Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Sant. Men regner med at de fleste tok den.

 

Uansett ingen tvil om at agenter har stor innflytelse på overgangene til United. Solbakken har jo for det mest ungutter, pluss Lindegaard og Diouf. Mens Jorge Mendes har jo hatt sin fine haug med importer.

 

Glemte faktisk Etaz Hussain i rekken tidligere United-spillere i stad. Forhåpenligvis for Norge sin del har Dæhli litt mer potensialle enn de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortsett fra kampen mot City på Etihad, så taler kampprogrammet vår fordel.

 

Uniteds hjemmekamper (6 stk):

West Bromwich

Fulham

QPR

Aston Villa

Everton

Swansea

 

Uniteds bortekamper (4 stk):

Wolverhampton

Blackburn

Wigan

Sunderland

 

 

 

Citys hjemmekamper (4 stk):

Chelsea

Sunderland

West Bromwich

QPR

 

Citys bortekamper (6 stk):

Swansea

Stoke

Arsenal

Norwich

Wolverhampton

Newcastle

Lenke til kommentar

Egentlig forbanna lite jeg er fornøyd med etter kampen. Det blir seier og vi scorer tre mål. That´s about it. Utrolig lite fremover i dag og jeg satt lenge og irriterte meg nesten i hjel over spillet vårt. Stillestående og pasninger som ikke kom frem. Carrick, som vanligvis har vært solid i pasningsspillet, var ikke veldig god i dag Mye tullete, noe som gjelder for flere enn bare han. Bare se på Giggs på 1-3-målet. Hva faen er det for en pasning? Laget bør virkelig heve seg mange hakk fremover i forhold til hva de har prestert i det siste.

Evans var ganske så bra i dag. Glad for det.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke. Jeg tror at uavgjort der er det beste vi kan håpe på. City har fått et merkelig psykologisk overtak på oss. Selv med 10 mann gjennom en hel kamp ble vi voldtatt på Etihad.

 

Vi må vinne rett og slett alle kampene vi har utenom City og håpe at de går på flere feilskjær. Målforskjell driter vi i iflg Ryan Giggs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...