Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selvsagt med at rivaliseringen mellom United og Chelsea er større i Norge enn kamper mellom City og United. Mye tyder vel på at dette kommer til å endre seg noe i tiden fremover. Liverpool er heller ikke byrival, men de fleste United-supportere jeg kjenner i Norge setter denne kampen opp som "større" enn kampen mot City.

 

Dette selv om Liverpool denne sesongen ser ut som en middelhavsfarer. Det gleder meg langt mer enn City sine mange år i sumpen.

Lenke til kommentar

Blir jo mer naturlig å spørre om Arsenal eller Tottenham siden de pratet om topplag i utgangspunktet. Men United er jo spesielt å spille mot samme måten som Hyrlen prater om Chelsea, så forstår poenget hans. Men det er også gøy å vise hvilket lag som er best i byen.

Lenke til kommentar

Chelsea er ikke byrival med United. Så merkelig at du setter en kamp mot Chelsea høyere enn mot City, men tar det som et kompliment.

Jeg snakker om triumfen, jeg snakker om vanskelighetsgraden på den. Å slå City smaker selvfølgelig bedre, det er likevel ikke en større bragd imo.

 

At Chelsea er noe større rival i den Norskefanbasen kontra den Engelske vet jeg ikke noe om, jeg tror de regnes i samme grad som Spurs m.fl. Og nei, jeg sier ikke at det er noe som helst spesielt å spille mot Chelsea, ikke legg ord i munnen min aleks. Dere er et topplag, men noe rival i den grad City og Liverpool er blir dere nok aldri.

 

Liverpool>City>Leeds>Arsenal.

Lenke til kommentar

Men for å ta det videre. Hva setter du høyest Emils? En seier mot QPR eller en seier mot United?

United helt klart. Det er lite som slår det å slå United. Mye grunnet alt rundt klubben etc. Dog er det selvfølgelig morsomt å slå Arsenal også, men de har ikke den samme mentaliteten som United har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Sir Alex Ferguson has also confirmed Anderson is out for between four and five weeks with a hamstring injury. Stay with us for more."

 

Veldig synd med Berbatov, men kommer ikke som noen overraskelse. Synd og merkelig at han ikke har blitt brukt mer denne sesongen da han har vist seg bra frem. Var liksom plutselig stopp for Berbatov etter Rooney fant formen sist sesong. "Takk for bidraget, nå trenger vi deg ikke mer".

 

Håper han blir i PL, digger fyren så å kunne se han hver helg hadde vært stas. Fortjener å spille fast. Håper han drar tilbake til Spurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...