Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra nr#1 Berbalover til Drugis og resten av verden. Seriøst? Er anklagene retta mot headinga han bomma på, eller har du noe annet? Ikke noe vondt i mot Dimi naturligvis, ettersom han er nr 1 i mine øyne over alle andre fotballspillere, samt mennesker, i verden, men han har null fremtid i klubben i forhold til Welbeck. Helt siden, og til og med før, druseren hans mot Stoke (Manucho assist :dribble: ) har han vært en å satse på. Å la Welbeck få fulle kamper nå, som vi attpåtil vinner, er gull. Hele laget sleit i dag, men Danny viser ved fler anledninger god forståelse. "Talentløse Welbeck" vil jeg ha meg frabedt fra og med nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig beundringsverdig av Berba å sitte så stille i båten som han gjør. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor SAF nekter å bruke han, samtidig som "rivalene" spiller så muggent som de gjør. For å bruke kampen i dag som eksempel, så klarer de på det de prøver på 4-5 ganger i løpet av hele kampen. Hvor mange sjanser skal de ha? Er fullstendig klar over potensialet til Welbeck osv, men det som presteres nå er faen ikke godt nok.

At det i det hele tatt blir poeng i dag skal vi takke to legender for, og bruke resten av kampen som et eksempel på hvordan fotball ikke skal spilles. Forferdelig å se laget ditt legge seg ned for å dø innenfor egen sekstenmeter etter en tidlig ledelse. Hvorfor i all verden fortsettes ikke presset etter den perfekte starten? Det å overlate hele banespillet til motstanderen er en svært dårlig måte å "trygge" en ledelse på..

Lenke til kommentar

Welbeck er langt ifra talentløs, og har tatt store steg i år. Supportere skal alltid lete etter en hakkekylling, men jeg kan virkelig ikke skjønne at det er Welbeck som skal ta støyten for det vi presterer om dagen. Hvis vi skal utvikle toppspillere må talentene få spilletid. Det er flere her som kan bekrefte at jeg elsker Berbatov, og jeg er den første til å juble når han er i startelleveren, men han er ikke fremtiden. Det er Welbeck, og han viste også i dag noe av det som bor i han.

Lenke til kommentar

Jeg er også positiv til å gi talenter kamper, men ikke når det går tydelig utover laget. Vi skal ha poengene nå, ikke bare om noen år. Det jeg reagerer på er at det ikke blir vurdert spissbytte engang, når laget sliter med å score. Om vi ser på målscorerne i dag, så er det gamlegutta som leverer. Det er greit å satse på ungdommen, men ikke for enhver pris hver kamp.

Lenke til kommentar

Welbeck kan bli en glimrende fotballspiller. Han har de fleste egenskapene man vil ha i en spiss. Problemet hans er fortsatt at han roter det til i avgjørende situasjoner. Men det er sjeldent mye om å gjøre. Veldig ofte kommer han i situasjoner der han har gjort 90% av jobben, men som han akkurat ikke klarer fullføre. Det kan være en litt for svak avslutning, en klønete touch eller en dårlig avgjørelse. Men han er nærme. Det er bare den siste lille biten som mangler. Og det er akkurat den type ting som unge spillere blir bedre på etterhvert som de blir mer erfarne.

 

Dessuten er han en av få local lads i klubben, og slike er det viktig å ta vare på.

Lenke til kommentar

Det siste der om offside i Mexico er en myte, men vitsen er god. Og berettiget, sådan.

 

Og i fare for å fremstå gladkristen.naiv. (nye boka til Erlend Loe) ala Limbeck, må jeg bare adressere skadesituasjonen vår enda en gang. Med skadeplagene United har hatt i år kan jeg ikke forstå hvordan noen kan være misfornøyd med lagutak, resultater, ligaposisjon etc. Som Jørgen påpeker er det også veldig typisk dette med hakkekyllinger. Hadde Berba spilt ville det vært han. Nå er det Welbeck (out of nowhere). Prøv å forestill dere hvordan det hadde vært hvis Gibson fortsatt hadde vært i klubben!

 

The very talented but criminally under-rated United youth prospect, Robbie Brady (on-loan at Hull) has just won Ireland's Under-21 Player of the Year- a sign of his certain progression and improvement over the last 12 months!

 

En siste notis. De Gea. Super match. 3-4 matchvinner-redninger i dag.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Ah jeg trodde jeg kunne starte et rykte her nå. Jeg tenkte jeg skulle underbygge påstanden om noen ikke trodde meg med argumenter som "linjemenn ble drept i narkokrigen som en statement fra politiet".

 

Welbeck er bra med ballen i bena, men fryktelig ubeslutsom i situasjoner hvor andre spisser banker den inn uten å tenke så fryktelig mye.

Lenke til kommentar

Bra for oss at Berbatov sitter på benken. Aldrende og begrenset fyr, aldri god nok for United in the frist place. Fotballferdighetene er det ingenting i veien med og det har det heller aldri vært, men pysken og effektiviteten er på bedriftsfotball nivå. At han sitter på benken som ei lita bitch uten å engang vise noe gøts og trøkk når han kommer innpå viser for meg bare at han ikke har steiner. En ny Forlan. Hverken flopp eller noe å ta vare på.

 

Nå skal jeg se Tintin og onanere til posters av Scholes&Giggs, ekte mannfolk som står frem når du trenger dem. Ser for meg Berba på bakre i dag, han hadde blåst den rett på row z

 

Ja, jeg er en hater. Deal with it.

 

Edit @ baben vår ovenfor: Nope. Snart er han den utespilleren med flest kamper for en klubb i proff-ball. Er vel kun Maldini over på lista tror jeg.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

En spiller som kun scorer mot Blackburn hjemme i kamper som er avgjort = begrenset. Ikke har han tempo i spillet sitt heller, dårlig skuddbein, ufarlig i boks og kvæler'n konstant når det gjelder som mest. Jeg mener det, ville oppriktigtalt heller hatt kjeksen Saha enn Berbatov. Mer krutt i den tønna enn bulgarerens.

 

Du mener selvsagt noe annet, fanboy som du er. Vel, jeg har alltid rett, alltid. Seriøst, alltid.

 

 

Alltid.

 

Game. La oss møtes i Oslo til neste helg (neste søndag vs Tottenham). Vi kan ha 4 timer før match med bare Berbatov-prat.

Jeg har fri til helga og ingen planer. Skal vurdere det sterkt om det er verdt den "lange" turen bøddy. Vi høres av på facebook ila uka. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...