Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ja! Når og hvor møtes vi?

niko skulle tydeligvis ha 2 timer alene med Game, men vi vet jo alle at Game ikke kommer til å møte opp. Selv når jeg hadde bestilt og spandert biletter til United-Liverpool på Old Trafford for Game så ville han ikke.

Det er forskjell på hva man vil og kan her i livet, men det vet du tydeligvis lite om, siden du har råd til å kaste et par tusen i dass på babydrakter eller tur til england for noen du ikke kjenner. Jobber fulltid (ca 80%) ved siden av fulltids-studier (ferdig i mai) og har det siste året jobbet kveld annen hver helg på bensinstasjon for å få endene til å møtes og leve sånn noenlunde ålreit. Så skal vi se da; Ta toget til oslo (ser ikke fotball på pub uten å drikke) vil si kanskje 400kr i reise, det blir fort endel mat og pils, tja la oss si 500-800kr bare for å se fotball med folk jeg a) ikke kjenner b) har et sterkt behov for å bli kjent med.Jeg har oppriktig lyst til å leke med niko, hyrlen og et par til, men det er ikke bare å sette seg på toget å dra. Dere bor i oslo, da blir det litt lettere å møtes. Tro det eller ei, jeg har også ting til å bruke fridagene på her hjemme også, samt på "tryggere" ting enn å evt kaste bort en helg i oslo på noen jeg potensielt ikke liker så godt. Jeg har vel dessuten aldri lovet å bli med på noe for å så trekke meg i siste liten, jeg har alltid sagt kanskje.

Hadde vært aktuelt å møtes på pub med niko, jefe og termo kanskje, et par pils og mat - ikke rølpefylla. Jeg er nok roligere og mer forsvarlig irl enn hva enkelte har inntrykk av på forumet. :)

Lenke til kommentar

Hey, slapp av nå, Game. Det handler ikke om at jeg har mye penger, for det har jeg ikke. Det handler om at jeg ikke har begrep om betydningen av penger. Grunnen til at jeg spanderte bilett til deg når United skulle spille mot Liverpool er fordi jeg ønsket veldig sterkt å dra med deg. Jeg har gjeld opp til ørene og snart ikke jobb. Det var absolutt ikke meningen å leke arrogant / overlegen.

Men for all del, hvis du ikke ønsker å "kaste bort en helg" på oss så er det ditt valg. No hard feelings.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Åreit.

Stilt til veggs måtte jeg selvsagt forklare hvorfor jeg er en no-show hver gang jeg blir spurt. Eier ikke nåla i veggen og møe er på gang, men over sommeren så lysner det for meg. Satser på å være student til høsten og hvis jeg må jobbe et år til, så har jeg bare jobben å konsentrere meg om. Når det gjelder den famøse LFC turen vår så sa jeg vel ettertrykkelig i fra dengang at jeg ikke hadde samvittighet eller hjerte til å motta en så stor gave. Ikke akkurat gudeommelig å snylte rundt i Manchester på en sugardady heller. Spurte faktisk broderen om et lite lån så jeg kunne være med, det var jo ikke som jeg ikke hadde lyst.

Savner tiden som ung og lovende jeg. Nå har jeg fått høl i to av tennene mine, men har faen ikke råd til å dra til tannlegen før over påske, da jeg skal jobbe ekstra den uka (mange røde dager) bare for å dra til tannplyndrene herpå. Gleder meg allerede, kjempe motiverende å spare opp for å dra til en plass hvor en sadistisk kukslikker påfører deg smerte og krever en årslønn for en times "arbe". Skal passe på å ha jævlig dårlig ånde, det blir kurderkebab dagen føre.

Edit: Hvis det skulle vise seg å være en kjip helg, så er det hjem til jobb på mandag og arbeidshelg uka etter (samt før) - så ja, jeg tenker alltid slik før jeg setter opp planen for lørdag og søndag når jeg har fri. Gidder nesten aldri å dra på byen feks for da føler jeg at jeg sover bort fridagene jeg har. For meg er en hverdagshelg å stå opp tidlig, dra en tur ut å se på fugler med likesinnende "spesielle" før resten av verden har stått opp, kjøpe lunsj på butikken, dra hjem eller på pub for å se fotball - så ta kvelden med fifa m/ gutta eller type film osv. Er vel det man kaller en kjiping sånn sett.

Endret av toppmeis
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde vært aktuelt å møtes på pub med niko, jefe og termo kanskje, et par pils og mat - ikke rølpefylla. Jeg er nok roligere og mer forsvarlig irl enn hva enkelte har inntrykk av på forumet. :)

Er med når jeg er i Norge, hvis du ikke har flyttet på deg så er det jo ikke mer enn et halvlangt steinkast unna heller.

Helgene dine høres omtrent ut som mine har vært (dog i noe varierende grad) de siste 5 årene. Opp tidlig, trening/jobb, så mat og fotball. Noe av det jeg savner mest her borte er å kunne ordne meg noe halvdigg mat for så å sette meg til rette i stua med fotball, stream og pub er ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg synes du virker som en kul gutt jeg, toppmeis. Hadde vært moro å dra på pub med deg en gang, men selvsagt bare hvis du vil selv og har anledning til det. :)

Kan også spille FIFA, hvis noen vil. Ingen slår meg!

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg synes du virker som en kul gutt jeg, toppmeis. Hadde vært moro å dra på pub med deg en gang, men selvsagt bare hvis du vil selv og har anledning til det. :)

Kan også spille FIFA, hvis noen vil. Ingen slår meg!

Hvis du har Xbox Live, og Fifa 12: I challenge you!

Lenke til kommentar

Har kjøpt mer idiotiske ting i fylla før for å si det sånn. Kjøpte vel en Michael Owen-drakt for et par år sia. Den ble gitt bort rimelig raskt.

Bitch please.

Ferguson kjøpte Owen i fylla.

Litt kjipt at det var free transfer...

Biaaaatch!

Lenke til kommentar

Owen er en genial signering. Kom gratis. Lite lønn, veldig god stallfyll

Og hernandez kjøpet var helt genialt

Ingen av kjøpene var geniale. Ikke misbruk ordet, vær så snill.

Owen var et greit kjøp. Det var helt klart rom for han den første sesongen, og det vises også i antall kamper han fikk. Jeg synes dog at det var et feiltrinn å tilby han ny kontrakt. Han hadde - hvis jeg husker rett - en kontrakt som i stor grad var prestasjonsbasert(?), når han kom til oss. Avisene meldte at grunnlønnen hans i United ville ligge på rundt £30.000 i uken. I Newcastle lå han vel på rundt £110.000 i uken.

Hernández-kjøpet var godt. Til tross for de klare manglene i spillet hans. Han har store vanskeligheter med offside-grensen, kan knapt passere motstandere med ball i beina og har et svært begrenset teknisk repertoar. Til gjengjeld gjør han (tidvis) opp for det med evnen til å plassere ballen i mål. Han er tross alt bare 23 år, og jeg har troen på at han kan ta et par steg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...