Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er det noen som tror meg på at Pogba forsvinner nå eller?
På en skala fra 1 til 10, hvor kjipt synes du det er at du har skrivefeil i PSN-brukernavnet ditt?

 

 

lol. Det er min type humor!

 

 

Haha. Enig.

 

 

Er det noen som tror meg på at Pogba forsvinner nå eller?
På en skala fra 1 til 10, hvor kjipt synes du det er at du har skrivefeil i PSN-brukernavnet ditt?
På en skala fra 1 til 100, hvor kjipt synes du det er at din post er totalt OT i denne tråden?Jeg tipper ca. 99..--------------------------------------------------------------------------------------------------Mine damer og herrer --------------> ontopic, takk... ^^

 

Lavmål av dere, men men, jeg føler med dere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dimitar Berbatov has admitted it hurts to be little more than a bit-part player in Manchester United's Premier League title quest - but is ready and willing to make an impact when required.

 

The Bulgarian has made just 10 league appearances so far this season, only half of which were starting spots, but was not even on the bench for the win over former club Tottenham a week ago. It is not quite how Berbatov thought his career would pan out when he joined United from Spurs for a club record £30.75million in 2008.

 

He told United Review: "It's just about being ready. We have a big squad and you know sometimes you are not going to play. It's sad and it's painful but you need to be strong and be prepared for when your team-mates need your help. We are a team and we want to win together."

 

 

Synes oppriktig synd på Berba. Men han er vertfall ingen Tevez og surmuler når han blir benket.

Lenke til kommentar

For en true professional. Utrolig merkelig at han gidder, med tanke på at han ikke akkurat er oppvokst med Manc-blod heller f.eks.

Luis Suarez has scored 6 Premier League goals in 1,750 minutes. Dimitar Berbatov has scored 7 in just 491 mins.

Mannen burde hatt statue og hedersmedalje i klubben. Blir fysisk dårlig av å se Hernandez i startellevere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Leste at folk rundtom mente det. Hårreisende, jeg syns Hernandez var utter crap i matchen mot Atlethic. Surra meg frem til konklusjonen om at grunnen til at Hernandez fikk den rosen han fikk var pga at Rooney leverte en stinker som ikke var klubben verdig. Er selvsagt lov å være uenig, men jeg kan virkelig ikke se hvordan noen kan mene det var en god kamp av Chicha. Hva fikk han til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...