Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

VM finaler kan være kjedelig de, som oftest er mange finaler kjedelig. For utenom fjorårets CL finale. Allikevel er det mer ære i å vinne en VM finale. Dog skjønner jeg tankegangen din når du sikkert ikke har i nærheten av like mye kjærlighet for et landslag som du har for United, og blir kampen et fyrverkeri, så går selvfølgelig kampen opp som det aller helligste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være at gnisten min som United-supporter har forsvunnet med årene og at den endelig er tilbake. Det gjør vondt å si det, men det er takket være City. En sånn "finale" ville blitt det største jeg hadde opplevd i mitt liv. Det å vinne "alt" blir kjedelig i lengden. Ofte "angret" på at jeg ikke ble Spurs-supporter, spesielt nå som de gjør det så bra.

Lenke til kommentar

2 mill i provisjon for å selge en spiller for 1 mill.

 

Det er jo småkriminelt etter min mening.

 

Slike svin burde det slås hardere ned på. Er så mange skitne agenter rundt om at det kan på sikt ødelegge alt for mye for sporten. De tenker ALDRI spillerens beste, kun cash.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I sammenligning til andre yrker så er det ikke så forferdelig syns jeg. Ser absolutt poenget ditt, men "problemet" blir kun belyst når det forekommer følelser i samme situasjon, som ved f.eks. fotball.

 

Har vanskelig for å se for meg hvordan det skal kunne ødelegge sporten, selv på lang sikt. I bunn og grunn er det spillerene som "ødelegger" for seg selv, som Pogba i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Men hvor blasert er du i forhold til denne overgangen f.eks.? Nå ser jeg at du nevner "ikke spesifikt Pogba", men nå var det dette som fikk deg til å ta det opp og det var utvilsomt Raiola du reagerte på. Hvor mye vet du egentlig om hva som er "best" for Pogba, og hva ønskene hans er? Siden det spørsmålet var retorisk slår jeg det fast før du får svart: Mest sannsynlig veldig lite.

 

PSV har et godt poeng i begge innleggene sine.

 

Hvilke fler tilfeller på grov utnyttelse av fattige talenter er det du tenker på?

Lenke til kommentar

At det i det hele tatt handler om penger når du tjener så mye i utgangspunktet kommer jeg aldri til å forstå. Så er spørsmålet; ved endt karriere, ville Pogba hentet inn mest ved å bli i United eller nå dra til Juventus? Og hvor stor vil han bli som fotballspiller kontra og bli i United? Siste spørsmål er vel kanskje irrelevant da han kun tenker på penger. Orker ikke utdype mer eller gi eksempler om leger som redder liv og tjener småpenger og bla bla bla. Fotballspillere er dumme og grådige, selv om det finnes untak. Faen heller så provosert jeg blir.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Årsaken til at ordentlige gode fotballspillere tjener så mye, er vel fordi de har millioner av fans som beundrer dem og bruker penger på dem.

Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall at jeg skal være så sørpe full under den kampen som jeg var under CL-finalen i 08. Jeg var så sørpe at jeg måtte se kampen dagen derpå fordi jeg ikke husket en skjit. Hadde noen vage minner om at Hargreaves hadde scoret for United, det hadde han jo ikke. :p Sånne type kamper skal jo være en nytelse men jeg takler det rett og slett ikke.

Er du fyllik eller supporter på heltid? Må det alkohol til for at en Utd-kamp skal bli så underholdende?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall at jeg skal være så sørpe full under den kampen som jeg var under CL-finalen i 08. Jeg var så sørpe at jeg måtte se kampen dagen derpå fordi jeg ikke husket en skjit. Hadde noen vage minner om at Hargreaves hadde scoret for United, det hadde han jo ikke. :p Sånne type kamper skal jo være en nytelse men jeg takler det rett og slett ikke.

Må det alkohol til for at en Utd-kamp skal bli så underholdende?

 

Har du sett manu spille? Forstår han godt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall at jeg skal være så sørpe full under den kampen som jeg var under CL-finalen i 08. Jeg var så sørpe at jeg måtte se kampen dagen derpå fordi jeg ikke husket en skjit. Hadde noen vage minner om at Hargreaves hadde scoret for United, det hadde han jo ikke. :p Sånne type kamper skal jo være en nytelse men jeg takler det rett og slett ikke.

Er du fyllik eller supporter på heltid? Må det alkohol til for at en Utd-kamp skal bli så underholdende?

Hehe, hei tidligere United-"supporter". Og for å svare på spørsmålet ditt om jeg er fyllik eller supporter på heltid, så anser jeg meg selv som en god blanding. Grunnen til at jeg drikker under så store kamper er fordi jeg ikke takler det rett og slett. I år så tror jeg United-kampene kunne blitt underholdende om jeg hadde drukket, ja, men kan ikke si noe for sikkert. Du får spørre noen som drikker under kampene. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

2 mill i provisjon for å selge en spiller for 1 mill.

 

Det er jo småkriminelt etter min mening.

 

Slike svin burde det slås hardere ned på. Er så mange skitne agenter rundt om at det kan på sikt ødelegge alt for mye for sporten. De tenker ALDRI spillerens beste, kun cash.

 

Raiola er ikke noe svin. Personlig ville jeg gjerne hatt en agent som skaffet meg 20.000 i uka. Han tjener godt fordi spillerne hans tjener godt. Utviklingsmulighetene til Pogba vil jeg si lite om, men det er ikke utenkelig at Juventus er et like godt steg på veien til toppen. Hvor mange toppspillere har vi produsert siden Class of 92?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...