Crumpler Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 PSG er vel helt ville akkurat nå.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Håper Berba drar til spurs. Vil se han spille ukentlig for et lag jeg liker. Håpløst at han blir benket til fordel for chica, som er flere hakk under Berba. Skulle gjerne sett han fortsette i United som et førstevalg på topp, men når det er som det er, så er det det beste for Berba. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Håper Berba drar til spurs. Vil se han spille ukentlig for et lag jeg liker. Ikke hold pusten, mener å huske at Levy og Berba ble litt uvenner grunnet overgangen til Man U. Penger vettu. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 5 års kontrakt med MUSCSB signert Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Svarte... Etter oppgradering har eg rotet meg inn på en Mobil skin som suger ubeskrivelig balle.... Kan jo ikke gjør noenting på mobilen nå Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 5 års kontrakt med MUSCSB signert Tenker selv på å signere livstid, betaler vel samme for å kjøpe nytt medlemskap de neste 14 årene, jeg tror at det bare er snakk om 4200 NOK eller noe rundt der.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg skal definitivt signere på livstid til sommeren når jeg er ferdig som student. Jeg håper på en sterk borteseier i dag, irriterer meg grønn over at jeg ikke får sett kampen! Blir VG-Live på mobilen i kveld vertfall. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 5 års kontrakt med MUSCSB signert Samme gjorde jeg! Så fikk jeg bestilt drakta jeg har hatt lyst på hele sesongen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Tar ikke sjansen på livstidsabonnement. Tenk om det plutselig begynner å gå dårlig med United. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Berbatov til City! Endret 15. mars 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Tar ikke sjansen på livstidsabonnement. Tenk om det plutselig begynner å gå dårlig med United. Spør om du kan få det tilpasset Fergies livstid Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Fuck fuckety fuck fuck. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 "Nå kan vi jo konsentrere oss om ligaen!!" Verste det går an å si sånn egentlig. Vi er en klubb som skal vinne alt vi er med i, ikke fokusere kun på én ting. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Klarer ikke bry meg om at vi ryker ut av et B-sluttspil. Når vi først er ute av FAC og CL er det ligaen som gjelder. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Uansett så mener EG at PL henger høyere enn alt annet. 2 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 CL henger høyere en PL Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Ifølge deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Kan i alle fall glede oss med at naboene ikke er noe bedre, selv om de gjerne kunne hatt et par kamper ekstra nå på slutten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Koser meg godt over at City ligger under med 2 ja. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Fy faen så dårlig det står til med engelsk fotball om dagen. Tragisk. Haha, se for dere hvor lekestue Barcelona og Madrid hadde holdt hvis de spilte i Premier League. Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Flau over det vi har prestert i Europa i år. Ferguson bør virkelig vise muskler i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå