JohnRichard Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Men apropos De Gea. Fy f... å lett vi slipper til motstanderne til skudd! Vi har mye å takke DeGea for, den redningen mot Chelsea var enorm! Sender min støtte i retning banan! Endret 11. mars 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Har i dag informert hele familien min og alle kompiser, så da kan jeg like godt informere dere også; jeg har problemer med alkohol. Så der har dere forklaringen på alt jeg har skrevet de siste ukene. Har selv ingen peiling på hva jeg har skrevet. En vanskelig dag, men det har vært deilig å "få det ut". Viktig å kunne prate om det i hvert fall. Lykke til. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Men apropos De Gea. Fy f... å lett vi slipper til motstanderne til skudd! Vi har mye å takke DeGea for, den redningen mot Chelsea var enorm! Sender min støtte i retning banan! Jeg mener han var feilplassert når frisparket ble tatt, men det gjør kanskje bare redningen enda mer enorm. Hopper likevel ikke på toget om at vi har mye å takke han for, han har hatt sine blundere, likevel har han motbevist sine kritikere den siste tiden og spilt slik vi alle håpet på når han kom. At vi slipper motstandere lett til skudd, vel jeg velger heller å være glad for hvor lite de klare å spille seg igjennom forsvaret. Det er jo en grunn til at vi ofte taper sjansestatistikken i kamper, det er jo siden vi faktisk prøver å spille oss til 100% sjanser isteden for tafatte skuddforsøk. Cudos til Banan forresten, lykke til, ta opp skjæretitting ilag med Toppmeis. 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Det her må jo være gode nyhender. Eg nektar å tru at SAF hadde putta inn på Pogba visst han allereie har signert for Juve. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Frykter ikke sesongens to siste motstandere noe mindre etter denne runden.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Fantastisk dag. Seier, top of the league, og Pogba får prøve seg. Klart signal om at han fortsetter for oss tenker jeg. Kan ikke glemme comebacket til Cleverley heller, kommer til å bli viktig nå. Endret 11. mars 2012 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Cleverley tilbake, ja. Vi kan se frem til Torsdag, jeg tror vi sender Athletic på hodet ut, stallen er meget sterk nå, og sikkert sultne på revansj.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 7 dager til neste PL kamp! Det betyr ny kamptråd. Clicky Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Støtte til bananen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ryktes at Pogbaldo har signert. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Sky melder dette - da må (bør det) være noe i det... http://www1.skysports.com/football/news/11095/7589297/? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Hørt det jeg og. Bræææ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Aaah! Positivt! Det er et viktig signal å sende ut av United klarer å holde på "sine" talenter. Blir spennende å høre hva han kommer til å dra inn. Håper det er en kontrakt som vil kaste av seg veldig godt når han presterer, ikke en sinnsyk lønning før han har vist noe... Det er uansett garantert gode penger det er snakk om. United.no skriver: United.no-kommentator Andy Mitten skrev forrige uke at United hadde tilbudt Pogba det samme som Juventus - om lag 700.000 pund netto i årslønn, men at spillerens agent var i ferd med å få han til Juventus siden italienerne lokket agenten med to millioner Euro som United nektet å betale. Det hele skal ha gått så langt at Ferguson selv kalte Pogba inn på kontoret for å forklare at det var agenten som tjente på en eventuell overgang til Juventus. Ikke ham. Mener fremdeles at slike agenter ikke er bra eg. Men er visst ikke i flertall å mene slike ting Når agenten får slike tilbud så legger han ganske enkelt bort spillerens "behov". Så gjenstår det jo selvsagt å diskutere om juventus vil være en bedre plass. Men det er igrunn en annen diskusjon. Edit 2: Det er igrunn ikke agenten i seg selv som er hovedproblemet når eg tenker meg om. Men tilbudet. Han har jo en jobb han skal leve av han også. Men faktum er at man da betaler en person en sum for å få kjøpe en annen person. Fotball er skitne greier med mye pæææng involvert. Eg er sikkert alt for naiv til å kunne akseptere at dette er helt aok... Edit: Gitt at det er hold i det.... 700 000 pund i året.... DET er grisegreit betalt for en 19 åring som sannsynligvis gjør det han liker aller best i hele verden Endret 12. mars 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Aaah! Positivt! Det er et viktig signal å sende ut av United klarer å holde på "sine" talenter. Blir spennende å høre hva han kommer til å dra inn. Håper det er en kontrakt som vil kaste av seg veldig godt når han presterer, ikke en sinnsyk lønning før han har vist noe... Det er uansett garantert gode penger det er snakk om. United.no skriver: United.no-kommentator Andy Mitten skrev forrige uke at United hadde tilbudt Pogba det samme som Juventus - om lag 700.000 pund netto i årslønn, men at spillerens agent var i ferd med å få han til Juventus siden italienerne lokket agenten med to millioner Euro som United nektet å betale. Det hele skal ha gått så langt at Ferguson selv kalte Pogba inn på kontoret for å forklare at det var agenten som tjente på en eventuell overgang til Juventus. Ikke ham. Mener fremdeles at slike agenter ikke er bra eg. Men er visst ikke i flertall å mene slike ting Når agenten får slike tilbud så legger han ganske enkelt bort spillerens "behov". Så gjenstår det jo selvsagt å diskutere om juventus vil være en bedre plass. Men det er igrunn en annen diskusjon. Edit 2: Det er igrunn ikke agenten i seg selv som er hovedproblemet når eg tenker meg om. Men tilbudet. Han har jo en jobb han skal leve av han også. Men faktum er at man da betaler en person en sum for å få kjøpe en annen person. Fotball er skitne greier med mye pæææng involvert. Eg er sikkert alt for naiv til å kunne akseptere at dette er helt aok... Edit: Gitt at det er hold i det.... 700 000 pund i året.... DET er grisegreit betalt for en 19 åring som sannsynligvis gjør det han liker aller best i hele verden Jeg legger meg langflat, jeg tok feil, beklager, Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Det må vere første gong. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 At han legger seg langflat ja 4 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Slike agenter kan naturligvis være skadelige for spillerne på sikt. Det tror jeg de aller fleste er enig i. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Pogbas nye kontrakt er fortsatt ikke bekreftet fra offisielt hold.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Pogbas nye kontrakt er fortsatt ikke bekreftet fra offisielt hold.. i know, men uansett stemmer nok dette Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 "Engelsk kommentator mener seriegull vil være større enn trippeltriumfen i 1999. Det skriver Daily Mirrors David McDonnell i en kommentar tirsdag." Haha, hva sier vi til dette? Patetisk... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå