kakemonster7 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ny match mot tottenham ikveld... Kjipt at Roon og scholes er ute med susp, i tillegg til at Heinze, Smith og Vidic er skada... Da bør dette laget funke.. VDS GNeville-Ferdi-Brown/Silvestre-Evra Ronaldo-Carrick-O'shea-Giggs Solskjær-Saha Tipper en 2-0 seier til united, etter scoringer av Solskjær og Saha... Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Bli med å kryss fingrene, og håp at chelsea taper. Charlton er det eneste laget som vant på stamford bridge i fjor, la oss håpe dei vinner igjen nå. Heia Man Utd. 18:15 på Old Trafford. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Får ikkje sett kampen idag.. Damned! (militæret) Men satser på seier, United - Spurs har alltid vore spennande kamper. Går for 3-1 seier, med Ronaldo, Saha og Carrick på scoringlista. Gleder meg til å få Rooney og Scholes tilbake, Gunners be warned! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Håper Solskjær putter på OT idag. Hadde vært ufattelig stort Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Enig... DET hadde vært konge!! Da hadde "You are my Solskjaer" runget på OT ut hele kampen Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det hadde vore sinnsykt knall. Solskjær har fortjent det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 1-0 Giggs satte den på hodet! Glory, glory, gutta! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Yes! Da er vi igang! Håper vi holder helt ut, og at solskjær scorer! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 19 Giggs har fått en smell. Blør neseblod. Får behandling på banen. !!! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette synes jeg ser veldig lovende ut for fortsettelsen! 3 meget viktige poeng i dag, på en relativt dårlig dag for Uniteds del! Det positive er at vi klarer å vinne på slike dager, pluss at dette var Scholes og Rooneys siste kamp hvor de sonet karantene. Gledelig er det også at Heinze, Vidic og Smith er på vei tilbake fra skader Dette ser som sagt, veldig lovende ut! Fire strake av fire mulige er en fantastisk start! Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette er veldig, veldig bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vinner ManUtd ikveld får jeg en helvetes bra kveld ute på byen. 6831466[/snapback] Og det fikk jeg. Turde ikke poste i Liverpoil-tråden, for da hadde jeg f¨r Hewitt på nakken. Hehe. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vinner ManUtd ikveld får jeg en helvetes bra kveld ute på byen. 6831466[/snapback] Og det fikk jeg. Turde ikke poste i Liverpoil-tråden, for da hadde jeg f¨r Hewitt på nakken. Hehe. 6835392[/snapback] Hell yeah. Neida, du skal få lov til å glede deg, jeg unner deg det siden det tross alt ikke blir noe feiring på deg i mai, men da får du begrense deg til dette emnet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Blirt artig å sjå på onsdag i CL med Roo og Scholes tilbake. Synd at Ronaldo er suspendert. Fletch på høgre? Nei takk! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ååh jeg gleder meg til CL! Noen som vet når og på hvilken kanal United spiller på? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tv3. Onsdag 13. september: Kl. 20.00: Manchester United-Celtic. Direkte. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tv3.Onsdag 13. september: Kl. 20.00: Manchester United-Celtic. Direkte. 6838711[/snapback] Takk skal du ha. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Blirt artig å sjå på onsdag i CL med Roo og Scholes tilbake. Synd at Ronaldo er suspendert. Fletch på høgre? Nei takk! 6837240[/snapback] Solskjær på kanten? Han orker sannsyneligvis ikke en hel kamp, men de første 60 kanskje, så kan park ta over... Hvorfor er ronaldo suspandert forresten? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Blirt artig å sjå på onsdag i CL med Roo og Scholes tilbake. Synd at Ronaldo er suspendert. Fletch på høgre? Nei takk! 6837240[/snapback] Solskjær på kanten? Han orker sannsyneligvis ikke en hel kamp, men de første 60 kanskje, så kan park ta over... Hvorfor er ronaldo suspandert forresten? 6843206[/snapback] Viste vel fingern til Benfica-supporterne som slang dritt til han. Ronaldo er jo tidligere Sporting Lisboa-spiller så....rivalisering mellom Lisboa-klubbene... Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Noen som vet noe mer om den eventuelle fengselstraffen til Rooney? Kan vel tenke meg at det blir maks en bot, men vi snakker jo om Rooney da... Edit: Snart 50 sider og 1000 innlegg Endret 11. september 2006 av Tristar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå