Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se om toppmeis greier å erstatte deg.

Hva med deg da, Jørgen? Eller er det liksom sånn at du ikke kan henge med oss vanlige brukere lenger etter at du ble mod?

Jeg har valgt å distansere meg fra de dødelige. Grensen går ved forumveileder, så Hyrlen, Latias og Hille er de eneste som får være en del av klikken min.

Lenke til kommentar

Det siste der om offside i Mexico er en myte, men vitsen er god. Og berettiget, sådan.

Og i fare for å fremstå gladkristen.naiv. (nye boka til Erlend Loe) ala Limbeck, må jeg bare adressere skadesituasjonen vår enda en gang. Med skadeplagene United har hatt i år kan jeg ikke forstå hvordan noen kan være misfornøyd med lagutak, resultater, ligaposisjon etc. Som Jørgen påpeker er det også veldig typisk dette med hakkekyllinger. Hadde Berba spilt ville det vært han. Nå er det Welbeck (out of nowhere). Prøv å forestill dere hvordan det hadde vært hvis Gibson fortsatt hadde vært i klubben!

The very talented but criminally under-rated United youth prospect, Robbie Brady (on-loan at Hull) has just won Ireland's Under-21 Player of the Year- a sign of his certain progression and improvement over the last 12 months!

En siste notis. De Gea. Super match. 3-4 matchvinner-redninger i dag.

Som en notis så vil jeg bemerke at jeg er ateist :)

Lenke til kommentar

På nyåret sa jeg til meg selv at hvis vi klarer å være maks 5 poeng bak City etter Spurs borte så er vi der vi vil være

Prøver du ta en Sir Alex? Problemet ditt er at det du sier ikke er rasjonelt. 5 poeng bak med knappe ti kamper igjen er ikke en ønskesituasjon.

Ønskeposisjon er vel så, men vi er med. Håper vi kan hente inn en del poeng i sesongavslutningen

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om toppmeis greier å erstatte deg.

Hva med deg da, Jørgen? Eller er det liksom sånn at du ikke kan henge med oss vanlige brukere lenger etter at du ble mod?

Jeg har valgt å distansere meg fra de dødelige. Grensen går ved forumveileder, så Hyrlen, Latias og Hille er de eneste som får være en del av klikken min.

Jeg er ikke forumveileder lenger, jeg er blant de dødelige igjen!

Lenke til kommentar

Javel godtfolk. Da lever håpet mitt om å få stå på Old trafford og se mitt avkom spille på klubben i mitt hjerte....

I dag tidlig kom tilskuddet til vår familie i form av en gutt denne gangen.

Så nå starter treningen.

Håper du har United drakten klar, og at han har en fotball i senga til en hver tid! Og at han ser på så mye fotball som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...