Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, husker ikke. Men jeg husker hvilken Manchester United-spiller som lagde straffe i den kampen.

Edit: Dossena hadde uansett en god kamp, bortsett fra et øyeblikks idioti som førte til straffe, i motsetning til Evra, som er utter shite defensivt HELE kampen.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Flust av forsvarsspillere? Har du i det hele tatt sett på konstellasjonene våre?

Vi sliter som faen i forsvaret. Vi har vel hatt noe slikt som 22 forskjellige konstellasjoner hittil i år.

Det er fire plasser i forsvaret som skal fylles. Til det har vi Evra, Fabio, Rafael, Jones, Smalling, Evans, Vidic og Rio. Mao vi har dobbelt så mange forsvarsspillere (av god kvalitet) som skal dekke de fire plassene. At vi har hatt en freak sesong med ekstremt mange skader samtidig til tider forandrer ikke på det at vi har mange forsvarsspillere. Hvor mange skal vi ha mener du egentlig? Vi har nå åtte stk som skal dekke fire plasser, kanskje vi skal kjøre på og ha tolv stk til å dekke de fire plassene, bare sånn i tilfelle vi får sju-åtte skader på én gang?

At det har vært mye rotasjon er jo fordi det har vært så mange skader.

Lenke til kommentar

Sesongen har ikke vært "freak" skademessig, foruten den stygge Vidic-skaden. Rafael og Fabio tåler ingenting og blir ofte skadet, Rio er Rio og er ute fra tid til annen, Jones og Smalling har hatt et par småsmeller som omtrent alle spillere i PL får fra tid til annen og Evans har vært bortimot skadefri hele sesongen. Mao. en helt vanlig sesong i United-øyemed. Problemet ligger i spillertypene (Rio og 2XSilva), samt et medisinsk apparat som tilsynelatende ikke er "state of the art".

Lenke til kommentar

For oss som har litt virkelighetskontakt og er glade for den gode sesongen vi igjen har så vil jeg nevne at vi ligger an til over 90 poeng. En sterk avslutning og vi ender opp med den beste PL sesongen vi noensinne har hatt.

Tygg på den haters

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av de gjenstående kampene tror jeg ikke vi tar City. Det jeg frykter mest er egentlig om vi må vinne kampen mot Sunderland for å vinne serien. Husker dere da Liverpool møtte Blackburn på Anfield og Liverpoolfansen gikk ut og sa de håpte Blackburn vant kampen? Nå tapte de riktig nok den kampen, mens vi bare klarte 1-1 borte mot West Ham.

Håper City går på noen smeller fremover. Gjerne mot oss - da har vi begge hendene på pokalen.

Lenke til kommentar

Om City taper i morgen er jeg en meget happy chappy. Kampprogrammet inn mot City-kampen inneholder bare Blackburn borte som jeg bekymrer meg nevneverdig over, og jeg ser på det som svært sannsynlig at vi har et forsprang på tre-fire poeng når vi drar til Wastelands.

Blir en av de mest spennende innspurtene på lenge, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...