Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse innleggene gav ingen mening. Hvis United ikke taper noen poeng så er de 1 poeng unna rekorden, men hvis de taper to poeng så tangerer de rekorden??

 

Les hva jeg skriver da. Vår beste ligasesong er vel 92 poeng, mens tidenes beste ligasesong er 95 poeng

 

Og jeg sa 'ligger an til' det betyr at vi gjør vår (!) beste ligasesong om vi opprettholder samme poeng gjennomsnitt pr. kamp som vi har hatt til nå i sesongen. Jeg har ikke sagt noe om å vinne resten av kampene

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter seieren over Fulham så ligger vel Manchester United an til sin beste ligasesong gjennom tidene

 

Vinner vi resten er vi et poeng unna å tangere Chelsea med tidenes beste ligasesong i England

Etter seieren over Fulham så ligger vel Manchester United an til sin beste ligasesong gjennom tidene

 

Avgir vi 2 poeng eller mindre resten av sesongen så tangerer vi Chelsea med tidenes beste ligasesong

 

Og hvilket poengsnitt vi har per kamp har jeg ikke lest noe om før du skriver det i siste "oppklarende" innlegg. Jeg driter forøvrig i hvor mange poeng vi ender opp med, så lenge vi ender opp på første plass. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som at jeg bugget litt i det inlegget, beklager det.

 

Jeg bryr meg veldig mye om antall poeng. For meg er det det beste tegnet på hvor gode vi er i forhold til de andre, også i utenlandske ligaer. Cuper blir så tilfeldige

 

Og så er det et "haha, jeg hadde rett" til kritikerene mine her inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge det er under 100 poeng, så ville jeg heller vunnet serien som unbeatables enn med 96 poeng. Arsenals unbeatables er historisk. Chelseas 95 poeng er glemt i det noen får 96, 97, 98 og 99. 100 poeng vil være en ny "magisk grense" man kan bli husket for. Plutselig kommer det nye regler og hver seier gir 5 poeng, Uavgjort med scoring gir 2 poeng og tap med scoring gir 1 poeng. Eventuelt utvides PL til 22 lag...

 

Unbeatables er fortsatt historisk, mens poengsummen for å vinne PL vil økes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er den jo, men de ble ikke unbeatables. Om vi får 97 poeng denne sesongen, så har vi tatt flest poeng i historien på en sesong, men vi har ikke gått gjennom sesongen uten tap... Arsenal er fortsatt eneste unbeatables i PLs historie...

 

For meg vil det være slik:

PL-champ > unbeatable > 100+ poeng > ligacup i samme sesong > annen rekord på poeng.

 

Så har du det i et perspektiv med ligacupen.. :)

Lenke til kommentar

En poengsum kan alltid bli slått (så sant man ikke vinner alle), mens unbeaten er unbeaten. Unbeaten = rett i historiebøkene til evig tid. En poengsum er glemt så snart den blir slått (første som klarer 100p på en sesong blir kanskje husket litt lenger, men det samme gjelder forøvrig her).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel det jeg mener med mediaomtale ;)

 

Det er vanskelig å bestemme kvaliteten på et lag. For meg så er poengsummen beste argument, men poengsummen er også avhengig av kvaliteten på motstanderene. Jeg har fundert mye på hva som hendte forrige sesong da alle topplagene tok ca 10 poeng mindre enn "vanlig"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...