Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ny match mot tottenham ikveld...

Kjipt at Roon og scholes er ute med susp, i tillegg til at Heinze, Smith og Vidic er skada...

Da bør dette laget funke..

VDS

GNeville-Ferdi-Brown/Silvestre-Evra

Ronaldo-Carrick-O'shea-Giggs

Solskjær-Saha

Tipper en 2-0 seier til united, etter scoringer av Solskjær og Saha... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg ser veldig lovende ut for fortsettelsen! 3 meget viktige poeng i dag, på en relativt dårlig dag for Uniteds del! Det positive er at vi klarer å vinne på slike dager, pluss at dette var Scholes og Rooneys siste kamp hvor de sonet karantene. Gledelig er det også at Heinze, Vidic og Smith er på vei tilbake fra skader :)

Dette ser som sagt, veldig lovende ut! Fire strake av fire mulige er en fantastisk start!

Lenke til kommentar
Vinner ManUtd ikveld får jeg en helvetes bra kveld ute på byen.

6831466[/snapback]

Og det fikk jeg. Turde ikke poste i Liverpoil-tråden, for da hadde jeg f¨r Hewitt på nakken. Hehe.

6835392[/snapback]

Hell yeah. :D

Neida, du skal få lov til å glede deg, jeg unner deg det siden det tross alt ikke blir noe feiring på deg i mai, men da får du begrense deg til dette emnet. :p

Lenke til kommentar
Blirt artig å sjå på onsdag i CL med Roo og Scholes tilbake. Synd at Ronaldo er suspendert. Fletch på høgre? Nei takk!

6837240[/snapback]

Solskjær på kanten? Han orker sannsyneligvis ikke en hel kamp, men de første 60 kanskje, så kan park ta over...

Hvorfor er ronaldo suspandert forresten?

6843206[/snapback]

Viste vel fingern til Benfica-supporterne som slang dritt til han. Ronaldo er jo tidligere Sporting Lisboa-spiller så....rivalisering mellom Lisboa-klubbene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...