptisk til treningsrutinene til United. Det er nødt til å være noe feil der. Det skal riktignok sies at skadene til Vidic og Fletcher, som virkelig har en stygg innvirkning på den tabellen, ikke kunne vært unngått med gode treningsrutiner. Skulle likt å se tabeller som skrev opp hvor mange tilfeller av forskjellige typer skader det har vært, altså en tabell for muskelskader, en for leddbåndsskader, en for brudd osv. Muskelskadene er jo det han Verheyen eller hva det nå enn var mener er enkelt å forebygge.

Lenke til kommentar

Det er vel bare Barca som har prestert bedre hvis vi ser på de siste 5 sesongene (?) Men det bør være rimelig enkelt å forstå at vi ville vært enda bedre hvis vi hadde hatt færre skader. Det hadde ikke vært spesielt bekymringsverdig hvis dette kun hadde vært et problem i denne sesongen, men vi har som sagt slitt med dette i lange tider. Og da er det neppe bare tilfeldigheter.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Nettopp. Ikke misforstå, jeg synes det er fantastisk og er mer enn fornøyd om vi vinner PL, men å gjøre det LITT bedre enn det vi har gjort i sesongens(både i England og Europa) cuper hadde ikke vært å forakte. Sier ikke nei takk til å få i både og pose og sekk, spesielt ikke når oddsene burde ha vært med oss. Er alltid rom for forbedring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...