Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/premier-leagueekspertene-uenige-om-hvem-som-tar-gullet-3724230.html

 

– Manchester City ligger per dags dato to poeng foran – og har Manchester United igjen på hjemmebane. De har spilt bedre fotball og har holdt et høyere nivå enn Manchester United, slår Langli fast overfor TV 2 Sporten.

 

For min del handler alt om bortekampen mot City. Det blir finalen. Vi er 2 poeng bak. Kampprogrammet var så overlegent til Citys fordel ved nyttår selv om de ledet. Alt er snudd. Nå er kampprogrammet overlegent vår fordel. Herregud om alt skal avgjøres den 30. april (??). Som noen nevnte i TV2-studio; dette blir en av de største ligakampene noensinne. Jeg går enda lenger, dette blir den største kampen som noen gang er spilt innen idretten fotball. Den blir større enn alle VM-finaler som er spilt.

Lenke til kommentar

Det er for det meste bare en ting eg er enig med Limbeck i:

 

Det er helt vannvittig bra av United å holde følge med City med de forskjellige utgangspunktene. City flyter over av penger og stjerner. Kjøper alt kryper og går av store profiler.

 

United er inne i et rimelig heftig generasjonsskifte, og har ikke samme moneyflowen. Hvertfall har ikke SAF brukt penger i nærheten.

 

Dette er SAF. Og kun SAF som kan få til.

 

Så gjenstår det å se hva som skjer frem mot sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/premier-leagueekspertene-uenige-om-hvem-som-tar-gullet-3724230.html

 

– Manchester City ligger per dags dato to poeng foran – og har Manchester United igjen på hjemmebane. De har spilt bedre fotball og har holdt et høyere nivå enn Manchester United, slår Langli fast overfor TV 2 Sporten.

Jeg går enda lenger, dette blir den største kampen som noen gang er spilt innen idretten fotball. Den blir større enn alle VM-finaler som er spilt.

 

Objektiviteten lenge leve.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Elsker kamptrådene til Lunatic, de betyr lykke. Hver kamp blir en cupfinale heretter, dessverre så tror jeg City blir for sterke, men vi kan ta stor stolthet i at vi med rent mel i posen har kjempet helt inn med doperne. Må være ufattelig demoraliserende for City å ha herja så hardt i Prem i år, men likevel ligge bare 2p foran storebror. Vinner vi PL i år er det en av de største managerprestasjonen i engelsk fotballhistorie av SAF, det skal faktisk ikke være mulig når man ser poengfangsten, spillermaterialet og målforskjellen til City.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Ikke i nærheten engang.

 

Hvordan kan du si det nesten 2 måneder før i det hele tatt kampen er spilt?

Nå tar jeg utgangspunkt i at kampen er direkte avgjørende for årets Premier League. Og du skjønner godt at jeg sikter til kampens betydning og ikke om det f.eks. blir en god kamp og en klassiker av de sjeldne, eller gjør du det? For du fremstår jo som stokk dum til tider, så er vanskelig å vite.

Lenke til kommentar

VM-finaler er da kjedelige de og. Jeg snakker om betydningen av kampen. Et VM-trofé går under et Premier League-trofé for min del. PL er verdens største liga etter min mening, og en avgjørende kamp mellom to by-rivaler der den ene er "the good guys" mens det andre juksende laget er "the bad guys". Kan jo ikke bli større. Jeg vet ihvertfall at jeg skal være så sørpe full under den kampen som jeg var under CL-finalen i 08. Jeg var så sørpe at jeg måtte se kampen dagen derpå fordi jeg ikke husket en skjit. Hadde noen vage minner om at Hargreaves hadde scoret for United, det hadde han jo ikke. :p Sånne type kamper skal jo være en nytelse men jeg takler det rett og slett ikke.

 

Det Banan skriver er absolutt bullshit, men la han nå leve i sin egen lille verden.

Hei, hvordan er kampen om den prestisjetunge 7. plassen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at City er "bad guys", men tror det er flere som har problemer med å se på Man Utd som "good guys". Jeg håper og tror Man United tar det, men kan skjønne de som foretrekker City, da det uansett ikke vil bety noenting om de vinner. Det gjør også at jeg ikke ser på dette som den største matchen innen fotball. Hatet mellom de to klubbene er ikke slik det skal være, der kjemping om titler og rivalisering over tid bygger gnisninger mellom to klubber.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...