Old Game Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Var feks en tid da eg og Game som oftest var i tottene på hverandre i hvert innlegg vi skrev, men vi ordnet opp og eg har ikke noen problemer med han den dag i dag. Hehe, sjæl, men den type "egling" har jeg hatt med veldig mange på forumet, da særlig i den perioden vi alle tok d.no litt mer seriøst enn nå. Finnes ikke noe stusseligere enn "kreds" på et anonymt nettfora, men det var litt mer, hva skal jeg kalle det, "stakes" i diskusjonene våre før. United v Liverpool var jo faens krig. Nå kan en kamptråd være på 10 sider elns. Det er nok ikke bare influxen av nye brukere og komikere som har visket bort den høytidlige biten, for det er jo ikke gjennomtrekk her what so ever. Det burde kommet flere nye brukere til som fortsatte trenden og overtok stafettpinnene, men i steden går vi den samme tralten år etter år. Feks så ville ikke d.no vært det samme uten jotun, men det er begrenset hvor mange år onelinerne og gullkornene hans er hysteriske for det samme publikum, hvis du tar driften min Creedence: Thats damn right. Og du leser her, sikkert hver dag. Oh yes, we're like cocaine. Termo: Er det noen skader du IKKE har hatt? Mener å huske du ikke kunne jobbe på lang tid grunnet et brukket bein for litt sida bla? Hva skjer? Og nei, vent, jeg har svaret. Du bor i Liverpool Endret 1. mars 2012 av toppmeis 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Termo: Er det noen skader du IKKE har hatt? Mener å huske du ikke kunne jobbe på lang tid grunnet et brukket bein for litt sida bla? Hva skjer? Og nei, vent, jeg har svaret. Du bor i Liverpool Har hatt en del skader, men ikke SÅ mye, brukket arm og 2 hjernerystelser i ung alder. De siste par årene har jeg hatt relativt store problemer med ryggen, avrevet muskel i magen, kyssesyke+virusinfeksjon (kombiner dette med 8-12 treningsøkter pr. uke og du har en sikker vinner). Var aldri borte fra jobb pga. noe av det jeg nevner sist her. Benet har jeg aldri brukket, så det må være noen andre Bor i England, men ikke i Liverpool, og har vært både frisk og skadefri siden jeg dro over. Bank i bordet :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg synes Evans er en mye bedre midtstopper enn Jones Ellers ser jeg at det er ok å kalle et (eventuelt) tap av Pogba for en krise, men å hente gode spillere for en billig penge eller gratis er det ikke lov å skryte av. Er det virkelig så forferdelig å skryte av Manchester United en gang i blandt? Det kommer jo så mye dritt at det flyter over i andre forum "Fergie var på fylla når han hentet Owen" herregud for en virkelighetsblåst påstand Hvem er det som har kalt tapet av Pogba for en krise? Jeg kan ikke huske å ha sett det. Det jeg reagerte på var hvordan du ordla deg. En tåpelig uttalelse gjør ikke en annen mindre tåpelig. Grensen mellom genial og god er betydelig. Det er svært lite her i verden som er genialt. Å hente en gammel Michael Owen på free transfer er langt i fra genialt. Det er også helt tydelig at det siste sitatet er en spøk. Riktignok har det blitt altfor mange av disse, men de fleste lot den passere uten å skape rabalder. Then thats it. Jeg kan ikke diskutere med folk som mener månen er en gul ost. Den delen av meg fungerer ikke. Hvis det er sånne some Game, Banansplitt, Koseklumpen og kloffsk dette forumet dyrker så er det uten meg. Ønsker å bruke andre deler av forumet siden det ikke trekker til seg menneskets svar på bendelormer. Du har ropt ulv, ulv! litt for mange ganger nå, Limbeck. Det er ingen som kommer løpende lenger. Trist å se hvordan enkelte folk undervurderer Owen her inne egentlig... Det er mye mer enn kun kamper, tror at Owen spiller godt inn her. Og disse gangene han har hoppet inn, synes jeg at han har gjort sine saker. Spes mot ManCity ifjor el no. Jeg er ikke uenig. Det er enkelte som, etter min mening, undervurderer Michael Owen. Det var en god signering på det tidspunktet den ble gjort, men jeg så ikke behovet for å forlenge kontrakten. Det har gått greit denne sesongen uten Michael Owen. Nå har han vært skadet, men jeg ser ikke behovet for han i dagens stall. Endret 1. mars 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kan ikke forså vitsen med å ha Owen i stallen nå som vi ikke har mulighet til å nå CL-finalen, uansett. (Takk for meg..) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Then thats it. Jeg kan ikke diskutere med folk som mener månen er en gul ost. Den delen av meg fungerer ikke. Hvis det er sånne some Game, Banansplitt, Koseklumpen og kloffsk dette forumet dyrker så er det uten meg. Ønsker å bruke andre deler av forumet siden det ikke trekker til seg menneskets svar på bendelormer. Du har ropt ulv, ulv! litt for mange ganger nå, Limbeck. Det er ingen som kommer løpende lenger. Med dette setter vi strek for persondiskusjonen. Tåler man ikke andres meninger står man fritt til å la være å poste, ikke komme med personangrep. Så nå er det -SLUTT- på tullet. Send meg en pm omdet skulle være noe, diskusjonen går videre on topic, om laget vi elsker. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dæhli signerer proffkontrakt Noen som har sett litt juniorfotball og kan bekrefte talentet hans? Kan han nå helt opp? Hva slags spillertype er han? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har ikke sett han selv, men han får ihvertfall mye (mest på årets juniorlag?) oppmerksomhet og rosende omtaler i media, blant bloggere og fra diverse United-mennesker på twitter. Virker som en spennende spillertype. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dæhli signerer proffkontrakt Noen som har sett litt juniorfotball og kan bekrefte talentet hans? Kan han nå helt opp? Hva slags spillertype er han? Kreativ midtbanespiller. Har ikke sett mer enn et par klipp selv, men "alle" sier at han er veldig lovende. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Norges største talent. Jeg har ikke sett han i aksjon så altfor mange ganger, men han er en fantastisk spiller. Unorsk. Kreativ, kjapp i vendingene, godt balansepunkt, overblikk, pasningsfot og god spilleforståelse. En briljant dribler. Som Geir sier så er "alle" enige om at han er et stort talent. Det ligger noen småklipp på youtube fra Lyn-tiden hvis du er interessert. http://www.youtube.com/watch?v=JSi10mDYh8s Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hadde vært utrolig morro å få se en kamp med han snart. Reservelaget kan jo ikke være så veldig langt unna for han? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Burde ikke være det nei, men han ser veldig liten og pysete ut. Må nok bulke litt opp først. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lurer på hvor mye hypa han er. Garantert god for sin aldersgruppe, men det var også Eikrem og King. Med far i VG og mor i DB er det også enklere å lage saker om han enn de andre norske spillerne, og dermed får han et større navn også. Mitt kyniske tips er at han ender opp i tippeligaen etter 2-3 innhopp på a-laget når han er rundt 20. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Enig med deg. Men det er også utrolig feigt å tippe noe sånt, for så å slå seg på brystet når/hvis du får rett. Statistisk sett faller jo 99/100 eller færre av proffvogna de neste årene. Endret 3. mars 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nå synes jeg Truls Dæhli stort sett har hatt et ønske om å dysse ned oppstyret rundt han. Hvor mange saker var det egentlig om han før overgangen til United? Han har vært langt bedre enn de andre på sitt årstrinn. Dominerte for Lyn/NTG på juniornivå, var god for andrelaget til Stabæk. Han har større tempo i kroppen til Eikrem som - i mine øyne - er en av hans største svakheter. Det var enorm interesse fra stort sett "alle" storklubber i Europa, men de skal tidlig ha bestemt seg for United. Kåret til turneringens beste spiller for G15-landslaget. En turnering der Norge tapte alle kampene. Jeg bidrar gjerne til hypen for jeg er overbegeistret. Jeg skal våge å være dristigere i tippingen enn deg, Teipball. Når han er 20 år spiller han fast på både landslaget, og i en europeisk storklubb. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg skal våge å være dristigere i tippingen enn deg, Teipball. Når han er 20 år spiller han fast på både landslaget, og i en europeisk storklubb. Akkurat det markerte kan jeg vedde penger imot, hvor mange tenåringer har egentlig fått spille på landslaget? Og hvor mange har spilt fast når de har vært 20. Han kan dominere i PL, likevel ville han ikke vært fast på landslaget vårt. Selv Solskjær fant de ikke plass til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg har en drøm om at vi om fem år fra nå driver med litt annet i landslagsledelsen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har også inntrykket av at Truls Dæhli ikke ønsker noe større oppstyr rundt han. Men han jobber tross alt med en haug med andre journalister som gjerne lager saker om sønnen hans. Mye lettere å få info om han til å lage en sak, enn det var/er med King f.eks. Han er garantert et godt talent. Men det var/er også Eikrem og King. Jeg føler det er mye av det samme rundt Mats Dæhli som med J. King. Folk begynte jo å prate om landslaget der også når han fikk et innhopp mot Wolves i ligacupen. Eikrem var kaptein for reservelaget, King var superspissen som hadde alt. Dæhli er norges største talent som "alle" snakker om. Gutta som drar over blir garantert bedre av det, trenger bedre og oftere. Men det at de skal lykkes i de klubbene de drar til er jeg skeptisk til. Hvor mange av av gutta som har dratt ut har fått over 5 kamper for klubben sin? Er det noen? Og da lurer jeg på hva forskjellen er mellom Dæhli og de andre. Og til slutt. Det at det igjen er Jim Solbakken som står bak.... Han kunne solgt en middelmådig Tippeligaspiss til United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Han kunne solgt en middelmådig Tippeligaspiss til United. Tsss.. Dette er da gjort før? Gi han en utfordring. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hva tror du jeg tenkte på når jeg skrev den kommentaren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 I know teip. Men for de andre kan det være greit å understreke poengene..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå