Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tipper at hvis vi tar snittet av spillerbørsene i de største avisene i England for hver United-spiller gjennom hele sesongen så kommer Evans på topp blant forsvarsspillerne. God spiller, tabber seg ut i ny og ne, men det gjør de fleste. Vidic mot Liverpool i det forferdelige 1-4 tapet? Evans har aldri levert en stinker på det nivået.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da håper jeg at han blir erstattet med Jones i midtforsvaret, heller Jones og Rio, enn Evans og Rio..

Evans har da gjort en ålreit jobb i det siste?

I kveld har han riktignok blitt pisset på av selveste Daniel Braathen.

Driter i om han blir pisset på i en privatlandskamp. Evans har vært veldig, veldig god i det siste. Tatt seg enormt opp etter at han kom tilbake fra suspensjonen etter City-kampen. Herregud vi er bortskjemt når det gjelder stoppere. Rio, Vidic (selv om han er skadet), Evans, Smalling og Jones. Vet ikke helt om vi kan definere Jones som stopper egentlig, kvalitetene hans tilsier en rolle enten på back eller dypt på midtbanen, men han kan brukes som stopper. Blir spennende å se hvor han til slutt ender opp. Hva tror folket?

Lenke til kommentar

Jeg synes Evans er en mye bedre midtstopper enn Jones

Ellers ser jeg at det er ok å kalle et tap av Pogba for en krise, men å hente gode spillere for en billig penge eller gratis er det ikke lov å skryte av. Er det virkelig så forferdelig å skryte av Manchester United en gang i blandt? Det kommer jo så mye dritt at det flyter over i andre forum

"Fergie var på fylla når han hentet Owen" herregud for en virkelighetsblåst påstand

• Liker 5
Lenke til kommentar

Trist å se hvordan enkelte folk undervurderer Owen her inne egentlig... Det er mye mer enn kun kamper, tror at Owen spiller godt inn her. Og disse gangene han har hoppet inn, synes jeg at han har gjort sine saker. Spes mot ManCity ifjor el no.

Lenke til kommentar

SAF treffer da oftere enn han bommer, å påstå noe annet er det rene vanvidd.

Synes selv Owen var en grei signering, det målet mot City og hans gode bidrag på twitter rettferdiggjør for meg hele fyrens eksistens. Er dog enig med Jørgen om at ny kontrakt var unødvendig.

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller, men et par tips om du har lyst til å fortsette, og eventuelt fortsette uten å erge deg grønn:

1. Lær deg å kommunisere.

2. Stopp å ta begrepet "les mellom linjene" til uante høyder hver gang noen skriver noe.

3. Legg fra deg holdningen om at den og den type meninger gjør deg mer eller mindre supporter av en klubb.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Then thats it. Jeg kan ikke diskutere med folk som mener månen er en gul ost. Den delen av meg fungerer ikke. Hvis det er sånne some Game, Banansplitt, Koseklumpen og kloffsk dette forumet dyrker så er det uten meg.

Ønsker å bruke andre deler av forumet siden det ikke trekker til seg menneskets svar på bendelormer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Then thats it. Jeg kan ikke diskutere med folk som mener månen er en gul ost. Den delen av meg fungerer ikke. Hvis det er sånne some Game, Banansplitt, Koseklumpen og kloffsk dette forumet dyrker så er det uten meg.

Setter du virkelig Game og Banan i samme bås som Kuze og kloffsk? Bare det sier sitt. Eg har ikke lyst til å se folk forsvinne fra forumet uansett syn eller meninger. Men det finnes jo såklart grenser som de to siste du nevner i innlegget ditt.

Er nok endel folk her inne som har meg på sin "uvenn liste" og det får bare være sånn det. Eg liker sikkert ikke dem heller, men er bare å ignorere.

Var feks en tid da eg og Game som oftest var i tottene på hverandre i hvert innlegg vi skrev, men vi ordnet opp og eg har ikke noen problemer med han den dag i dag.

Bare ta deg en luftetur, tell til 100 og så skal du se det går over og du fortsetter å henge her med alle de som velger å være her uansett hvilket syn de har på folk og emner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer ann på jo. Har hatt det 2 ganger og har vært ganske oppegående igjen etter noen dager. Tror dog ikke mine var av de kraftige slagene, ei heller var det snakk om at jeg skulle spille PL-fotball så fort jeg var i gang igjen heller, vil tippe de tar noe mer forhåndsregler der.

Lenke til kommentar

Hvor lenge ute er man egentlig med en hjernerystelse? Er det ikke alt fra en uke til flere måneder om man er skikkelig uheldig?

I NFL hvor det rimelig ofte forekommer hjernerystelser er anbefalt minimum 10 dager om den ikke er alvorlig. Er den kraftig kan spilleren være ute i månedsvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...